Dzisiaj jest 03 cze 2025, 23:52



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 sty 2009, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lis 2007, 15:06
Posty: 216
Lokalizacja: Nowy Sącz (okolice)
Pojazd:
dziś się tak zastanawiałem jak można by było przerobić zapłon i mam takie pytanie czy jest taka możliwość żeby rozwiercić bardziej te miejsca w których jest przykręcany zapłon do karteru w taki sposób żeby była możliwa zmiana położenia zapłonu? W ten sposób możliwe było by np ustawienie zapłonu z wyprzedzeniem. Co o tym myślicie? Mam racje?




_________________

Aprilia SR
-HEBO Manston replika
-Yasuni R (już niedługo C16/ c20)
-Gaźnik 21mm Metrakit
-Wał Stage6 HPC
-Łożyska S6
-Hebo NG
-Sprzęgło S6 tQ
-Dzwon S6
-Porting cylindra i karterów
-Stożek Polini AB
-Pompa wody SSP +40%


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2009, 20:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Jest też inna opcja - można kupić "schodkowy" klin wału, dzięki któremu może przyspieszyć tudzież opóźnić iskrę. Chyba Top Performances ma taki w ofercie.




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...