Dzisiaj jest 01 sie 2025, 8:48



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 70cc
Post: 05 lis 2010, 18:43 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:03
Posty: 7
Lokalizacja: Ciechomin
Pojazd:
Siema... Mam do wydania 600zł i chciałbym byście podpowiedzieli mi jaki cylinder (70cc, lc, minarelli horizontal) w tych granicy cenowej będzie najlepszy. I jeszcze proszę o opinię na temat cylindrów aluminiowych, ile na nich się pojeździ. :? z góry dzieki.




_________________

______________________________

Aprilia sr50


Ostatnio zmieniony 05 lis 2010, 18:48 przez Michał_sr50, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 18:58 
Zbanowany

Rejestracja: 19 lis 2009, 22:36
Posty: 86
Pojazd:
Zalezy... chcesz sporta czy racinga? jak sporta to kup stage6 sport pro a jak racinga to motoforce racing...



Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 19:08 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2010, 11:15
Posty: 402
Lokalizacja: Tarnawa k. Krakowa
Pojazd:
s6 racing




_________________

- 5 g (s6) podkladka za talerzem
- dysza 70
- gasbox samorobka
- sprezynki sprzegla hebo niebieskie / centralka hebo +60
Sprzedam Hebo next generation keeway 16mm/ Aprilie Tuareg Rally 80cc Polini !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 19:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2010, 12:20
Posty: 315
Lokalizacja: grudziądz
Pojazd:
hebo manston replica!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 19:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:16
Posty: 141
Lokalizacja: Elbląg
Pojazd:
Tylko pamiętaj że przy mocniejszych cylindrach przydało by się wymienić łożyska wał gaźnik filtr cały układ napędowy noi oczywiście mocny wydech !

Z cylindrów polecał bym Hebo Manston Replice !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 19:26 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Cytuj:
s6 racing

Cytuj:
hebo manston replica!!!

ale on ma 600zł tylko :wink: , a pozatym z racingiem to już większa zabawa bo sam miałem S6 Racinga, moc była konkretna ale roboty i kosztów dużo i jeszcze tłoki trzeba zmieniać co pewien czas (w moim przypadku co sezon :P )
kup sporta najlepiej metrakita :) http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 8edc5956ab
Ten cylinder to żeliwo czyli szlif w razie zatarcia, aluminiowe cylindry mają powłokę nicasilową i jeśli się takowy cylinder zatrze możesz na półkę już tylko go postawić, bo koszt odnowy nicasilu wynosi tyle co nowy cylinder :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 19:42 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:03
Posty: 7
Lokalizacja: Ciechomin
Pojazd:
A że tak się zapytam ile przeciętnie się robi km na s6 Sport Pro (o ile da się to określić ;S )??




_________________

______________________________

Aprilia sr50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:04 
**

Rejestracja: 02 sie 2009, 18:34
Posty: 482
Lokalizacja: Cz-wa
Pojazd:
Sport pro to klasa Midrace czyli pomiędzy Sport a Racing, żywotność jest zadowalająca, myślę że 8tyś. na tłoku się zrobi bez jakiegoś przesadnego oszczędzania, tłok to koszt ok. 200zł, cylinder wytrzyma kilka tłoków czyli w sumie ładnych parę tysięcy się zrobi :wink:
Przy Sport pro wał i łożyska należało by wymienić, albo chociaż same łożyska na wale :)
Do takiego cylindra wydech coś pokroju C16 będzie idealne no i oczywiście napęd wymienić by się przydało i gaźnik 19mm myślę że by był dobry :wink:




_________________

był racing jest morini lc Full seria :) vmax licznikowy 90km/h




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:17 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 20:03
Posty: 7
Lokalizacja: Ciechomin
Pojazd:
No myślę właśnie nad s2 Sport Pro do tego wał Top Rancing i łożyska a jak dotre to wymieni się tłumnik. :cool: A i mam jeszcze jedno pytanie czy nie bedzie problemu z przerobieniem sr z 98.r z chłodzonego powietrzem na ciecz? Bo przy zmianie cylindra pomyślałem że może warto i w to zainwestować.




_________________

______________________________

Aprilia sr50




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2010, 20:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2009, 21:10
Posty: 473
Pojazd:
nie będzie i moim zdaniem warto zainwestować w LC przy takim tuningu.
był gdzieś temat jak przerobić AC na LC. :)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0
nie ma za co :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2010, 15:47 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:23
Posty: 66
Lokalizacja: ok.Kielce
Pojazd:
ja bym Tak albo to albo to:P
Malossi Sport 70ccm
Stage6 Streetrace 70ccm

tylko ŻELIWNE!! :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy