Dzisiaj jest 30 lip 2025, 0:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 lip 2010, 12:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Chciałem wymienić hamulce jednak nie wiem jak sie za to zabrać. Odkręciłem koło i dalej nie ma co odkręcać.

I jeszcze jedno pytanie. Czy przed łożyskiem tylnego koła znajduje sie simering ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 12:49 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Jak odkręcisz koło to masz tam szczęki i je wymieniasz, a ściągasz je zaginając w swoją stronę.
Tak tam jest simering, lub łożysko z osłoną.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 12:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
pawel0523, w swoją stronę tzn ? Trzeba odczepić sprężynki, ta? I co wtedy

Przy okazji wymieniam łożysko i nie wiem czy simeringu nie kupić




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 12:54 przez dante, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 19:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
dokładniej to jest łożysko w osłonom a za tym łożyskiem jest simmering lecz bez wyjęcia simmeringu nie wyjmiesz łożyska wiem bo sam robię remont całego silnika to już zdarzyłem wszystko rozebrać




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 19:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
driwer88, słuchaj a gdzie ten simering bym dostał bo starego już raczej nie zakładać :D

EDIT: Jak uda mi sie jutro ściągnąć zaciski to pierw będzie simering a za nim łożysko (wymieniam bo mam straszne luzy w każdą strone) ? Szukałem na Mieloch'u simeringu do przekładni ale nie ma efektów.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 19:10 przez dante, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 19:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
dante, ten simmering mają ale musisz do nich napisać a on znajduje się za łożyskiem pierw jest łożysko później simmering patrząc od strony koła




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 19:25 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2009, 19:18
Posty: 3210
Lokalizacja: Pułtusk
Pojazd:
Na simeringu masz napisane wymiary, spisujesz je i idziesz do sklepu z tymi wymiarami i dają Ci taki simering.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 19:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
driwer88, to nie koniecznie uszkodzę simering jakby nie mieli u mnie w mieście simeringu takiego. Jak dziś ruszałem ośka od strony koła to ta oś tak jakby sie wgniatała w to łożysko ; D

No nic. Jutro będzie łożysko pewnie to sie wymieni.


EDIT: To łożysko też będę musiał chłodzić żeby weszło ? Jak w przypadku łożysk na wale




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 19:36 przez dante, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 20:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
raczej simmering będzie ciężko zdjąć bez uszczerbku bo tak jest taki układ ze za simmeringiem jest zabezpieczenie segera które trzyma te łożysko w gnieździe więc nie próbuj wybijać łożyska bez wyciąginiętego simmerigu




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 20:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
driwer88, możesz mi napisać w takim razie jak powinienem postąpić w punktach ?

Ten seger też jest jednorazowy ?

Łożysko będzie oczywiście wychodzić w stronę prawą, tak ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 19 lip 2010, 20:39 przez dante, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lip 2010, 21:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
ja zrobiłem to tak po pierwsze ścigałem koło wyciągnąłem zawleczkę i odkręciłem śrubę na osi koła w ten sposób zeszła mi piasta i miałem goła oś koła później zabrałem się za odkręcenie przekładni koła spuściłem olej i powoli odkręciłem wszystkie śruby zdjąłem dekielek przekładni po przez lekkie uderzenie w oś koła młotkiem gumowym wyjąłem wszystkie przełożenia no zacząłem się dobierać do łożyska zdjąłem simmering i moim oczom ukazał się duży seger po jego zdjęciu zacząłem nagrzewać karter i wybijać łożysko oczywiście od strony koła a seger jest wielokrotnego użytku




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 10:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Wychodzi na to, że znowu będę mieć dużo roboty... ; /
Czyli ja muszę całą przekładnie wyjąć... ? Sprzęgło odkręcić ?

Ile Ci to czasu zajęło ?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 11:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2009, 16:55
Posty: 192
Lokalizacja: Tarnawa
Pojazd:
dante jak się na tym nie znasz to lepiej poproś jakiegoś kolegę co się na tym zna żeby Ci pomógł i zrobicie to w godzinke... tak musisz odkręcić sprzęgło i przekładnie wyjąć




_________________

Gilera Typhoon 2001r
Wariator Polini Speed Control rolki 5,6g


Ostatnio zmieniony 20 lip 2010, 11:06 przez dominik9393, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 11:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
dominik9393, nie znałem się na wymianie łożysk na wale, a jednak sam wszystko zrobiłem więc chyba nie będę mieć problemu.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 lip 2010, 14:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 9:50
Posty: 622
Pojazd:
dante, uwierz mi jak będziesz miał wszystkie części to jakieś 2 godzinki samemu to zrobisz całe technika to włożyć łożysko i simmering




_________________

100 km/h LICZNIKOWE i po co mi jakiś tuning :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2010, 11:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Ehh ; D Poszło nawet łatwo z tą przekładnią ; D

teraz czekam na opalarkę i jazda : D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 lip 2010, 7:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2009, 20:41
Posty: 403
Lokalizacja: CZW
Pojazd:
Dobra można zamknąć temat jak tu wgl. jakiś moderator istnieje : D




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy