Dzisiaj jest 27 lip 2025, 19:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2011, 10:54 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 11:39
Posty: 31
Pojazd:
Mam boostera 08r. ,znajduje sie w nim gaźnik 12 dysza główna 70 i ssanie automatyczne.Skuter kupiłem po wypadku bez gaźnika ,dokupiłem gaźnik i skuter ładnie odpalał i jeździł, pewnego razu chciałem go podregulować i motor gasł,przeczyściłem świece i nic.Wymieniłem świece na jakąś starą którą znalazłem w garażu okazało sie ze skuter odpalił za pierwszym razem,trochę pojeździłem wszystko ok, aż nagle zaczął przerywać(zalewało go).Teraz nie wiem co zrobić bo jak odpalam moto to po chwili zaczyna go zalewać i gaśnie a w sumie regulacja nic nie daje .Co może być przyczyną , może stara świeca(złą przerwa lub coś w tym stylu) albo wina gaźnika ??


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 10:55 przez kozak123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 10:59 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sie 2009, 10:04
Posty: 1244
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Może przeczyścisz gaźnik :?: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 15:52 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 11:39
Posty: 31
Pojazd:
Wymieniłem świece ale nic to nie dało,wyczyściłem gaźnik to znaczy przedmuchałem dysze główną ale dalej go zalewa.Moim zdaniem jest to wina ze strony gaźnika albo kranika ale co może być przyczyną ??


Ostatnio zmieniony 17 kwie 2011, 15:53 przez kozak123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2011, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 sty 2011, 0:01
Posty: 153
Lokalizacja: Sanok - okolice
Pojazd:
Obejrzyj w jakim stanie jest zawór membranowy.




_________________

Yamaha Neos --> MBK Booster --> Derbi Senda--> Sherco HRD --> Yamaha TDR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2011, 20:09 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 11:39
Posty: 31
Pojazd:
odpaliłem go dzisiaj i pojeździłem wynika z tego ze przyczyną jest zła regulacja a chyba na to wpływa kijowy filter który jest trochę pęknięty ,może dlatego dostaje za dużo powietrza czy coś ,ale z tym postaram się zrobić jutro

Teraz mam nowy problem ;/ pojeździłem dzisiaj trochę nawet nie bardzo długo wjeżdżam do garażu patrze i nie mogę się dotknąć dekla ani silnika bo praktycznie mnie parzy. Zdjąłem dekiel i wszystko ok tylko wszystko było gorące łącznie z dzwonem i wariatorem co może być przyczyną ??


Ostatnio zmieniony 18 kwie 2011, 20:10 przez kozak123, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2011, 10:15 
*

Rejestracja: 21 mar 2010, 11:39
Posty: 31
Pojazd:
wczoraj założyłem stożek i zwiększyłem dysze i skuter jak na razie zapierdala,a co do grzania silnika zdjąłem osłokę z osłony wentylatora i zobaczę czy się będzie dalej grzał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...