Dzisiaj jest 21 lip 2025, 17:31



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 07 kwie 2011, 15:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 13:58
Posty: 108
Pojazd:
Mam taki problem, gdyz ostatnio musialem wymienic tlok. Stary cos "zjadlo". Po wymianie tloka i zlozeniu silnika wpadlem na pomysl ze sie przejade. Gaznik nie byl regulowany i bardzo slabo jechal. Gdy wracajac wjezdzalem w brame silnik zgasl tak jakby cos zahamowalo (wrzucilbym za niski bieg) i uslyszalem taki pisk jakby pasek. Rolki sa... praktycznie juz ich nie ma... kwadratowe a pasek sie troszki powyginal podczas remontu. Teraz takie moje male pytanko czym bylo spowodowane to "wrzucenie niskiego biegu; hamowanie" i pisk? Wina rolek czy czegos innego?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
ale jezdzi skuter czy juz nie chce odpalic? rolki predzej czy pozniej bedziesz musiał wymienic wiec zrób to :)




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 15:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 13:58
Posty: 108
Pojazd:
Nie no skuter odpala. Jutro jeszcze musze zmienic swiece bo ta ma przebicie. Odpalalem go potem tylko gasl podczas jazdy. Nie wiem czemu




JAKIES POMYSŁY?


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 17:21 przez piasek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:15 
*

Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:28
Posty: 42
Pojazd:
Tłok spuchł ;p prawdopodobnie. Rozbierz i zobacz czy nie przytarłeś cylindra ;p. Jak widać Twoja przejażdżka była raczej rajdem ;p. Bo jak spuchł to potem możesz odpalić go ponownie, bo tłok się skurczy jak się ochłodzi ;). Miałem tak w Jawce Mustang (ach to były czasy xd ).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 13:58
Posty: 108
Pojazd:
gdyby puchl to by tez dzialo sie tak na postoju. A ewidentnie widac ze mial chec do "zycia". Łapał temperaturke na postoju normalnie i nie gasl. Gdyby puchl to w garazu dzialoby sie tak samo. A tak na marginesie nie jestem az tak ograniczony umysłowo by dawac w piec odrazu po wlozeniu nowego tloka. O ile wiem musi sie dotrzec, a podczas tego procesu nie mozna palowac silnika gdyz mozna "strzelic sobie samoboja".




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 wrz 2009, 13:21
Posty: 153
Lokalizacja: Jeżowe
Pojazd:
Ostatnio w SR na Ac jak miałem miałem to samo pisk i hamowanie ostre, okazało się, że świeca była do d*** wymieniłem i jeździła nadal, nie kupuj świec ngk, gdzieś to ostre badziewie jest, kup championa lub boscha gdzieś są najlepsze!




_________________

SR Setup:
Top Perfomances due plus 70cc
Wariator Stage6 R/T!
Sprzęgło Stage6 torque control
Gaźnik 17,5 Tec. / tec 21mm
Yasuni C20 / leovince zx
Zapraszam do tematu z sr: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=178790




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:29 
*

Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:28
Posty: 42
Pojazd:
Nie używaj tych już porównań... Wiesz, jak mi spuchł odczekałem odpaliłem pochodził po 3h dziennie i nic. Żeby spuchł potrzebne są obroty, zanim on Ci na postoju spuchnie, to prędzej Ci paliwa braknie, popróbuj na wolnych z nim postać, potem przejedź się na 15 min, postaw na 3 min, wyłącz, potem włącz na minutę przejedź się 30min, postaw na 3 min, wył (na minutę ), potem włącz minutka niech się zagrzeje i potem spróbuj 1h, a jak znów zgaśnie, sprawdź gaźnik, może masz jakiś syf i zatyka jak ssie paliwo tłok, i brudzik się dostaje i koniec ;p a potem, jak go zostawisz to się odtyka bo nie ma tego "ssania". Najpierw zobacz ten gaźnik i filtr ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2010, 13:58
Posty: 108
Pojazd:
Taki mam zamiar. Bo obecna ma przbicie.


Tyle ze temperatura wzrastala nawet napostoju. (Tak pokazywal wskaznik)


Ostatnio zmieniony 07 kwie 2011, 22:31 przez piasek, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 kwie 2011, 22:30 
*

Rejestracja: 05 kwie 2011, 17:28
Posty: 42
Pojazd:
;) Ja jeżdżę na ngk racing i nie narzekam :). koszt niestety 50 zł i nie każdemu działa poprawnie, ja miałem szczęście ;p.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 kwie 2011, 12:44 
Zbanowany

Rejestracja: 03 kwie 2011, 8:31
Posty: 33
Lokalizacja: Kraj
Pojazd:
Ja właśnie zrezygnowałem ze świecy BOSHA, bo po wymianie seryjnego tłumika na Laserka X-Pro, na duzych obrotach skuter gasl... Wymienilem na NGK zalecana do mojego skutera i śmiga, że aż miło.




_________________

Future Sex Game...
Kochani Moderatorzy ;*

Laser X-Pro
Rolki 7.0g
Zolte sprezynki Polini
Pasek Dayco Kevlar

V-Max jaki wycisnąłem - 92km/h

Moje TGB :
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy