Dzisiaj jest 31 lip 2025, 11:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 sie 2010, 17:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Siema, ja już kurde nie mam pomysłu co zrobić żeby to chodziło jak należy. Mianowicie mój zip ma na początku muła. Próbowałem już regulować rolkami, centralką(hebo +50) sprężynki najtwardsze. Kupiłem nowy pasek naraku i teraz jest mniej odczuwalne ślizganie się jego ale muł dalej jest.

Teraz mam rolki 6g i sprężynki sprzęgła TR +50%

Skuter ma muła na starcie, tak jak by się pasek ślizgał. do 20km/h za cholere go nie poderwie... 2 lata temu latał 95km/h na samym wydechu i rolkach 6g reszta była seria a teraz do 80 skoczy i pózniej silnik kręci coraz wyższe obroty a prędkościomierz dalej stoi na 80/85km/h Jak wkładam centralkę hrbo +50 to muszę rolki o 1g dać ciężkie i dalej to samo, jeszcze cięższe to jest większy muł. Co mogło się stać że kiedyś prędkość była spokojnie 90km/h a teraz 80?? Muła to zawsze miałem na starcie lecz też nie wiem jak go usunąć. Okładziny na sprzęgle są ok.

Czy jest możliwość że zużył się wariator???????????????

Proszę o jakieś porady bo ja nie mam pomysłu...

Wypowiedzi doświadczonych userów mile widziane a wręcz potrzebne :)

PS. Dziś jeździłem gilera stalker serią to tam super miał start. Tak jak trzeba. Dawało się gazu to aż na koło rwało Tylko że później troszkę go muliło(tak od 20) Może konfiguracja napędu od niej by pomogła??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 kwie 2009, 20:54
Posty: 724
Lokalizacja: Rzeszów
Pojazd:
Możesz mieć słaba kompresję lub rowki na wariatorze.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.
Piaggio Typhoon LC
Kubica, jesteśmy z tobą!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 sie 2010, 18:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Kompresja wykluczona.... Silnik jest po kapitalce, sprężanie wynosi 10 bar. Na wario są takie jak by hmm małe dołeczki ale tylko na samym dole.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Odświeżam, nikt nie ma pomysłu??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2008, 20:07
Posty: 127
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Sprawdź czy wariator ma przebarwienia. Dzwon może już być zużyty. Skuter wkręca sie na obroty, ale słabo przyspiesza, czy zachowuje się tak jakby było mu za ciężko żeby ruszyć :?:




_________________

NRG 94r LC
*70cc Polini Sport *Tłumik Stage6 Pro replica
*Gaźnik 19mm (dysza 72) *Wariator Hebo NG *Rolki S6 3g
*Sprzęgło seryjne Minarelli, żółte spreżynki
*Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
*Sprężyna dociskowa HEBO czerwona 90%


Ostatnio zmieniony 28 sie 2010, 13:48 przez haosen, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
Może twardsza centralka i lżejsze rolki?




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 13:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Becks, Takich wypowiedzi słuchałem i to tylko pogarszało sprawę...

haosen, Wario nie ma przebarwień ale na samym dole ma takie jak by małe wżerki. Dzwon wygląda jak nowy, również zero przebarwień. On zachowuje się z początku jak by nie miał siły ruszyć od 30km/h jest super reakja na gaz i zero muła idzie jak przecinak, dalej od 70km/h znów wkręca się na obroty a nie chce szybciej jechać :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 16:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2008, 20:07
Posty: 127
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Prawdopodobnie pasek przy kolektorze za szybko wchodzi za nisko i jest mu ciężko.
Jeśli masz możliwość załóż twardszą sprężyne centralną HEBO 60% lub 90%.
Daj twardszej sprężyny daj lżejsze rolki przedział 4 - 5g




_________________

NRG 94r LC
*70cc Polini Sport *Tłumik Stage6 Pro replica
*Gaźnik 19mm (dysza 72) *Wariator Hebo NG *Rolki S6 3g
*Sprzęgło seryjne Minarelli, żółte spreżynki
*Dzwon sprzęgła Stage6 WingCooler Team
*Sprężyna dociskowa HEBO czerwona 90%




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 16:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
Ale jak daje tą twardszą sprężynę i jeszcze rolki lżejsze to już w ogóle skuter wyje a nie jedzie. Jak już to cięższe rolki muszę dawać. Ale sprawdzę jeszcze raz tą centralkę 50% i z rolkami się pobawię. To może centralka straciła swoją wartość i już słabo pasek ściska??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 sie 2010, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2010, 16:33
Posty: 1158
Lokalizacja: Czerniec
Pojazd: VW GOLF
A daj seryjną centralkę albo czarną HEBO i cięższe rolki.




_________________

www.klagmotors.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 19:40 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Próbuj na seryjnym docisku albo +15% , bo +50% to za mocna do 50 cmm , skuter bd wył , a pasek zetrze sie albo pęknię po kilku tys. km :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
max*piaggio, +15 TR to chyba to samo co hebo +50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:21 
**

Rejestracja: 18 cze 2010, 18:47
Posty: 208
Pojazd:
Jak +15% to nie to samo co +50% :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
A może licznik ci daje w d**ę :P mi dawniej pokazywał 95 a teraz max 80 i dalej nie pójdzie a na gps-ie pokazuje 92 w tedy gdy na liczniku mam 80 :D nie wiem czym to idzie:P może tym ze zmieniałem linkę i ślimaka troszkę przerobiłem :"P




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2006, 10:15
Posty: 676
Lokalizacja: myszków
Pojazd:
kolumb66 pisze:
A może licznik ci daje w d**ę :P mi dawniej pokazywał 95 a teraz max 80 i dalej nie pójdzie a na gps-ie pokazuje 92 w tedy gdy na liczniku mam 80 :D nie wiem czym to idzie:P może tym ze zmieniałem linkę i ślimaka troszkę przerobiłem :"P


jak to przerobiłeś? pewnie to jest powodem zaniżania pomiaru




_________________

Airsal t6 Racing,TECNIGAS RS II,Rms racing pro ,Dellorto 17,5,wał rms racing HPC
,malossi multivar, TOP racing 22%,gas-box...

https://www.kurjerzy.pl/pp/gbbdb12




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
kolumb66, Myślałem o takiej opcji i jeszcze gps nie mierzyłem prędkości. No ale ja tylko linkę zmieniałem więc jak linka może zaniżać prędkość??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 21:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2009, 19:16
Posty: 307
Lokalizacja: Nowy sącz
Pojazd:
Różnie bywa ja akurat robiłem koło ślimaka bo gwint skróciłem i to chyba przez to ale jeżeli na gpsie wychodzi nadal na straty to problem pewnie gdzieś indziej jest może przełożenia?? albo coś z gaźnikiem??;/ bo skoro kompresja dobra?? sprawdź też ten wariator:) ewentualnie zastanowił bym się nad łożyskami jakie tam masz jakieś lepsze typu skf ntn?? czy zwykłe?? kumpel na zwykłych ze sklepu motorowerowego nawet cylindra nie dotarł bo zaraz padły i jaja dawały ;/




_________________

Kobiety są jak motocykle, chwila nieuwagi i lądujesz w rowie...

BYŁO:
Katana lc
VW Polo 1,0
Golf III 1,6 GT 101KM
Opel Astra GSI
Opel Tigra 1,4 16v
Golf III 2,0 GTI

JEST:
Pieggio Typhon
Mazda 323f Ba 97r 1,5 16v :D :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sie 2010, 22:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 0:07
Posty: 287
Lokalizacja: MMZ
Pojazd:
kolumb66, Wystarczy przeczytać mój opis lub zajrzeć do mojego tematu :) Przełożenia też odpadają. Jutro albo we wtorek zajmę się jeszcze regulacją i powiem co i jak. Możliwe że to wina waria :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy