Witam. Mam problem. Mam boostera z setupem cylinder 70 , tecnigas trek , dellorto 17,5 +malossi e5 , wariator hebo NG z rolkami 4,9 grama , do tego centralka +60 or4az najtwardsze sprężyny sprzęgła i problem jest taki że podczas jazdy nie wkręca się na maksymalne obroty , to znaczy jak wyjadę to wkręci się na maksymalne obroty i zaraz nich spada i jedzie 30km/h i zdarza mu się strzelać i ani myśli wejść na wyższe obroty. Na podnóżkach wchodzi idealnie na pełne obroty , a podczas jazdy nie. Pomyślałem że wina gaźnika , że za mała dysza , w końcu nowy cylinder 70 to może być za mała , choć kiedyś na power force 70 był taki sam setup i było dobrze , dopiero po zmianie cylindra się tak zaczeło. Więc zaczołem eksperymentować z dyszami , przeszedłem wszystkie rozmiary i żadnej poprawy. Więc znudzony zmieniłem gaźnik na oryginalną 12mm i dalej to samo , nie wchodzi na obroty. Więc ostatecznie pozostałem przy dyszy aż 122 bo najlepiej wykazywał się działać i wyregulowałem go dobrze , kolor świecy kawa z mlekiem ale dalej ten sam problem. Zacząłem szukać rozwiązania w przekładni. zmieniałem rolki od najcięższych do najlżejszych i znowu to samo , złapie obroty i z nich spada do minimalnych. Wkurzony wrzuciłem seryjny wariator yamahy , orginalne sprężyny sprzęgła , ogółem cały napęd seria i powiedzmy że jakoś się rozpędza ale jedynie to tyle co dużo robi hałasu a jedzie może 50 ale już na pełnych obrotach. NBIe wiem co mu dolega , opisałem cały dzień moich zmagań i ciągle coś nie tak. Gaźnik wyregulowany idealnie bo kolor świecy kawa z mlekiem , cylinder nowy nie dotarty ale to nie w tym sęk , nie przez to że nie dotarty. Albo jest coś z napedem albo nie wiem , bo na podnóżkach wchodzi na maks obroty , a podczas jazdy nie. Dodam że na poprzedniej 70 było okej na tym setupie , a teraz założyłem nowiuśki cylek i jest problem taki jak wyżej. Opisdałem wam cały dzień moich zmagań , jak mozecie to pomóżcie bo ja już sobie z tym nie radze , a moto nie sprawne , a sezon w zapasie.
Edit. Możliwe żeby to była zepsuta świeca czy ewidentnie napęd do regulacji , jak go wyregulować skoro nic na niego nie działa ?
_________________
Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek
Ostatnio zmieniony 25 lut 2011, 20:54 przez thebooster, łącznie zmieniany 2 razy
|