Dzisiaj jest 23 lip 2025, 10:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 mar 2011, 19:32 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 17:55
Posty: 11
Pojazd:
Zaczne od początku. Kupiłem Aerox'a. Jak kupowałem to koleś mi powiedział, że nie dawno wymienił regulator bo stary palił mu żarówki. Dodam jeszcze, że rox miał wtedy troche za niskie obroty. Później wyregulowałem roxa (obroty teraz są OK - wyższe niż wcześniej). No i się zaczął problem bo po dodaniu full gazu pali mi żarówki. Wymieniłem regulator, ale nic nie pomogło. Pewnego dnia zaczął mi się też topić opornik. Prawdopodobnie też nie ma teraz ładowania na akmulator. No ale nic, mój dziadek się troche zna i dałem mu schematy i wrzucił diode w kable żeby pobierała napięcie. Problemy znikneły do czasu jak zrobiło się zimno. Jak jeżdziłem to nie od razu z full gazu ale podczas jazdy znów żarówki się paliły. Czego to może być wina? Spięcie na kablach czy może coś jest uszkodzone?
Z góry dzięki za pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 19:37 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
6xprzemox6 pisze:
Pewnego dnia zaczął mi się też topić opornik.


o jakim oporniku mówisz ?, sprawdź na kablach do aku jakie jest napiecie ( przy odłączonym aku)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 19:42 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 17:55
Posty: 11
Pojazd:
Opornik on jest też tam przy chłodnicy. Tak to wygląda:
http://allegro.pl/opornik-aerox-nitro-b ... 81531.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 19:47 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
hmmm o tym mówisz, a instalacje elektryczna wygląda na nie robioną ? skoro sie dziadek zna niech przepatrzy instalacje pod katem poprawnośći połaczenia wszystkiego, ale bardzo mnie to dziwi ze robi takie napiecie ze spali zarówki a sam piszesz ze regulator masz okej, weź jeszcze sprawdź napiecie na stykach żarówki przy tych max obrotach




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:00 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 17:55
Posty: 11
Pojazd:
Przy żarówce chyba sprawdzaliśmy to było dużo ponad 12V. Jak dawałem full to 40V było napewno. A regulatory to on mi chyba palił też bo dziadek coś tam Voltomierzem sprawdzał.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:07 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
słuchaj nie mogło być 40V bo to nie realne, Ale jak dla mnie to regulator jest walnięty podobmnie miałem po wymianie problem znikł ale ja miałem 18v a nie 40v :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 17:55
Posty: 11
Pojazd:
No może coś mi się porąbało xD Może coś koło 20v było ;p Hmm zobaczymy, kupię regulator, a jak nie to co - całą elektryke tzn. całą wiązke kabli nową?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:23 
*

Rejestracja: 17 sie 2010, 15:24
Posty: 174
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
jak masz kogos kto sie na tym zna to zrobi Ci ją od podstaw, ale zmierz jakie napiecie wychodzi z iskrownika na włączonym silniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 mar 2011, 20:34 
*

Rejestracja: 05 lip 2010, 17:55
Posty: 11
Pojazd:
OK. pomierze to wszystko jak coś to będę pisał tu. ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy