Dzisiaj jest 18 sie 2025, 5:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 kwie 2011, 20:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
Witam, mam posiadam skuter marki Keeway Ry8. Mam zamiar kupic cylinder do roxa na LC, pompe wody i weze z chlodnica. I o to pytanie oplaca mi sie kupywac te czesci czy lepiej kupic odrazu caly silnik Minarelli LC?
Prosze o Wasza rade.
Z gory dziekuje i pozdrawiam :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 21:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 21:44
Posty: 146
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Pojazd:
według mnie sie opłaca.Sam robie taką czynność




_________________

"osobiście uważam że najważniejszy jest fun! Ja mam radochę jak wastegate drze pizde, a odcięcie gra jak Szopen za dobrych lat..." D.Karkosik/Davidof




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 kwie 2011, 21:04
Posty: 1
Lokalizacja: Wieruszów
Pojazd:
Z tego co rozumiem to masz chiński silnik? Jeśli tak to najlepiej było bo od razu kupić silnik od roxa.




_________________

Simson: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2029930#2029930
Booster: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... &start=760
Sprzedam Boostera.
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 22:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2010, 13:32
Posty: 180
Lokalizacja: Mysłowice
Pojazd:
Lepiej kupić silnik z aerox-a bo :
-więcej części do tych silników
-o wiele lepiej pracuje silnik z aeroxa niż po przeróbce takiej jak ty chcesz zrobić
-Hamulec masz na tarcze nie na bęben wiec lepsze hamowanie.




_________________

Zajrzyj-mój jog:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=70050
Zajrzyj -mój ogarek:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=204659
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2011, 23:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 23:11
Posty: 227
Lokalizacja: Blachownia
Pojazd:
weź całe serducho. będziesz miał ładniejszą felgę, i przełożenia inne :D poza tym wał na 12,8mm ;)




_________________

ಠ_ಠ
Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2011, 23:33 przez krzysio952, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 14:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
moze ktos jeszcze by mi cos doradzil? :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 14:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Silnik od roxa bo jest 10razy lepszy i solidniejszy niż podróbka :P I nie musisz sie bawić w pompy wody...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 14:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Cheldoro96, nie sztuka jest wsadzić super mega wyje**ny silnik AEROXA do keewaya i się wozić. Sztuką jest zrobić z seryjnej jednostki keewaya dobry i wytrzymały silnik małym kosztem. Teraz wszyscy tylko swapy i swapy.
Co do założyciela tematu. Jeżeli wiesz jak i gdzie wszystko po montować i nie planujesz tuningu skutera na pozom racing to zostań przy seryjnej jednostce keewaya. Bo swap to nie tylko same korzyści. Musisz pamiętać, że silnik nie jest przystosowany do twojego modelu skutera i czeka cie masa przeróbek. Jeżeli jesteś zielony nie poradzisz sobie. Nie muszę wspominać o takich denerwujących błahostkach jak cieknąca pompa wody itp. Rób jak chcesz ja bym został przy milkiwayu.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 15:09 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
BiałyPiorun, Ale co to ma do tematu? :lol:
Pytał co lepiej to powiedziałem swoje zdanie i tyle :wink:
Ja i tak wole Minarelke Niż chiny...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 16:07 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 gru 2010, 13:58
Posty: 321
Lokalizacja: okol.Zagnańsk
Pojazd:
Silnik od Roxa albo jak ja Od Malaguti F12 Ac




_________________

"Z Motorem jak z Kobietą: Najpierw pokochaj, zrozum a później rozbieraj "




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 16:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Cheldoro96, ale swap wiąże się z większymi kosztami, dobry silnik wraz z osprzętem, koło itp. Nawet ta "podróbka" miny jeżeli jej się nie katuje spokojnie wytrzyma długo a chłodnica, pompa wody, zbiorniczek i pare węży, nie sztuką jest ich zamocowanie. Więc po co stresować chłopaka swapami jeżeli nie myśli o tunie klasy racing, zwłaszcza, że ma 14lat. No chyba, że zrobi mu to mechanik, ale znając ich umiejętności bałbym się potem rozbujać do 70km/h.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 16:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
To co on zrobi to jego decyzja. ;] Ja tylko wyrażam swoje zdanie i mówie to co bym zrobił :D
Wiadomo, że większe koszta ale lepsze osiągi itd... Kto co woli :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 17:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Cheldoro96, tak ale 10 osób powie takiemu dzeciakowi "Rób tylko swapa" on sie napali, kupi pierwszy lepszy silnik od yamahy i myśli, ze to wszystko. Później setki tematów. Złożyłem wszystko, ale nie odpala itp. Jak ma sie 14 lat to swapów se nie robi :wink:




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 17:02 przez BiałyPiorun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 17:04 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Cóż gdyby sformułował co łaatwiej zrobić jak ma się 14 lat to tak ale w tej sytuacji napisał co lepiej :wink: Jak ma pieniądze i chęci albo mechanika to swap jest odpowiedni. Jak nie to niech jeździ Serią i przerobi na LC. Zawsze to wzrost osiągow i komfort :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
do tego pory mialem keewaya na poziomie racing. wsadzilem w niego duzo pieniedzy, czasu i cierpliwosci. teraz wam wypisze wszystkie czesci ktore teraz siedzialy lub siada:

* cylinder: Stage6 Racing - NIESTETY ZAPIEKLO PIERSCIONEK I TRZEBA KUPIC NOWEGO TLOKA ALBO CYLKA

* wydech: Polini For Race 3
* wariator: Malossi Multivar
* sprzeglo Hebo R
* wał : Top Racing STD
* łożyska : Stage6 Teflon
* gaźnik: Tec Racing Black Edition 19mm
* filtr powietrza: Polini Air Box

No i z optyki jest na full ale teraz najwazniejsza jest mechanika. :D

Na cylindrze malo co ujezdzilem i wgl, co po chwile jakies problemy z tym Keewayem! Mysle ze chlodnica bedzie w takiej sytuacji najlepsza bo cylek sie co po chwile chyba przegrzewal prty takiej mocy.

Teraz mam problem, poniewaz nie wiem co wybrac:

1. Decyzja: Kupic cylinder jakis sport lub racing do roxa LC, pompe wody ( ale ta elektryczna np. Motoforce z allegro, niby nie zawodna i 100 razy lepsza niz zwykla pompa ) i chlodnice z wezami.

2. Decyzja: Kupic tylko nowy cylinder do Keewaya na wiatrak i jeszcze jak kasy zostanie nowy wal, lozyska, sportowy niby wiatrak, dzwon s6 windcooler i przeciwtalerz sportowy ( OCZYWISCIE WSZYSTKIE MARKOWE CZESCI, ZADNA CHINA ) !!

NO I TERAZ WLASNIE NIE WIEM CO ZROBIC CZY BRAC 1 czy 2 ???
Prosze o Wasza pomoc. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 19:17 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
Ja bym wybrał wariant 2 ponieważ sam mam sr 50 lc i mam problemy ... cieknie pompa wody ponieważ się wyciera simering i puszcza wode .. potem uszczelka pod głowicą często siada ale jak chcesz ja bym radził tą 2 opcje




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 19:35 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
ale jak go bd piecowal pelna maneta to nic sie nie stanie? :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 kwie 2011, 20:56 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 gru 2010, 13:49
Posty: 1819
Lokalizacja: Nowy Sącz
Pojazd: Aprilia sr
A jak bys dał sportowy wał i cylek ac do keewaya jakiś sportowy 70 cm




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=119616 ------> MOJA APKA ;)..full sport full optyk xd ...skomentuj odwdzięczę się tym samym

Polerowanie aluminium gg 23094870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 13:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lip 2010, 7:31
Posty: 185
Lokalizacja: Zakopane
Pojazd:
no teraz mam wal top racing std i cylek s6 racing,itp..
ale keeway sie co po chwile pier****
i chyba bd robil tego swapa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 kwie 2011, 14:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
helios1996, jak robisz długie trasy to rób LC, ale jak na miasto i nie duże przejażdżki(70km) bez przerwy to starczy ci AC. Tak jak kolega mateusz12253 napisał i ja wcześniej. Cieknąca pompa wody itp. Ac nie ma takiego problemu, ale chłodzenie jest deczko słabsze. Kup chwytak powietrza, sportowy wiatrak i załóż plastik na cylinder to na pewno pomoże.




_________________

[center]Obrazek[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy