Dzisiaj jest 21 lut 2025, 11:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 mar 2010, 18:38 
*

Rejestracja: 12 mar 2009, 19:02
Posty: 28
Pojazd:
pierwszy to , ściągnąłem sprzęgło i zacząłem ruszać wałkiem sprzęgłowym ( o ile to sie tak nazywa ) - tym : http://img534.imageshack.us/i/9420896582.jpg/ i pojawiają się luzy ~1-2 mm , tak powinno być czy powinno być sztywne ??


i drugi to tak: stoi skuter prosto jest wszystko ok , a gdy stoi na nóżce bocznej to pojawia się wyciek wody chłodzącej ( pod wariatorem ) , czym to jest spowodowane ?? dodam że pompę wody i simmeringi wymieniłem w kwietniu więc nie powinno być problemów :/

z gory dzieki ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 18:08 
*

Rejestracja: 29 gru 2009, 22:49
Posty: 89
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
1. Mniej, więcej (dokłanie to całe to, to przekładnia). Powinno byc sztywnie, lepiej wymień przynajmniej Łożyska i simeringi na jakieś polini albo co (nie bedzie problemów w przyszłości) i tam oczywiście jest płyn to też jakiś leprzy zamów. (nie mówie że super by było całą przekładnie, np: z mniejszą ilością ząbków czyli na vmax) :wink:

2. Określ dokłanie gdzie leci bo wariator nie ma chłodzienia cieczą :mrgreen: . Ale napewno jest jakaś nieszczelnośc, typowa odp. Znajdź ją i uszczelnij.....Jest jeszcze druga opcja: dolej do wody chłodzącej specjalny proszek uszczelniający który pomaga nawet w aucie (nie znam nazwy ale pwinienieś znaleśc) uszczelnia od układ chłodzący zapobiegając nieszczelnością...Lecz to może lekko pogorszyc chłodzenie silnika. Lepiej uszczelnij. :mrgreen: :mrgreen:


Starałem sie pomóc :mrgreen:




_________________

Lubie pociskac, szkoda że pod wtryski nie ma MHR xD


Ostatnio zmieniony 08 mar 2010, 18:09 przez Czaro234, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 mar 2010, 20:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
1. Takie luzy mogą być, niweluje je założona pogrywa przekładni w której jest łożysko ;)
2.Nie masz za dużo płynu w układzie? Reperaturka RMS czy jakaś gorsza? Założyłeś wszystkie podkładki prawidłowo?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy