Dzisiaj jest 05 sie 2025, 12:15



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 lut 2011, 15:07 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
elo. po generalce przez moja głupote poszła uszczelka pod głowica. dziś załozylem nową . moto odpaliło . złozyłem do konca. i zaczeły sie problemy bo zalapał na 2s i gasł. świeca mokra.. wymieniłem świece.. odpalił. ładnie chodził i wkoncu cos mu przestało pasowac i przestał kręcić wysokie obroty.. wykreciłem swiece - mokra.. wyczysciłem. odpaliłem i znowy nie keci.. chwile pochodził i zdechł . pokopałem troche i tylko załapywał.. wiecie co to moze byc?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:10 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 wrz 2010, 18:39
Posty: 351
Lokalizacja: Prosna
Pojazd:
może byś gaźnik wyregulował ?? skoro świeca mokra to znaczy że zalewa




_________________

RMX- http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=60
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
xxxBWSxxx, no ale przeciez przez miana uszczelki było ok :/ i za 3 kopnieciem odpalił po złozeniu a jak zgasiłem to juz potem były problemy..


Ostatnio zmieniony 09 lut 2011, 15:18 przez piotrek1993, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:26 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Wyreguluj gaźnik , może po prostu się rozregulował (przed zmianą uszczelki dostawał lewe powietrze i spalała się benzyna , a teraz jest wszystko szczelne i go zalewa)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:29 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
aragon pisze:
Wyreguluj gaźnik , może po prostu się rozregulował (przed zmianą uszczelki dostawał lewe powietrze i spalała się benzyna , a teraz jest wszystko szczelne i go zalewa)


Był wyregulowany pod silnik z ciulową uszczelką, spróbuj od nowa wyregulować gaźnik.




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
aragon, ale pierwsze odpalenie było ok. kręcił sie itp..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:32 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
piotrek1993, Taki problem masz iść wyregulować gaźnik ? Zamiast siedzieć na kompie idź i reguluj a nie pisz głupie pytania jak dostałeś odpowiedź na Swoje pierwsze pytanie :P




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
aragon, regulowąłem go około 2 godzin..
siedze w domu bo zmarzłem na dworze :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 15:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 cze 2009, 23:05
Posty: 766
Lokalizacja: Wschowa
Pojazd: Raptor R700 i 80 Cab
A takie głupie pytanie, masz benzynę w baku? Wiem, na swoim przykładzie, że można o tym zapomnieć :lol:




_________________

razor99 pisze:
muszę prowadzić jedną ręką bo już na obie ręce nie mogę

- Bo?
razor99 pisze:
bo jak waliłem to miałem zgiętą rękę w łokciu oraz w nadgarstku


Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 16:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
JawoR, tak.. mam ze 3 litry wiec to chyba wystarczy na odpalenie :d hehe :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 16:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Filtr powietrza wyczyść i zmień na mniejszą dyszę główną o około 2-4




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 16:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
oki. ide go garząu i bede kombinował. trzymajcie kciuki zeby to nie był płyn w cylindrze znowu :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 17:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 14:21
Posty: 528
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: aprilia SR
Jakbyś miał płyn chłodniczy w cylku to by ci w ogóle nie odpalił więc wątpię żeby to było to. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
drzymcia06, zadziwie cie i powiem ze ostatnio z płynem zapalił ale ledwo chodził.
własnie wróciłem z garażu . moto odpalone :d. zalewało go niemiłosiernie :D . opuściłem iglice bo była podniesiona na max przy dyszy 82 i gaźniku 2 i seryjnym filtrze. załozyłem storzek jeszcze.. chodzi juz wmiare ale cos jest nie tak z kranikiem bo nie zamyka sie i wacha leci nawet jak zgasze ta dziurka od nadmiaru wachy w komorze pływakowej. jutro jeszcze podniose iglice i mysle ze bedzie ok.. a i spalanie ma ogromne :D. jak mysleicie czemu ta wacha tak leci? czego to wina? kranik czy zaworek iglicowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Możliwe że kranik :P mógł się zaciąć




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
aragon, ale zacina sie zawsze :/ po kazdym odpaleniu :/ ale ma juz patent :d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Jeżeli zawsze się zacina to można spróbować coś z nim zrobić , ale wątpię żeby to wypaliło . Najlepiej kup nowy kranik (max 20zł)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
przedmucham go jutro kompresorem :) zawsze pomagało. a jesli to dzieje sie w plenerze to przechylam skuter tak zeby wacha nie "dotykała" kranika i tyle .. po sekundzie juz nie leci i wracam z nim do pionu :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 20:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Kompresorem , tylko nie za mocno - bo go całkiem rozwalisz




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lut 2011, 21:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2010, 23:52
Posty: 278
Lokalizacja: garwolin
Pojazd:
wiem.. kiedys juz jeden tak mi poszedł :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy