Dzisiaj jest 01 gru 2024, 20:32



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 lut 2010, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Witam dostałem dziś w częściach ten oto skuter złożyłem go mniej więcej podokręcałem co trzeba było i jest taka sytuacja odpala od 1 lekkiego kopa ale gdy che jechać skuter startuje rozpędza sie do momentu w którym ja nazywam to "zmianą biegu" i tyle trzyma maksymalne obroty ale tego biegu zmienić nie chce jedzie kolo 10km/h i koniec czego to może być wina świeca gaźnik fajka dobre.

Aha dodam jeszcze ze skuter stał 3 lata bez jazdy był co jakiś czas ale rzadko odpalany i ma zaśniedziałe styki przy kablach trochę już poczyściłem ale nie wszystkie czy może to być wina ze moduł nie ma połączenia ze stykami i przez to nie wchodzi na 2 fazę rozpędzania??


Ostatnio zmieniony 07 lut 2010, 19:52 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
to napewno nie wina stacyjki ani modułu
pewnie coś będzie z rolkami paskiem i sprężynkami sprzęgła dociskowe możę gaznik wyregulować




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 lut 2010, 20:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Stacyjka ok zresztą rozłączył mi sie kabel i 5 min myślałem jak zgasić skuter nie chciałem fajki wyjmować bo po ostatniej przygodzie wole bez ;] Co do modułu tego nie wiem wiem tylko ze stał 3 lata bez jazdy zadko kiedy odpalany jak napisałem może to być przez zaśniedziałe styki przy module tam jeszcze nie czyściłem regulacja gaźnika myślę odpada skutek pali od naprawdę lekkiego kopa tyle ze nie chce wskoczyć na 2 rozpędzanie obroty są super gaźnik z leksza wyczyściłem zresztą może to tez być właśnie od rolek i paska ogólnie chciałem sie dowiedzieć gdzie zacząć szukać problemu i jak by co co robić następne
jednak 3 lata bez jazdy to jest problem jak probowałem ruszyć skuter pierwszy raz to masakra dopiero po chwili zaczęło wszystko ładnie sie toczyć

aha napisze jeszcze ze bez najmniejszego problemu pali gumę moc ma ale tylko na "pierwszym biegu do 10km/h" później powinien wskoczyć na 2 tryb i rozpędzać sie dalej ale tego nie robi


Edit: dziś sie wkurzyłem popukałem troszkę w obudowę od strony paska i o dziwo skuter rozpędza sie do pierwszej fazy chwilkę na niej pomyśli i przeskakuje na 2 czyli wina jest tego ze sie zastał i trochę jazdy mu pomoże ;]

Teraz muszę uporać sie z 2 problemem mianowicie nie ma świateł ale z tym powinienem sobie myślę poradzić trochę na elektronice sie znam.W razie gdyby ktoś miał z nią problem można śmiało pisać

Tematy póki co można zamknąć


Ostatnio zmieniony 08 lut 2010, 10:54 przez koki14, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 14:25 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 18:00
Posty: 522
Lokalizacja: Gdynia
Pojazd:
W skuterach nie ma takiego czegoś jak biegi. Zmiany przełożenia się nie odczuwa. Myślę, że mój temat o regulacji napędu powinien ci pomóc. To na pewno nie jest wina elektryki. Zdejmij pasek i odpal. Sprawdź czy wejdzie na obroty, a najlepiej wrzuć jakiś film jak dajesz gazu pierwsze z założonym paskiem, a potem ze zdjętym. Może rolki są poprzewracane??
Mój temat o regulacji: http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=43204
:)




_________________

Ty!! *Sprawdź mojego sqta*Obrazek
Cytuj:
silniki piaggio/gilera są uznawane za najlepsze i najnowocześniejsze jednostki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 14:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 11:43
Posty: 142
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Boże, jemu chodziło o eksplozje mocy. Przeczyść gaźnik, może ma za mało paliwa.




_________________

Hondziałke




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 15:31 
**

Rejestracja: 06 lip 2009, 19:51
Posty: 266
Lokalizacja: Ciechanowiec
Pojazd:
Moze Sprzegło jest uszkodzone ?




_________________

Optyka:
*ryfle
*lampa LED lexus style "Diodowa"
*przedłużacz amortyzatora IGM 40mm
*pokrywa akumulatora z napisem "Speedfight"
*nakładki na dźwignie hamulca
*manetki Revo Flame "Czerwono-Czarne"
*lusterko Revo F1 "Chrom"
*klosze "Carbon"
*naklejki "Hebo
V-max 101




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 20:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Chwila chwila doszłem już sam do tego i jest to wina elektroniki wiem ze skuter nie ma biegów Xd poprostu ja nazywam tak 2 faze rozpędzania 1 jest z miejsca ze zrywem a 2 rozpędzanie do normalnych prędkości i każdy skuter to ma, co do tematu to tak za magnetem są prądnice które podczas pracy silnika wytwarzają prąd 1. do świateł (dlatego nie działały) 2. do ładowania aku 3.do gaźnika w którym jest igiełka i to jest tak kiedy dajemy gazu skuter zaczyna jechać i magneto zaczyna sie coraz szybciej kręcić wytwarzając przy tym coraz więcej prądu który podawany jest do świateł i jak wspomniałem go gaźnika w którym otwiera sie taka igiełka przez co skuter wchodzi na 2 faze niestety mój problem polega na tym ze coś było grzebane w tych prądnicach i nie wytwarzają one prądu muszę zdjąć magneto i to obadać ale już po zdjęciu osłony widzę ładna białą taśmę izolacyjna. moje problemy można uznać za zakończone w najgorszym wypadku muszę kupić 3 nowe pradnice


Edit: Jest jeszcze inaczej nie ma 3 osobnych prądnic tylko jedna duża i niestety w moim przypadku zmasakrowana na maxa


Ostatnio zmieniony 08 lut 2010, 22:53 przez koki14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lut 2010, 23:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
co ty w ogóle piszesz 1 do ładowania aku 2 do świateł a z 3 to spadłem z krzesła do gaznika

jest 1 prądnica daje ona prąd do świateł i aku i jeszcze idzie prąd do modułu co przetwarza go na iskrę

no jak dajesz gazu to chyba pewne że wał będzie miał więcej obrotów w ogóle co to za głupie pytania :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 15:16 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Cewek nie jest trzy tylko 5 w statorze, jest on nierozbieralny, 3 złączki konektorowe wychodzą do cewko-modułu (iskra). Cztery w okrągłej kostce łączą się z ramą, (światła, ładowanie aku, do regulatora napięcia oraz gaszenie silnika). Ta igliczka, ta igliczka o której wspomniałeś to ssanie automatyczne, jeśli nie jest podłączone lub nie dostaje prądu to ssanie jest cały czas włączone = większe spalanie, ssanie jest podpięte pod regulator napięcia, koło akumulatora pod bocznym plastikiem.

Twojego problemu szukałbym w wariatorze. Rozbierz go i pstryknij zdjęcia, jak już zdejmiesz pokrywę przekładni za dzwonem sprzęgła będą dwa talerze spróbuj naciągnąć ten bliższy do siebie (rękami). Po jeździe pasek powinien być na samym skraju tych talerzy.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2010, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Hehe możliwe ze to ssanie ale kabel idzie od razu do prądnicy swoja droga o 3 prądnicach napisałem bo poprostu pomyślałem o motorynce rometa która takowe maiła później sie poprawiłem prądnice i tak do wymiany mam zresztą już na nią czekam i ma ona 2 wyjścia osobne na ładowanie,ssanie i światła a osobne do modułu iskry po pierwsze dlatego ze skuter mi palił ale nie miał świateł, ładowania i jak sie okazało nie działało dobrze ssanie a po 2 sprawdziłem ja dokładnie bo chciałem przewjać ale nie ja za to palce wiec mi sie odechciało jutro pójdę rozebrać wariator i zobaczymy póki co i jak muszę na prądnice czekać zęby sprawdzić i nie miejcie mnie za kolejnego laika który niczego nie wie o skuterach z tym ssaniem tak pomyślałem bo było podłączone bezpośrednio do prądnicy a o dodawaniu gazu i obrotach napisałem tak poprostu dokładnie myśląc jak to działa a nie przez to ze sie podnieciłem tym ze szybciej sie kreci :roll:


Teraz problemu szukał będę tylko i wyłącznie w lewej bocznej części silnika ;] Ale myślę ze poprostu coś tam sie zastało i ciężko chodzi przez to skuter rozpędza sie trzyma na maxa obroty i dopiero po chwili zaczyna sie dalej rozpędzać zwalniając nieco obroty moim zdaniem będzie trzeba wszystko tam ładnie wyczyścić i co sie da nasmarować nie ma co jeździć żeby to sie rozchodziło bo to bezsens w sumie w tym skutku na początku wszystko ciężko chodziło zaczynając od kol nie moglem go ruszyć jak by na hamulcu był kończąc na stacyjce w której na początku przekręcenie kluczyka nie łamiąc go było wyczynem ;] teraz bo zabiegu czyszczenia ramy roczek i innych rzeczy i odrobinie WD-40 to już chodzi dobrze w sumie zostało mi złożenie prawej części silnika zrobienie lewej pomalowanie plastików i do żyda ;]


Ostatnio zmieniony 09 lut 2010, 22:03 przez koki14, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lut 2010, 0:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 19:41
Posty: 51
Lokalizacja: Torremolinos ESP;]
Pojazd:
Dos talem dziś cześć złożyłem to do kupy i sie zdziwiłem bo skutek jeździ już praktycznie normalnie tylko przy pierwszym kółko zamulił później już idzie jak przecinak ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy