Dzisiaj jest 20 lip 2025, 23:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 kwie 2011, 22:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Witam. Skuter to Yamaha Neos z 2000r AC. Ostatnio wymianie były łożyska i uszczelniacze na wale.
skuter jest seria oprócz:
-wario Hebo NG
-centrala Stage6 MEDIUM
-blokady wszystkie pościągane, i dysza 78.

Problem polega na dużym spalaniu.
Na 2,5l benzyny przejechałam około 40km.. skuter jedzie około 80km/h z dobrym przyśpieszeniem, ale na wolnych słychać chyba pierścienie, i z zaworem membranowym było coś kombinowane z podkładkami bo płytki odstawały. Nie wiem czy może mam gaźnik wyregulowany zbyt bogato w paliwo, czy to może ten zawór.. lub pierścienie. Jedni mówią że tyle te silniki palą. ale wydaje mi się ze powinien zejść tak do 3l. a więc co zrobić żeby mniej palił ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 18:35 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Regulowałeś w ogóle gaźnik?Jaki kolor świecy?




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 18:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 20:14
Posty: 114
Lokalizacja: Dziki Wschód
Pojazd: Gilera Runner Cat
ale zawór membranowy wymieniłeś? czy zostawiłeś poodginany?




_________________

Kingway Coliber->PGO Big Max Custom->Gilera Runner & Opel Vectra B 1.8b.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 18:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
starkbws, gaźnik regulowany.. tylko właśnie nie wiem czy nie zbyt bogato w paliwo, świeca ruda i chyba troszkę czarna.. nie pamiętam już ;p
Trochim49, w zaworze jedna z płytek odstawała, tata podłożył kawałek jakiegoś papieru i docisnęło, a później dawałem silnik do remontu (wymiana łożysk) i mechanik wywalił ten papier i dał na podkładkach, nie wiem w jaki sposób to zrobił bo od remontu skręciłem i jeżdżę ale zrobiłem jakieś 40km na 2,5l paliwa.. więc.....




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 7:18
Posty: 117
Lokalizacja: Charlejów(Lubelskie)
Pojazd:
Wiec sprawdź czy nie odstają płytki w zaworze.
A jak będę to kup nowy.
No i poreguluj coś gaźnik może trochę pomoże :)

A jak jeździsz te 80km/h to cały czas full maneta?
A no i gdzie tym skuterem jeździsz? Odcinki po 300-500m hamowanie przyspieszanie i od nowa? Czy ciągła jazda?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 maja 2010, 16:37
Posty: 1104
Lokalizacja: PZL
Pojazd:
No wiesz...
To jest 2t, jeśli uda Ci się zejść do 4l/100km to będzie dobrze.
2t mają to do siebie, że palą jak smoki.
Mój seria palił ok. 4,5l/100km, teraz dołożyłem wydech i wariator sportowy, lecz spalanie jest takie samo :P
Jeśli chcesz zmniejszyć spalanie, to spróbuj pokombinować z iglicą, pięknie wyregulować gaźnik, albo gaz boxa dać ( aczkolwiek, nie wiem czy Ci to coś pomoże )




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2011, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Ok. sprawdzę zawór, postaram się też wyregulować idealnie gaźnik.
a co do iglicy to na jaki rowek trzeba dać żeby się zmniejszyło spalanie? albo inaczej. jak rowek w górę to co? i jak rowek w dół to co ?
a i co do zaworu.. jak wymieniać to same płytki ? czy cały zawór najlepiej ?


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2011, 10:50 przez mazmarcin, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 kwie 2011, 15:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
UP! dziś sprawdzałem zawór. jedna połowa płytki minimalnie odstaje ale to na prawdę mało.. także myślę że wymiana płytek lub zaworu jest zbędna.
a i powiedzcie mi jak z tą iglica.




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy