Dzisiaj jest 23 sie 2025, 20:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: regulacja
Post: 08 maja 2011, 10:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
wie ktoś może jak wyregulować malaguti f12 na takich częściach ?

-cylek 70 cc
-gaznik 19 (nastka)
-wydech leo rr


dokładnie chodzi mi o to zeby wyregulowac warjo (Na PREDKOSC) do (centralnej białej sprezyny malossi lub do niebieskiej top racing) gdyz je posiadam

JAKIE SPREZYNKI DOBRAC ???
JAKIE ROLKI DOBRAC ???


Na PREDKOSC !!




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 25 lip 2011, 22:44 przez Skipper, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 10:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Nie ma regulacji na prędkość. Nie ma regulacji na przyspieszenie. Dobra regulacja daje i to i to.

Co za cylek? Przy 70 sport zestawienie wygląda mniej więcej tak.
Sprężynki najtwardsze.
Sprężyna średnia.
Rolki pokroju 4.0 - 5.0 gr. Próbuj. Nikt Ci przez internet skutera nie ogarnie.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 10:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Peluś pisze:
Nikt Ci przez internet skutera nie ogarnie.

Taka prawda. Mi się znów wydaje, że cięższe powinny być rolki do sprężyny białej malossi. Coś 6-6,5g.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 10:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2011, 16:55
Posty: 115
Pojazd: Malaguti F12/Honda CR 125cc
70 cc jakis zamiennik za 200zł ale dodała mi duzo mocy predkosc sie niezmieniła 65-70 leci


ok sproboje dzieki peluś :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Czytałem gdzieś na internecie, że im twardsza centralna tym lżejsze rolki.

EDIT: Sorka. Mój błąd.
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=61

Cytuj:
Jeśli wybierzemy słabą sprężynę, potrzebujemy małych sił, aby talerze wariatora naciskały jeden na drugi. Tutaj wystarczą lekkie rolki. Jeżeli wybierzemy silną sprężynę, potrzebne są większe siły. Potrzebujemy wtedy cięższe rolki. Z silniejszą sprężyną przy tych samych rolkach zwiększają się obroty silnika. Przy zastosowaniu słabszej sprężyny obroty się zmniejszają.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D


Ostatnio zmieniony 08 maja 2011, 11:10 przez Peluś, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:18 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Peluś pisze:
Czytałem gdzieś na internecie, że im twardsza centralna tym lżejsze rolki.

Ale w praktyce się to zgadza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 11:19
Posty: 793
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
I dlatego też tak napisałem :mrgreen: Ale czytając ten artykuł trochę zwątpiłem. Bo przy twardszej centralnej i lżejszych rolkach masz wyższe obroty, za czym idzie też ustawienie do danego setupu.




_________________

W uszach szum, w oczach mgła, na liczniku 22 :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2011, 11:31 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2009, 7:28
Posty: 2771
Lokalizacja: Psary
Pojazd: Air Max System
Peluś pisze:
I dlatego też tak napisałem Ale czytając ten artykuł trochę zwątpiłem. Bo przy twardszej centralnej i lżejszych rolkach masz wyższe obroty, za czym idzie też ustawienie do danego setupu.

Jak widzisz napisałem post w tym artykule i czekam na odpowiedź. Patrząc z fizycznego oka, czyli teorii to tak powinno być, że do twardej sprężyny ciężkie rolki. Firmy produkujące skutery też tak regulują swoje skutery, a u mnie w praktyce podczas regulacji zawsze wychodzi na odwrót.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy