czesc , kupilem niedawno swoj 1 motorower (Gilera gsm 49cm 2001r) ,
mam takie pytanie ona ogolnie to jedzie 45 v-max no troche mnie to irytuje tym bardziej ze na liczniku ma 120 ;p , mam z tylu zalozona zebatke 72 chyba zęby a z przodu bodajże 12 , i nie wiem czy wystarczy wymienic zębatki zeby miala lepsze osiagi czy cos tam jeszcze a jesli wymienic na nowe zebatki to ile zębów przód i tył ( chcial bym zeby jechala okolo 80-85 v-max ale zeby tez sie nie zbierala 10 min do 20km/h zeby jej nie zakatowac ) , moim zdaniem to ona ma wszystkie blokady zalozone mozliwe do tego modelu bo rok jest 2001 a ma 5,5tys km przejechane i byla uzywana w niemczech przez okolo 13 letnie dziecko ( z tad ta zębatka) jesli trzeba cos jeszcze wymienic do tych osiagow to prosze napisac ale jesli moge prosic to zeby nie pisac "sloganem motocyklowym" tylko bardziej obrazowo bo nie za bardzo wiem co gdzie jest .
i nie chcial bym tam nic rozcinac , spawac tak jak czytalem ze inni to robią ponieważ troche nie mam sprzetu i odpowiedniej wiedzy. I co do tego odblokowania to jak by ta "gruszke" jest waska , poruwnywalem z kolegi derbi 50 ale zdjete 3 blokaty to troszke inaczej to wyglada , moja jak by sie tam dusila , ona chce jeszcze jechac no ale mam na 6tys obrotow a tu 40 km/h xd , prosze o szybka pomoc
A i jeszcze jedno najwazniejsze , zdazylo mi sie to 2 razy ze jade jade normalnie wlaczam 4 bieg hamuje robie redukcje i jak by sie bloguje bieg , zalezy gdzie sie zatnie jak np, podczas jazdy too czasem stoi na 2-3 i wtedy ta nozka od biego ani drgnie odalo mi sie to odblokowac ze wkleszcza sie bieg ale boje sie tak jechac zeby mi na ulicy sie tak nie zrobilo , jesli wiecie co moze byc to prosze o pomoc
|