Dzisiaj jest 12 lip 2025, 21:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 sty 2011, 15:46 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
tak samo jak w temacie :Jak załżyc simering na wał??nie mam pojecia w jaki sposob i jakimi narzedziami sie posłużyc moze ktos krok po kroku opisze .Znajomy mechanik nie ma czasu wiec musze sobie sam radzic wiec prosze o pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 14:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Od strony magneta czy wariatora?




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 14:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 14:25
Posty: 54
Lokalizacja: Chmielno / Kartuzy
Pojazd:
Od strony magneta jest simering z tym kołnierzem musisz go wbić, możesz użyć jakieś rurki o średnicy kołnierza i nie za mocno wal. Od strony wariatora musisz trafić w taki rowek, ale tam użyj czegoś miększego bo pokręci simering i uważaj żeby taka sprężynka, która dociska gumę do wału nie spadła.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 sty 2011, 15:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
A stare po prostu wydłub śrubokrętem :wink:




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 14:31 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
od strony wariatora

jak kupilem nowy to go za gleboko wbilem zaraz obok łożyska i zostaje duzo miejsca moze mozna teraz na zewnatrz włożyc drugi? dzis mial do mnie mechanik przyjsc zalozyc ale juz zje***** go i kupie jeszcze 2 nowe.


Edytuj posty. Przeczytaj regulamin


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011, 19:14 przez maciekos12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sty 2011, 14:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
W minarelce sa takie oporniki od wariatora jakby




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 19:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ma wejść tyle, żeby można było założyć seger w rowek.
Wbij go sobie tulejką.


zaraz dam foto gdzie ma dokładnie się osadzić.

edit:

Obrazek




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 12 sty 2011, 19:27 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 20:38 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
a on ma byc zaraz obok łożyska bo jak go wbilem tak gleboko to troche zostało miejsca jutro zrobie fote tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
sorki za offtop ale pytanko mam. Bo mu chodzi od strony vario i tam nie ma segera, przynajmniej u mnie :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:15 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Adz@r pisze:
sorki za offtop ale pytanko mam. Bo mu chodzi od strony vario i tam nie ma segera, przynajmniej u mnie

2X Robiłem przy kilkudziesięciu silnikach minarelli i w żadnym nie było segera.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
U mnie tez nie było, i nigdy nie bedzie, bo takie segery nie istnieją




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2011, 22:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 10:49
Posty: 96
Lokalizacja: pińczów
Pojazd:
co miales na mysli, mowiac ze nie istnieja?

takie segeery istnieja, w silnikach keeway/cpi są, natomiast w minarelli nie ma, ale nie widze zadnego problemu aby go tam zalozyc, zawsze to jakies dodatkowe zabezpieczenie przed rozszczelnieniem sie simera




_________________

Obrazek"STP" - Stunt Team Pińczów Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sty 2011, 0:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
tylko nie ma tam takiego rowka aby założyć. Seger jest ale od strony magneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 1:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
totalover pisze:
U mnie tez nie było, i nigdy nie bedzie, bo takie segery nie istnieją

Istnieją :)
Zwykły seger wewnętrzny na jakiś tam wymiar, nie pamiętam ile [mm].
Mi raz zdarzyło sie że wyskoczył simmering. Teraz założyłem seger i jest ok.
Jest to Takie dodatkowe zabezpieczenie (pewne).
Kto chce niech założy, kto nie , ten nie.
Chyba na tyle na temat tego segera :)

Adz@r pisze:
tylko nie ma tam takiego rowka aby założyć.

Jest rowek. Patrz na moje foto.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sty 2011, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 17:02
Posty: 180
Lokalizacja: dsfsdafasdf
Pojazd:
hmm musze sprawdzić u siebie bo już dwa razy mi uszczelniacz wywaliło..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 13:29 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
http://maciekos12.wrzuta.pl/katalog/obrazy/awtfT4XPTyw/glowny

To są zdjęcia tegoż źle włożonego simeringu paliwo dalej sie tedyk leje zamiast do cylindra. Nie ma tego na zdjęciach ponieważ zostało wytarte




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 15:34 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
może ktoś wrzuci zdjęcie prawidłowo włożonego simeringu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sty 2011, 16:13 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
U mnie jest tak, że simmering siedzi przed samym frezem(jak się zaczyna, przy końcu tej szerszej części wału). Jak dam radę dzisiaj, to zrobię fotkę i wstawię:) Teraz idę robić, to wieczorem będzie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 sty 2011, 1:00 
*

Rejestracja: 13 lis 2010, 17:18
Posty: 16
Lokalizacja: Ostrów
Pojazd:
a jak wyglada seger bo poza uszczelniaczem i łżyskiem tam nie ma nic innego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy