Dzisiaj jest 23 sie 2025, 0:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2011, 21:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 18:11
Posty: 82
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
No wiec tak mam kiłe hrr i wkoncu przyszedl czas na swap chce kupic silnik od neosa od takiego kolegi ale on mowi ze kompresja niejest jakas kozacka co moze sie stac z silnikiem jak jest mala kompresja, dlaczego ona w tym silniku jest mala. Jest to sillnik minarelli ac i on chce za niego 300 zl kompletny z pokrywa plastikami i wszystkim wiec mysle ze sie oplaca ale niewiem jak to jest z ta kompresja


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:37 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Po prostu, gdy silnik ma słabą kompresję to może gorzej odpalać, mulić i prędkość może spaść..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 18:11
Posty: 82
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
To za 300 opyla sie wziac ten silnik kompletny???




_________________

Keeway Hrr Mina 5/6 full sport;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1898351#1898351
ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:55 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Kompresja zalezy glownie od cylindra, musial bys dokladnie podać jakie tam ma czesci.




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 18:11
Posty: 82
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
seryjny kompletny silnik koles mowi ze zrobil mu szlif a po szlifie chodzil 10 minut teraz mowi ze kompresja jakas kozacka niejest jak kreci walem to niema duzego oporu... niewiem co robic bo silnik wydaje sie okazyjna cena powiedzcie chlopaki co o tym myslicie




_________________

Keeway Hrr Mina 5/6 full sport;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1898351#1898351
ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:11 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
Wałem to sobie może w głowie pokręcić, kto tak widział sprawdzać kompresję.. ?
Najlepiej jakbyś miał manometr, wkręcilbyś i zmierzył, wtedy to miałbyś "kawę na ławę"..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 18:11
Posty: 82
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ja sie na kompresji nieznam i ja sobie niepokrece bo on mi tak powiedzial wiec do mnie tego niemow




_________________

Keeway Hrr Mina 5/6 full sport;)
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1898351#1898351
ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:39 
*

Rejestracja: 09 sie 2009, 12:45
Posty: 122
Pojazd:
Akurat jak wałem się lekko kręci to też świadczy o kompresji/zatarciu, dużo cięzej idze recznie wal obrocic jak jest duza kompresja niz jak jej nie ma wcale, ale to niekoniecznie musi oznaczać że ona jest bo gdy łożyska są uszkodzone też może być problem obrócić wał. Najlepiej manometr albo poprostu odpalic i zobaczyc jak jeździ. Zamiennik najtańszy cylka 50 do AC to nie są jakieś duże koszta w razie czego




_________________

Obrazek

Yamaha Aerox 2002 R:
NOW !:
Tec alu 70 cc a Race
Wał RMS Racing
Tec 21 mm
SKF C4




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 paź 2009, 18:11
Posty: 82
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
ynx, no chociaz ty cos czaisz czyli za 300 go biore


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 16:32 przez Rafal10124, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 10:31 
***

Rejestracja: 02 lut 2010, 20:57
Posty: 1126
Lokalizacja: WLKP
Pojazd: Coś co ma 4 kółka..
To raczej ty nie "czaisz", bo ja wszystko dokładnie wyjaśniłem. I właśnie oto mi chodziło, że obracając wał może być wrażenie, że jest super kompresja, a przyjdzie do pomiaru manometrem, wyjdzie lipny wynik i potem wielkie oczy..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 11:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 wrz 2010, 17:05
Posty: 70
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd: Audi A3 8L
też miałem taki przypadek . Kupiłem silnik i miał słabą kompresję . Nie odpalał przez to wgl i też był po szlifie . W moim przypadku musiałem go oddać do szlifu na tłok fi 41,5 . wszystko teraz jest pięknie spasowane i kompresja jest dobra :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy