Dzisiaj jest 29 lip 2025, 22:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2011, 18:39 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Witam. Mam problem. Mam boostera z setupem cylinder 70 , tecnigas trek , dellorto 17,5 +malossi e5 , wariator hebo NG z rolkami 4,9 grama , do tego centralka +60 or4az najtwardsze sprężyny sprzęgła i problem jest taki że podczas jazdy nie wkręca się na maksymalne obroty , to znaczy jak wyjadę to wkręci się na maksymalne obroty i zaraz nich spada i jedzie 30km/h i zdarza mu się strzelać i ani myśli wejść na wyższe obroty. Na podnóżkach wchodzi idealnie na pełne obroty , a podczas jazdy nie. Pomyślałem że wina gaźnika , że za mała dysza , w końcu nowy cylinder 70 to może być za mała , choć kiedyś na power force 70 był taki sam setup i było dobrze , dopiero po zmianie cylindra się tak zaczeło. Więc zaczołem eksperymentować z dyszami , przeszedłem wszystkie rozmiary i żadnej poprawy. Więc znudzony zmieniłem gaźnik na oryginalną 12mm i dalej to samo , nie wchodzi na obroty. Więc ostatecznie pozostałem przy dyszy aż 122 bo najlepiej wykazywał się działać i wyregulowałem go dobrze , kolor świecy kawa z mlekiem ale dalej ten sam problem. Zacząłem szukać rozwiązania w przekładni. zmieniałem rolki od najcięższych do najlżejszych i znowu to samo , złapie obroty i z nich spada do minimalnych. Wkurzony wrzuciłem seryjny wariator yamahy , orginalne sprężyny sprzęgła , ogółem cały napęd seria i powiedzmy że jakoś się rozpędza ale jedynie to tyle co dużo robi hałasu a jedzie może 50 ale już na pełnych obrotach. NBIe wiem co mu dolega , opisałem cały dzień moich zmagań i ciągle coś nie tak. Gaźnik wyregulowany idealnie bo kolor świecy kawa z mlekiem , cylinder nowy nie dotarty ale to nie w tym sęk , nie przez to że nie dotarty. Albo jest coś z napedem albo nie wiem , bo na podnóżkach wchodzi na maks obroty , a podczas jazdy nie. Dodam że na poprzedniej 70 było okej na tym setupie , a teraz założyłem nowiuśki cylek i jest problem taki jak wyżej. Opisdałem wam cały dzień moich zmagań , jak mozecie to pomóżcie bo ja już sobie z tym nie radze , a moto nie sprawne , a sezon w zapasie.
Edit. Możliwe żeby to była zepsuta świeca czy ewidentnie napęd do regulacji , jak go wyregulować skoro nic na niego nie działa ?




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 25 lut 2011, 20:54 przez thebooster, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2011, 22:39 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
A pasek Ci się nie ślizga? :P




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 6:08 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Tego nie wiem , mam centralke 60 i jak wyjadę to złapie obroty , tak normalnie przyśpiesza i dosłownie po chwili obroty spadają do bardzo małych i jedzie z 30 i silnik nie pracuje na wysokich.
Edit. A może cylinder wadliwy fabrycznie ?




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek


Ostatnio zmieniony 26 lut 2011, 6:10 przez thebooster, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 9:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 paź 2010, 14:21
Posty: 528
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd: aprilia SR
Ja tak miałem jak mi się rolki wytarły :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2011, 13:59 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
Rolki testowe mam nowiutkie wraz z wariatorem hebo ng. Powiedzcie mi może gdzie szukać przyczyny , w przekładni czy cylindrze ? Bo gaźnik jest gites , świece chyba mogę wykluczyć. Nie wiem , jest sens zdjąć cylinder i złożyć na nowo ? Na nowych uszczelkach ? A może przełożenia zamarzły ? Bo ten problem zaczął się od momentu tych wielkich mrozów? Już drugi sezon jak nie wymieniałem oleju , nawet nie wiem czy w ogóle tam jest ale nie długo sprawdzę bo będę wymieniał przełożenia na tuningowe i może olej zgęstniał i nie ma siły się nic kręcić... Nie wiem już sam.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 mar 2011, 16:17 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lut 2011, 16:22
Posty: 479
Pojazd:
JUŻ ROZKMINIŁEM CO BYŁO NIE TAK , WYMIANA PASKA NAPĘDOWEGO I PRZECIWTALERZA NA NOWY ROZWIĄZAŁA PROBLEM. temat do zamknięcia.




_________________

Mbk bOOster NG 98r. :
-70tka
-króciec top racing
-Gaźnik 21mm + air box
-Hebo NG , rolki 3.4g + talerz Hebo nickiel
-pasek Polini Race
-Polini 2g + Stage6 wingcooler Team + 60% hebo
-Tecnigas Trek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy