Dzisiaj jest 07 sie 2025, 16:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 19 maja 2011, 16:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 9:19
Posty: 87
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
Witam mam takie pytanie bo mam yamahe jog z 1992 roku jeszcze nigdy nie miała remontu i ma przejechane 15-25tyskm albo nawet 35 nie mam pojecia licznik jest do 10 tyś i pali niby na dotyk ale bardzo duzo pali bo okolo 7-8 litrów nie wazne jak sie reguluje tylko bardziej muli lub lepiej sie rozpedza a pali tyle samo i na seryjnym i na sportowym filtrze i słabiej sie wkreca na oborty nisz wczesniej i momentami tak jak by tracil moc

i mam pytanie co sie lepiej opłaca wymienic nowy tłok z pierscieniami czy same pierścienie ??




_________________

Yamaha jog>>Gilera Ice>>Romet ogar 900<<>>aktualnie ogar 900 i Yamaha jog :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906629#906629 Zapraszam Do Obejrzenia Mojego Jogurta

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#1302017


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 16:43 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Zmierz kompresje :):)




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 9:19
Posty: 87
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
a jak sprawdzic ?? bo tak patrzać z odpalaniem to ze startera pali nawet po tygodniu stania za 1 razem a z kopmniaka róznie bo przeskakuje mi max do 2-3 razu odpala i moim zdaniem juz pierscienie zuzyte przepuszczdaja lub cos




_________________

Yamaha jog>>Gilera Ice>>Romet ogar 900<<>>aktualnie ogar 900 i Yamaha jog :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906629#906629 Zapraszam Do Obejrzenia Mojego Jogurta

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#1302017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 17:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lut 2010, 14:05
Posty: 1017
Lokalizacja: Luboń
Pojazd:
jeżeli trzyma obroty i nie gaśnie to kompreche trzyma, wyczyść gaźnik, wyreguluj i ewentualnie mniejsza dysze daj




_________________

F12--->HRR--->TGB--->cross 125 czajna power :]--->radiowóz E36--->sportowy fiat cc 900--->126p 900cc


http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#2021017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 17:42 
**

Rejestracja: 09 mar 2011, 18:11
Posty: 371
Lokalizacja: PCT
Pojazd:
jak odpala z rozrusznika to na bnk masz kompresje i dobre pierscienie




_________________

Albo Suzuki albo Nic...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 18:59 
***

Rejestracja: 19 gru 2010, 19:51
Posty: 662
Lokalizacja: Zabrze
Pojazd:
Czy przepuszczają :P chyba najłatwiejszy i najbardziej prymitywny sposób sprawdzania :P Wlej benzyny do cylindra :) Ale opuść troche tłok i jeśli szybko ucieka to pierścionki :P




_________________

Domin192 pisze:
Pomykałem dziś roxem ponad 105, bez kasku z włączonymi neonami




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 19:48 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2009, 23:25
Posty: 1409
Lokalizacja: Płock
Pojazd: mamy, taty i siostry
przemek.99, zapomniałes dodac, że za mocno opuścić też nie można, bo kanały odsłonisz:)

Ale bardzo możliwe, że pierścionki.
Koledze ostatnio naprawiałem SR z przebiegiem 44tys.km. paliła idealnie - pierwszt, góra drugi kop.
Słabo wkręcała się na obroty i jechała max 50km/h.
Zmieniliśmy cylinder i problem znikł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 maja 2011, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 mar 2011, 9:19
Posty: 87
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
własnie o to chodzi ze nie trzyma tak obrotów ostatnio własnie jak nie ustawie nawet na full obroty a on chodzi chodzi idealnie i zaraz gasnie na wolnych albo tak jak by z poczatku neichcial isc i po momencie łapie bardzo duzo pali bo z 7 litrow to nie malo na seryjny skuter co palil mi kiedys 2-3 litry jak nie reguluje gaznika to i tak duzo pali i muli bardziej dysze mi sie zdaje ze mam dobra orginalna 70 i gaznik byl czyszczony kilka razy juz ostatnio i on ma juz te kilka lat i km zrobione tez cos ma i mi sie zdaje ze przydalo by sie juz wymienic to ale nie wiem co lepiej czy cały tłok czy pierscienie




_________________

Yamaha jog>>Gilera Ice>>Romet ogar 900<<>>aktualnie ogar 900 i Yamaha jog :)

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=906629#906629 Zapraszam Do Obejrzenia Mojego Jogurta

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 17#1302017




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy