Dzisiaj jest 17 sie 2025, 22:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 lis 2010, 22:44 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
siema, mam sparawe do was, wlasnie dzis padl mi cyl s6racing (tzn poszlo lozysko igielkowe, rozwalolo tlok i troche glowice, dzieki bogu cyl bez ryski zadnej) i nie wiem czy dokupic jakis tłok do tego i lozysko czy wsadzic cylek top due, bo lezy na polce..
Zastanawiam sie czy on jest duzo slabszy..
Moze ktos z was mial oba cylki??
Wiecie jakie sa one w porownaniu ?? ?

Bylbym wdziczny za odpowiedzi, bo chcialem jak najszybciej złozyc roxi i dalej latac, a nie wiem czy sie oplaca wsadzac topa zeby to prostu nie byl za slaby..
Mysle ze mi cos doradzicie : )


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 23:27 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Jak masz kase kupuj tłoka a ja bym zalozyl to co mam bez wydawania kasy najlepiej kup lozysko zaloz co masz i lataj a nad tamtym pomyslisz jak co




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 lis 2010, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
due plus jest to najmocniejszy żeliwniak i z tego co mi wiadomo posiada moc w okolicach 14 koni i po dobrej regulacji najlepiej z wydechem gianelli shot powinien przebić stage6 racing.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 0:17 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Adz@r pisze:
due plus jest to najmocniejszy żeliwniak i z tego co mi wiadomo posiada moc w okolicach 14 koni i po dobrej regulacji najlepiej z wydechem gianelli shot powinien przebić stage6 racing.



Haha a to dobre ;) top performacne jest to klasa pomiedzy mid race w racing a stags6 racing to rasowy RACING :)


Poza tym top to zeliwniak i bedzie sie duzo mocniej grzał od aluminiowego s6...

Pozdro


Ostatnio zmieniony 03 lis 2010, 0:19 przez PAWCIO-HD, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 7:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 14:16
Posty: 81
Lokalizacja: Sucha beskidzka
Pojazd:
ja miałem top due plusa i osiągi były nieziemskie z gaźnikiem 21mm i dobrym wydechem można bez problemu osiągnąć 15 koni .Niestety też łożysko na korbowodzie poszło i przerywało cylinder. Ale już zamówiłem nowego topa u smugglera niw wybrał bym żadnego innego cylindra ;P




_________________

-Cylinder 70 ccm Motoforce Racing 12mm
-Wał korbowy Motoforce Evolution 12mm
Gaźnik Kit Dell'orto 19mm - Metrakit
- Wydech IXIL GP1
- króciec +zawór membranowy Stage6
- Nowy lakierek
-Wario TNT racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 11:19 
*

Rejestracja: 30 paź 2010, 0:05
Posty: 9
Pojazd:
michal12124 pisze:
ja miałem top due plusa i osiągi były nieziemskie z gaźnikiem 21mm i dobrym wydechem można bez problemu osiągnąć 15 koni .Niestety też łożysko na korbowodzie poszło i przerywało cylinder. Ale już zamówiłem nowego topa u smugglera niw wybrał bym żadnego innego cylindra ;P



A ty miales na sworzen 10 czy 12mm?


Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 16:55 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
top performance to naprawdę dobra firma cylków . z due plus'a można wyciągnąć bardzo dużo mocy . :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 16:58 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 14:16
Posty: 81
Lokalizacja: Sucha beskidzka
Pojazd:
10mm pozdro




_________________

-Cylinder 70 ccm Motoforce Racing 12mm
-Wał korbowy Motoforce Evolution 12mm
Gaźnik Kit Dell'orto 19mm - Metrakit
- Wydech IXIL GP1
- króciec +zawór membranowy Stage6
- Nowy lakierek
-Wario TNT racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 17:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
to jest wałaśnie wada minarelli, sworznie 10mm... gdyby była 12mm to by tak nie padały łożyska




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 17:37 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
sebagbw, no wlasnie, a masz moze jaki pomysł, jakie jest najlepsze lozysko igielkowe??
totalover, no wlasnie taki cylek z glowica (tlok rozwalony) ale cyl nie zatarty moge kupic za 100 zl, a tlok mam swoj dobry..
a jeszcze, jak mi sie to zgra z wydechem top prefor. Nardo (nie replica) ?

co o tym sadzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jedne z najlepszych lozysk to Polini Evo.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
ja u siebie robie racinga to kupiłęm wał do keewaya na 12mm i wkładam to do silnika minarelli:) akurat wario mam na 16mm, tłok będzie na 12mm i mam nadzieje że nie padnie igoełkowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:46 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
phantom, no ja i zapewne moj kumpel nie ma takiego zdania, jemu dadlo juz drugi raz a mi dopiero pierwszy, wiec juz nie polecam.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 18:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2010, 14:16
Posty: 81
Lokalizacja: Sucha beskidzka
Pojazd:
ja też polecam łożysko igiełkowe polini evo lub malossi mhr




_________________

-Cylinder 70 ccm Motoforce Racing 12mm
-Wał korbowy Motoforce Evolution 12mm
Gaźnik Kit Dell'orto 19mm - Metrakit
- Wydech IXIL GP1
- króciec +zawór membranowy Stage6
- Nowy lakierek
-Wario TNT racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 19:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Moj kolega mial w Racingu lozysko Hebo srebrzone i mu sie wysypalo. Zalozyl polini evo tak jak ja i jest git malina ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lis 2010, 19:17 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
a co pow sieszcze o lozysku NTN bacz SKF ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy