Dzisiaj jest 23 lis 2024, 6:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 cze 2016, 12:21 
*

Rejestracja: 18 sty 2014, 22:49
Posty: 114
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Romet 717 4T Swap P/G LC
Zrobiłem swap silnika do chinola i nie chce odpalić. Wcześniej odpalał normalnie. Elektryke zrobiłem od nowa, silnik rozebrałem i złożyłem i nadal nic. Zauważyłem że świeca jest sucha, raz prawie załapał ale chyba nie dostał paliwa. Kranik jest nowy. Założyłem też nową fajke i świece. Poza tym kopka raz odbija a raz nie.

Drugim problemem jest to że jak jeszcze odpalał normalnie to po dodaniu gazu wszystkie żarówki się spaliły. Czym to jest spowodowane i jak przerobić elektryke by żarówki wytrzymywały?
Licze na waszą pomoc bo ja już mam dość.




_________________

Cyl Airsal Tech Racing 70
Wydech Yasuni c20
Filtr Stage6 Doublelayer
Króciec Stage6 R/T
Przeciwtalerz Stage6
Wario Polini Super Speed (9rolek)
Gaźnik Polini CP 23mm
Pasek Polini Kevlar
Wał Top Racing Evolution NG
Sprzęgło i dzwon naraku


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 05 cze 2016, 8:33 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Jak pali żarówki to masz coś z regulatorem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2016, 9:46 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Cytuj:
Jak pali żarówki to masz coś z regulatorem.


Raczej przez opornik.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2016, 12:11 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
Gummma pisze:
Cytuj:
Jak pali żarówki to masz coś z regulatorem.


Raczej przez opornik.

Jaki opornik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 05 cze 2016, 13:17 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
4MaticPL Ten od świateł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2016, 17:01 
***

Rejestracja: 31 sie 2015, 10:02
Posty: 929
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd: Aprilia RS 125
Imię: Kamil
To napięcie świateł jest ograniczane przez opornik ? Nie widziałem czegoś takiego. Myślałem, że regulator za to odpowiada




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 06 cze 2016, 20:32 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2013, 16:12
Posty: 3214
Lokalizacja: RZE
Pojazd: CPI aragon GP
Imię: Marcin
Szukaj pod siedzeniem, przykręcony do ramy w metalowej, podłużnej obudowie z dwoma prawdopodobnie czerwonymi przewodami. Regulator napięcia odpowiada za ładowanie akumulatora. W motorowerach światła są zasilane bezpośrednio z prądnicy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy