Dzisiaj jest 28 lip 2025, 16:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 lis 2010, 18:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
WItam.Jutro mam zamiar jechac zmierzyć kompresje do mechanika swoją yamahą aerox. Cylek jest po 3 szlifie Tlok vertex olej valvoline durablend 2t .Docieralem go 800km prawie, nigdy nie przegrzalem go i zawsze rozgrzewalem go przed jazda przynajmniej do 50 stopni .Jaką powininem uzyskać kompresje z takiego cyla??


Ostatnio zmieniony 28 lis 2010, 18:56 przez Bolo, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:40 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
8-9 bara. Nowe mają 10 i ponad więc myśle że dobrym wynikiem będzie ok. 9 bar




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
moze ktos jeszcze się wypowie??




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:50 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
"prawie nigdy nie przegrzalem go "

To sie zastanow dobrze, bo prawie robi wielka rozniece ;]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 18:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Czytaj uważnie ... NAPISAŁEM ZROBIŁEM 800km ,,Prawie" !!! a nie ze prawie go nie przegrzalem...




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 lis 2010, 19:15 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Bolo, zwracam honor..
za szybko przeczytalem, nie zwrocilem uwagi..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 17:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 8:57
Posty: 165
Pojazd:
przecinki się jednak przydają ....
FLYP001, dobrze mówisz bo np 10 barów nigdy byś po szlifie nie osiągnął chyba że byś ingerował w głowicę i tłok - bo na szlifie jednak traci cylinder trochę




_________________

AirSoft Player




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 lis 2010, 22:54 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
zawsze mozna na lustrze drobnym papierwwm "splanowac " troche glowice ;], ustawic GMP tloka aby dochodzil blizej do glowicy i kompresja na pewno nie bd mniejsza, bynajmniej nie powinna byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 13:02 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
9-10 atmosfer w zależności od manometru. Prawda jest taka że każdy manometr inaczej pokazuje :-/




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2010, 22:27 
***

Rejestracja: 02 gru 2009, 14:17
Posty: 547
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
dobry manometr, firmowy wskaze dobrze zawsze. O ile nie jest to shit




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy