Dzisiaj jest 13 cze 2025, 1:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 29 maja 2011, 15:43 
*

Rejestracja: 29 maja 2011, 15:41
Posty: 1
Pojazd:
Cześć mam kilka bardzo poważnych problemów, otóż pierwszy z niech jest taki ze ostatnio pisałem na forum o bardzo słabym v-max'ie i jeszcze gorszym przyspieszeniu doradzono mi żeby zakupić żółtą sprężynę centralna malossi i tak też zrobiłem. Wszystko elegancko po zakładałem oprócz dekla i ruszyłem przetestować w krótką trasę aeroxa. Aerox ledwo ruszył z miejsca lecz jakimś cudem udało mi się jakoś jechać ale bardzo wolno się zbiera a vmax jeszcze gorszy niż wcześniej przejechałem się z 150-200m i wróciłem do garażu zauważyłem że poluzowała mi się śrubka od dzwonu sprzęgła a była dobrze dokręcona (nigdy nie miałem takiej sytuacji) a do tego dzwon sprzęgła był taki gorący że aż parzył, sprzęgło mam polini 2g dzwon też polini. Mój drugi problem jest też bardzo poważny. Gdy chciałem ściągnąć wariator aby zmienić rolki zauważyłem że gwint na wale jest wyrobiony bądź też uszkodzony na nakrętce to samo wał ma około 1000-1500km jestem bardzo zaskoczony tym ze gwint jest wyrobiony jak pozbyć się tego problemu jak nagwintować aby nie zniszczyć wału, o zmianę nie ma mowy gdyż ten kupowałem w tamtym roku w maju a do tego nie mam gotówki, czasu ani chęci aby rozbierać silnik.
A mój trzeci problem jest taki że nieważne ile mam płynu w zbiorniczku wyrównawczym mało czy dużo ale ciągle mi się wylewa płyn, w głowicy nie mam termostatu i jest dość duży obieg płynu bo mam jeszcze pompę SSP. Jak zapobiec temu problemowi bo muszę co kilka dni dolewać płynu do chłodnicy co bardzo już mnie denerwuję.
I mój ostatni problem jest z gaźnikiem mam gaźnik dell'orto 21 gdy kupiłem yasuni c16 nie moge go w ogołe wyregulować gdy mam założony filtr powietrza (stożek) skuter nie może wejść w obroty dławi się , a gdy ściągnę filtr skuter muli na przyspieszenie ale wchodzi w obroty i można śmigać,
a do tego bardzo szybko się grzeje przejadę z 1km i pompa jest bardzo gorąca a końcówki tłumika nie da się już dotknąć gdyż jest już tak gorąca.
Bardzo prosił bym o pomoc jakoś się odwdzięczę wszystkim którzy mi udzielą pomocy.

Mój kit:
Cylinder: Malossi Sport 70
Wydech: Yasuni Carrera 16
Gażnik: Dell'Orto 21
Wariator: Pollini Super Speed (9 rolek 4g)
Sprzegło: Pollini II G
Dzwon: Polini (nie pamiętam jak się nazywa)
Pasek: Pollini Kevlar
Pompa: SSP +40
Brak termostatu
Sprężyna Centralna: Żółta malossi
I tam jakieś drobne rzeczy.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2011, 19:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2011, 15:35
Posty: 122
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
1.jeśli chodzi o ten płyn to wymień uszczelki,
2. dzwon zawsze będzie gorący normalka..

a i na przyszłość :| .. nie pisz takich referatów bo nikomu się tego czytać raczej nie chce..




_________________

Wał sportowy RMS
Polini Super Race
S. Dociskowa Hebo +50%
Sprzęło Tec Evo racing (czerwone s.)
Pokrywa Przełożeń Top Performances Nardo
Gaźnik 17,5
Fele Rox

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1686898#1686898


Ostatnio zmieniony 29 maja 2011, 19:50 przez Proxy, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 45 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy