Dzisiaj jest 21 lut 2025, 19:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Problemyy....
Post: 05 cze 2010, 8:46 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
Witam wszystkich. Jestem nowy na tym forum wiec proszę o wyrozumiałość. Mam problemy z moim piaggiem. Wlałem przedwczoraj 4 litry do baku zrobiłem 25 km i pusto!! :angry: Nie wiem co to moze byc, bak nie cieknie wezyki też nie ciekną. Zauważyłem ze z gaźnika cos zaczeło kapać, ale on jest nowy DELLORTO. Nie wiem co to może być? Moze kranik? Jak sprawdzić czy on jest dobry? Proszę o rady?? Juz nie wyrabiam! :cry:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:22 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
pomoze ktoś? :cry:


Ostatnio zmieniony 05 cze 2010, 22:22 przez skuter20, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Zdejmij wężyk od paliwa i zobacz czy się leje ( na zgaszonym nie powinno ). / tak się sprawdza kranik
Drugim problemem może być brak napięcia na kablu od ssania ( podłącz żaróweczkę dla sprawdzenia), lub ssanie może nie działać.
Gaźnik masz dobrze wyregulowany?
Skąd Ci to paliwo cieknie? (zrób zdjęcie, porządne zdjęcie) :<




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:43 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
spprawdzałem kranik i gitaraa, i wymieniłem wezyk od paliwa bo miał za duzą srednice i spokojnie wchodził na tą rurke od gaznika. ZObaczymy teraz mozej bedzie mniej palił. Iglica na samej górze(czyli najmniejsza dawka paliwa) :wink: Jak myslicie regulacja gaznika??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:44 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
Sprawdź Gaźnik i kranik podciśnieniowy !! Wyczyść wyreguluj i powinno być dobrze. A paliwo gdzie leci przelewem ? I napisz przepustowość gaźnika . :cool:




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:50 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
jaka przepustowość? o co chodzi? :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:53 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
średnica gardzieli np: 12>14>17.5>19>21 ?




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 22:59 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
gaznik 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:00 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
a przelew gdzie jest?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:02 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 22:39
Posty: 81
Lokalizacja: Tomaszów
Pojazd:
na spodzie gaźnika wychodzi rurka to jest przelew zalezy jaki masz model tego dellorto.




_________________

Simson sr 50>Jincheng Knight 50@70>Piaggio NRG lc>Zipp Quantum>
Obecnie NRG Mc2 '99 Lc Sport Series
- Cylinder TOP Performances Trophy 50cmm
- leo vince tt
- dellorto 17,5
- Sprzęgło + dzwon TGB
- Wariator TGB rolki 4,3gr
- v max 100-105 licznikowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 cze 2010, 23:06 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
nie ma żadnej rurki :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 9:49 
*

Rejestracja: 05 kwie 2010, 21:07
Posty: 24
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
U dołu gaźnika jest komora pływakowa to czarne coś :D i tam jest taka śrubka spustowa. Spróbuj dokręcić ją jeśli z tego cieknie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 9:59 
*

Rejestracja: 05 cze 2010, 8:41
Posty: 52
Pojazd:
ale tam jest oryginalnie zaślepione;))




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2010, 17:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2010, 18:18
Posty: 545
Lokalizacja: jestem ?
Pojazd:
a dobrze wyregulowany gaźnik ? bo jak nowy założyłeś i nic nie regulowałeś, to masz już przyczynę :)




_________________

P Y T H O N pisze:
...podkręć lekko kompresję.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy