Dzisiaj jest 27 lip 2025, 11:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Ryski
Post: 29 gru 2010, 23:38 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Witam, czy takie ryski będą wpływały na negatywną pracę cylindra? Czy pierścienie dochodzą w tamto miejsce ? Pozdrawiam


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 0:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Tam pierścionki nie dochodzą na 100%,raczej nie powinno to wpłynąć na pracę silniczka,lecz niech się jeszcze inni wypowiedzą.




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 0:05 
**

Rejestracja: 16 gru 2010, 20:00
Posty: 215
Lokalizacja: Nidzica
Pojazd: Aprilia SR Aprilia Sonic
Jeżeli masz taką możliwość to załóż cylinder i wykonaj ruch wałem z założonym tłokiem i zobacz czy pierścienie docierają do tamtego miejsca. To jest najpewniejsza metoda ;) Nikt tutaj przez internet Ci dokładnie tego nie oceni;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 0:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
ynx pisze:
czy takie ryski będą wpływały na negatywną pracę cylindra?

Praca cylindra nie jest negatywna :D Ryski mogą wpływać "negatywnie na pracę cylindra" :wink:


Garet pisze:
Nikt tutaj przez internet Ci dokładnie tego nie oceni;)
Dokładnie. To zależy od głębokości rysek, a tego nie widać na foto.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 0:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Widać że cyl po honowaniu , ale jeżeli robiła to osoba która zna się na rzeczy , nie miała prawa tego spieprzyć :) . Po dotarciu ryski powinny zniknąć.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 gru 2010, 6:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010, 2:24
Posty: 95
Lokalizacja: PMI
Pojazd:
Jeżeli te ryski nie są wyczuwalne jak przejedziesz paznokciem to pierścienie powinny się z czasem ułożyć. Będzie Git :<




_________________

:arrow: MotoForce 70cc Sport
:arrow: Yasuni Z
:arrow: Sprzęgło Hebo N
:arrow: Łożyska i Uszczelniacze Teflonowe
:arrow: Boost Bottle Malossi MASCI Viton
:arrow: Stożek Revo S-Type, carbon
:arrow: Gaźnik Tec Racing 17,5




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 0:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
To nie są ryski po honowaniu, choć te także widać.
Ten cylinder ktoś ostro piłował, zanim jeszcze go dotarł.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 gru 2010, 4:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Tak jak pisze Booyaka

Jesli nie czuć ich mocniej paznokciem to możesz założyć śmiało tłok.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 21:30 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Niema co sie przejmowac takim czyms! Ja mialem gorsze RYSY i jezdzilem i bylo ok.
Moj kumpel mial zatarty cylek jak mu zabezpieczenie wylecialo zalozyl tylko nowe pierscienie i smigal :P
Nie przejmuj sie tym zakladaj i jezdzij ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 sty 2011, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 gru 2010, 18:31
Posty: 61
Lokalizacja: P-ń
Pojazd:
Ogólnie to nic takiego. Weź sprawdź paznokciem i jak możesz to załóż cylek i obróć wałem. Te rysy powinny się dotrzeć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 9:31 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
ynx, podaj więcej zdjęć. Jeżeli wytarcie jest z jednej strony może to być spowodowane krzywym wałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 11:43 
**

Rejestracja: 01 sty 2011, 21:22
Posty: 390
Lokalizacja: dalekoo
Pojazd:
Krzywy wal wgl ale pomysly maja niektorzy xD To sa normalne ryski ktos na dotarciu pilowal cylek troche i tyle,mogl pociagnac troche syfu, albo poprostu duzy przebieg i tyle!
Ja juz mowilem mialem duzo gorsze ryski w 50cc i 70cc i jezdzilem!!

Wiec temat mozna juz chyba zamknac?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 14:27 
*

Rejestracja: 19 lis 2010, 19:59
Posty: 66
Pojazd:
to podaj stosowne argumenty które mogłyby zaprzeczyć mojej teorii
wiecu001 pisze:
albo poprostu duzy przebieg i tyle!
jakby był duży przebieg to już nie byłoby rysek honowniczych. dobra rada dla ciebie wiecu001, nie udzielaj się
wiecu001 pisze:
Wiec temat mozna juz chyba zamknac?
po co zamykać?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2011, 23:04 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Nie mam niestety więcej zdjęć, założe to i zobacze jak jeździ ; ) Dzięki za odpowiedzi




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2011, 15:22 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 21:09
Posty: 101
Pojazd:
trochę papieru ściernego i po sprawie :D najlepiej 100 albo wiertło,trochę dziur nie zaszkodzi lepszy nawiew.Lepsza praca silnika i większa moc


Ostatnio zmieniony 03 sty 2011, 15:49 przez Giant16, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 0:05 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2010, 19:53
Posty: 206
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Pojazd:
Giant16 Co ty pier..lisz? jakich dziur? W gładzi cyla????To niedorzeczne.On chce tym jeździć,a nie sitko zrobić.. I następne..jeśli by przejechał papierem po gładzi to cyl do szlifu lub jeśli byłby to alu(ale nie jest) --->szrot.Zeszlifowałby zbyt dużo i zmniejszył komprechę,zrobiłby to nierównomiernie tym bardziej papierem 100.. itp.Nie wątpię w jego zdolności manualne,ale chodzi tu o grubości rzędu setnych milimetra...




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=118661 Odwiedź moje Piaggio i poczuj jego pozytywną eNeRGię!!

DR_Evolutio pisze:
positiveNRG i to jest najlepsza odpowiedź jaka padła!!


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 0:09 przez positiveNRG, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2011, 14:26 
*

Rejestracja: 07 lis 2010, 21:09
Posty: 101
Pojazd:
zart :D razem to składamy :D Myślę ze to pojedzie ;]


Ostatnio zmieniony 04 sty 2011, 14:26 przez Giant16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy