Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 gru 2009, 19:29 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
od jakiegos czasu zaczoł mi dzwonic skuter za jakis prawie 1 miesiac odpalał od pierwszego i bez problenu sie jezdziło tylko słaby v-max i wysokie spalanie tez mocno kopcił za jakis czas po nocy nie mogłem go odpalic i w ogóle niemiał siły jak zimny to zrywny a jak sie nagrzeje na wyzszych obrotach to zero siły zeby ruszyc to trzeba sie odpychac strasznie słabe sprezanie po jakims czasie rozebrałem go i na gumie od filtra powietrza do gaznika była dziura i łapał lewego powietrza z piaskiem . elektryka działała wszystko ok i jakis czas jezdziłem bez akumulatora trez ładowanie jest ale z akumulatora skuter niechce pradu nie działaja kierunki klakson i rozrusznik jak odpale z kopniaka to klakson tak pierdzi a swiatła sie dobrze swiecą prosze o pomoc bede bardzo wdzieczny. z gury dziekóje. :cry: :cry: :roll:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 cze 2009, 18:35
Posty: 63
Lokalizacja: rbn
Pojazd:
Na początek wyczyść gaźnik , jak nadal bedzie źle. To raczej cylinder juz ledwo zipie (poza tym sam mówisz że słabe sprężanie) . A to,że nie działają kierunki,klakson i rozrusznik to pewnie spalony bezpiecznik.Powinien być gdzieś koło akumulatora.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 20:41 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
a gdzie sa bezpieczniki bo ten przy akumulatoze to dobry jest i elektryka tez dobra a jaki sylinder kupic i czy dobry bedzie orginalny i czy ktos wie ile moze kosztowac orginalny zestaw cylindra z tłokiem i wszystkimi swozeniami itp. i co trzeba wymienic przy takiej robocie skuter ma 14 000 km




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 20:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Chcesz kupić cylek oryginał? Z 500zł :) Tyle kosztują oryginalne części.
Lepiej daj szlif za 50zł + tłok vertex za 128 zł.
Najpierw sprawdź komprecje
Co do elektryki padł ci pewnie regulator napięcia.

djdrivt pisze:
z gury dziekóje

Słownik w rękę albo google chrome/Mozilla. :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 21:21 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
wole zainwestowac w orginał ale dziekuje za doradzenie (z góry dziekuje)




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 gru 2009, 21:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
djdrivt, Rób szlif tak jak pisał master2007, ponieważ przy nowym cylku będziesz miał to samo tylko ze gorszy tłok a możliwe że nastąpiło u ciebie zmęczenie materiału tłoka i on ci po prostu puchnie . Ja miałem podobnie kiedy były rysy
master2007 pisze:
djdrivt napisał/a:
z gury dziekóje

Słownik w rękę albo google chrome/Mozilla. :roll:
na cylk i tłoku . Po szlifie to zniknęło .A wymiana na oryginalny nowy cylek nei ma sensu
hahhah




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 0:36 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
co mi ze szlifu i tego tłoka z firmy której nie znam jak mogę kupić oryginał i będę śmigał ze 20 tys km możne i zniknie to co jest teraz ale cylinder ma swoja warstwę która jest twarda a po szlifie będzie mniejsza. jak byście mieli propozycje jakich części (zestawów cylindrów) to bym był wdzięczny




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 12:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
djdrivt, widzę że za bardzo nie wiesz co piszesz .
djdrivt pisze:
cylinder ma swoja warstwę
owszem ale nicasilowy a nie żeliwny . Szlif to jest to samo co nowy cylinder ,a tłok renomowanej firmy vertex jest to tłok wytrzymały na ekstremalne temperatury który nie puchnie ,a oryginał może. Jak jest zrobiony dobry szlif to może lepiej chodzić niż na oryginale (chodzi o spasowanie cylka z tłokiem " 0,04" i odpowiednie splanowanie ;] .podsumowując za 180 zł masz lepszy cylek niż nowy ;]




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 18:53 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
a z jakiego kraju jest ten tłok i jak dobrac do cylka tłok z tej firmy tylko niewiem czy to normalne jak cylek jest zardzewiały?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 18:59 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
djdrivt, Ale gdzie jest zardzewiały na gładzi czy w kanałach wodnych?Zrób szlif i dobierz odpowiedni tłok np.vartexa




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 20:23 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
a jak by chciał kupic nowy cylek w zestawie to jaki doradzacie to moje propozycje bo niewiem jaka firma najlepsza czy moze orginalny piaggio ;
Cylinder Airsal Tech Racing 70cc .

Cylinder DR 70cc Evolution .

Cylinder Hebo Manston Replica 70cc .

Cylinder Malossi Sport 70cc .

Cylinder Metrakit Hand Made 70cc .

Cylinder Polini Sport 50cc .

Cylinder Polini Sport 70cc .

Cylinder Stage6 Sport Pro 70cc .


wszystkie cylki patrzyłem na

"sklep.mieloch.pl"

doradźcie jeżeli ktoś ma inny i na nim jeździ i się dobrze sprawuje to napiszcie najlepiej by było jak by była 50cc ale może być 70 cc jak 50 to żeby była wytrzymała i tez tak do 700 zł te cylki chociaż możecie podawać tez drozsze z góry dzięki..


Używaj opcji edycji postu tak by nie było jednego po drugim.
Przeczytaj regulamin.

raggaman555


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 12:56 przez djdrivt, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 20:27 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
Po pierwsze to używaj opcji edytuj.Po drugie Hebo Manston Replica 70cc.Po trzecie jak 70cc to dalszy tun.Wał,membranki,króciec,gazio,filtr,nowe łożyska,wydech,wario,pasek,sprzęgło,dzwon możesz też pobawić się w temat pt"Przekładnia"




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750


Ostatnio zmieniony 29 gru 2009, 20:32 przez bart111, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 20:36 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
no własnie a tuning to dopiero zaczne na jesien w przyszłym roku 2010 a z 50 znacie cos




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2009, 20:45 
Zbanowany

Rejestracja: 27 wrz 2009, 12:35
Posty: 161
Lokalizacja: Powiat PGO
Pojazd:
są dobre 50 stage6




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=279750#279750




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 10:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 14:57
Posty: 457
Lokalizacja: Zbiersk
Pojazd:
bart111, kurde bart znowu cie poprawie ale to że najmocniejszy nie znaczy ze najlepszy! po pierwsze to nicasil który jest trudny w utrzymaniu. Po drugie jest do tego potrzebna cała masa innych części aby to jeździło

Btw Ja polecam malossi sport 70 bo go katowałem ile wlazło i nic ,Jeździłem bez płynu i takie inne akcje a pomimo to chodził ,Przez to ze paprochydjdrivt, się do cylka dostały zrobiłem szlif i ganiam dalej

djdrivt, powiedz co chcesz mieć ,wytrzymały czy może mocny .Bo jak mocny to to co napisał bart111 a jak wytrzymały to malossi sport 70 albo polini sport 70




_________________

*Derbi Gpr Nude 125 <3 *


Mam części do derbi GPR na sell




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 11:27 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
Cylinder Polini Sport 50cc a ten bo te 70 to pewnie duza pala a a druga sprawa to niewiem czy w ogóle sie bawic w tuning mi chodzi o to zeby dobrze jezdził i 50 podajcie




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2009, 12:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 gru 2009, 20:10
Posty: 104
Lokalizacja: Stg
Pojazd:
apropo tłoków to ten jest do pojemności 80ccm??

https://ssl.allegro.pl/item843727764_tl ... 47_80.html




_________________

Scooter tuning is not a crime...


Ostatnio zmieniony 30 gru 2009, 13:00 przez FosgeN, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 kwie 2010, 13:45 
*

Rejestracja: 28 gru 2009, 18:37
Posty: 179
Pojazd:
kupiłem wszystko i załozyłem spalanie ok 3l na100




_________________

Motocykl - Suzuki Intruder VL 250 LC
Rok - 2000

Skuter - Piaggio typhoon XR
Rok - 2001
Cylek - Polini for race 70
Wał korbowy - Top Racing Evolution NG
v-max= ponad 110km/h
http://djdrivt.fotosik.pl/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy