Dzisiaj jest 30 lis 2024, 7:46



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: 19 maja 2010, 15:18 
Hej ostatnie czasy chodze i myśle o jednej rzeczy.
Miałem okazje porównac cylinder lc od gaźnikowca i od pure jet są one takie same nie różnią sie niczym oprócz głowica.
Czy jeśli do pure jeta włoże cylinder od gaźnikowca czy to ma szanse chodzic?? i czy zwiększy osiągi.

po drugie ktoś wie jak zdjąc blokade z ecu w gilerze runner pure jet??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
   
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2010, 15:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 paź 2009, 17:48
Posty: 144
Lokalizacja: Kraśnik
Pojazd:
w ecu niema blokady chyba ja nie miałem jest na wariatorze i wydechu a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2010, 14:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 14:06
Posty: 119
Lokalizacja: Szczecinek
Pojazd:
ja mam cylinder z tłokiem od pure jeta i normalnie chodzi nie ma żadnej róznicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy