Dzisiaj jest 01 sie 2025, 20:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder
Post: 29 sty 2011, 0:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Witam , który byście cylinder wygrali do Aprili SR AC

Serie po szlifie + tłok Vertex

Tec HQ 50


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 0:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... e6f7acb804 to powinna być rewelacja znam twój setup to powinno być perfekcyjnie po dobrej regulacji




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 1:15 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
Jezeli dobrze dotrzesz tego Tec HQ to bedzie mial wieksza moc od oryginalnego.




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Proszę o więcej odpowiedzi.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Dla mnie lepszym rozwiązaniem jest szlif. Gdy już nie będziesz miał możliwości szlifu, wtedy możesz kupić tego Tec'a.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Wybrałbym Tec'a.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 13:14 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Szlif wcale nie jest aż taki dobry nie wiadomo co potem się będzie dziać. Może się cylinder grzać, będzie trzymał nie odpowiedną temperaturę lub puchł tłok :( .


Według mnie lepszym rozwiązaniem jest TEC. No chyba że tak bardzo pragniesz szlifa :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:00 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Szlif +vertex moim zdaniem będzie dużo lepszym wyborem:)




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
jak bym brał tec'a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 18:20
Posty: 105
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
Runner1993 pisze:
Szlif wcale nie jest aż taki dobry nie wiadomo co potem się będzie dziać. Może się cylinder grzać, będzie trzymał nie odpowiedną temperaturę lub puchł tłok :( .


jeżeli to 1 szlif to 0,02mm to tylko odnawia gładź i jest nowy tłok, nawet jak by zrobił na 0,04 to by było tak samo.. dlaczego by miało coś się dziać?? dobra docierka i git majonez




_________________

Sprzedam 2x Polini Speed Control minarelli tanio.. gg 11208009


Ostatnio zmieniony 29 sty 2011, 15:50 przez Radzio__, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 maja 2009, 12:08
Posty: 677
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
tlok vertex 160zl i szlif 50 zl to wyjdzie taka sama cena. ja bym brał nowy cylinder.




_________________

Polini Sport 70cc
Hebo Kevlar
dellorto 21mm + ssanie polini
Polni SpeedControl
LeoVince ZX




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 15:57 
***

Rejestracja: 15 lut 2010, 21:29
Posty: 629
Pojazd:
ja tez bym wybrał szlif niż tego tec'a




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 16:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 maja 2009, 18:20
Posty: 105
Lokalizacja: Żukowo
Pojazd:
http://allegro.pl/tlok-1-szlif-40-25-ya ... 30433.html można kupić taki. przy 50cc to powinno chodzić




_________________

Sprzedam 2x Polini Speed Control minarelli tanio.. gg 11208009




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 17:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2009, 20:17
Posty: 353
Lokalizacja: Bełchatów
Pojazd: Aerox
Radzio__ pisze:
można kupić taki. przy 50cc to powinno chodzić

tak , i po 100km ujrzec taki oto obraz
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 19:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
To jak brać Teca czy robisz szlif + tłok vertex ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 19:44 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Szlif +vertex




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 19:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
a ja na Twoim miejscu wybrałbym przeróbkę na lc




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2011, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lis 2009, 10:51
Posty: 689
Lokalizacja: Brzesko
Pojazd:
Taak za 35 zł tłok to moment będzie puchł i padnie. Jak już robić to porządnie a nie jakieś dziadostwo brać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 0:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 8:27
Posty: 803
Pojazd:
Cytuj:
Taak za 35 zł tłok to moment będzie puchł i padnie. Jak już robić to porządnie a nie jakieś dziadostwo brać :)


Też tam myślę, szlif robi się co 0,25mm?


Ostatnio zmieniony 30 sty 2011, 1:00 przez Tomek SR, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 sty 2011, 9:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Tomek SR pisze:
Też tam myślę, szlif robi się co 0,25mm?

Idziesz do gościa który ma Ci szlifować i on wie już na ile ma robić ;) Zależy od grubości rys. Jak nie ma, to delikatny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy