Dzisiaj jest 05 sie 2025, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2011, 22:26 
**

Rejestracja: 04 mar 2011, 20:07
Posty: 262
Pojazd:
Urwała mi się szpilka cylindra no i muszę wymienić wszystkie.
Nie zamierzam zamawiać z mielocha czy gdzie indziej i dawać za nie 30zł jak mogę kupić w hurtowni.
Tylko czy jeżeli kupię śrubę o klasie twardości 8.8 to wystarczy żeby dokręcić wystarczająco głowice? Na ile Nm powinno się dokręcać głowice?
Silnik minarelli LC




_________________

Polini Corsa
Top Racing Evolution NG
Skf C4 Teflon
Dell'orto 21
Polini Air Box
Polini Speed Control
Leo Vince ZX


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2011, 23:52 
*

Rejestracja: 22 mar 2011, 13:29
Posty: 154
Pojazd:
Szpilki są po to aby nie wkręcać często w aluminiowy karter połączenia gwintowego. 8.8 to przyzowita wytrzymałość śrub nawet do bardzej odpowiedzialnych zadań.




_________________

Minarelli AC
Streetrace
Next-R
Gaźnik 17,5
Hebo +60%
sprężynki zielone
Multivar, rolki 6,5g




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy