Dzisiaj jest 02 gru 2024, 12:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lut 2010, 12:02 
*

Rejestracja: 17 sie 2007, 20:05
Posty: 129
Lokalizacja: PL
Pojazd:
Witam, kiedy miałem jeszcze piaggio zip (stary model), to po wymianie rolek, po jakimś czasie musiała się (nie wiem jak?) nakrętka poluzować na wale, która zakręca przeciwtalerz wariatora przez co "zjechały się ząbki na przeciwtalerzu i na wale :/
Mieliście coś takiego w Piaggio?
Mam teraz nowego piaggio zip 2004.r i mam obawy, że przy wymianie rolek może się też takie coś stać...
Co o tym myślicie?


Ostatnio zmieniony 05 lut 2010, 12:11 przez rs50, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 13:23 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
Zjechał ci się tam wentylator, a nie ząbki przeciwtalerza :) Przeciwtalerz był źle założony na wielo-klin przez co wentylator ocierał o obudowe przekładni :) Ja tak dwa razy źle założyłem, ale na szczęście od razu zgasiłem silnik, bo było słychać tarcie :P Mam tylko lekko zjechany wentylator, ale to nic nie przeszkadza :wink:




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 13:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Ja tak mialem.
Zmienialem rolki i po 2 tyg. problem bo sie poluzowalo ; ] I skrecilem i po 2-3 tyg. znowu.

Wkoncu sie zdenerwowalem i szukalem srodka pomocy u mechanika. Polecil specjalny smar ktorym pokrywa sie nakretke i wał. Od posmarowania nie odkrecil sie wogole.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 13:29 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
ja tam na sprzęgło założyłem nakrętkę samo-kontrującą i na wario też na wszelki wypadek :) Taka nakrętka ma na jednym końcu taki jakby miękki plastik.




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lut 2010, 21:33 
*

Rejestracja: 17 sie 2007, 20:05
Posty: 129
Lokalizacja: PL
Pojazd:
dante - jak sie ten smar nazywa, gdzie go kupie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lut 2010, 22:08 
**

Rejestracja: 09 sty 2010, 15:46
Posty: 282
Pojazd:
rs50, Jest to klej do śrub
profesjonalny:
http://allegro.pl/item905652083_klej_do ... f_vat.html
Tanie rozwiązanie ale też dobry :
http://allegro.pl/item907550119_klej_do ... w_hit.html
Wybierz ten drugi ponieważ:
1.Tani
2.Średnio twardy
3.Idzie go usunąć




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy