Dzisiaj jest 05 cze 2025, 5:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 10 sty 2009, 14:11 
*

Rejestracja: 22 gru 2008, 16:32
Posty: 3
Pojazd:
Witam mam Yamahe neos (seria 2003/04) i planuje na początek wsadzić rolki wariatora, Sprężynki sprzęgła Hebo zielone, Sprężyna dociskowa Hebo + 60%
Może jeszcze do tego Filtr powietrza Hebo Air System, ewentualnie dysze główna i króciec (ale to się zobaczy ;)
Co o tym sadzicie, pordzci mi.
Zależy mi bardziej na przyśpieszeniu niż V-max.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 14:33 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Myślisz, że rolki i sprężyny dadzą Ci coś w pełnej serii? Mylisz się... Po co Ci króciec, większa dysza i stożek na serii? To nic nie da... Zrozum! Poczytaj trochę forum...




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 14:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Przeczytaj sobie ;) http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=8824




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 16:02 
*

Rejestracja: 01 sie 2008, 8:58
Posty: 77
Pojazd:
Taki tuning ci nic nie da może jedynie zwiększy ci się spalanie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 17:13 
*

Rejestracja: 22 gru 2008, 16:32
Posty: 3
Pojazd:
To lepiej kupić wariator lub tłumik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 17:24 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Hity pisze:
To lepiej kupić wariator lub tłumik ?
Zdecydowanie tak! Na początek tłumik, chyba, że masz więcej kasy to od razu razem wariator i tłumik :]




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 19:38 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Jak kupisz wario i wydech razem to nie będziesz musiał 2 razy regulować :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 sty 2009, 20:39 
*

Rejestracja: 22 gru 2008, 16:32
Posty: 3
Pojazd:
krzysiek0433 pisze:
Jak kupisz wario i wydech razem to nie będziesz musiał 2 razy regulować :wink:


Z regulacja nie problem:P bo mój tata mechanik :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 20:14 
*

Rejestracja: 05 lis 2008, 20:53
Posty: 7
Lokalizacja: Wrocław
Pojazd:
Siema... mam skuterek rex 50 z silnikiem minarelli hor. tłumik leo tt i mam kilka pytań... jakie sprężynki proponujecie do oryginalnego sprzęgła ?? jakie rolki do wario Top Performances Nardo tak aby było dobre przyspieszenie i predkość max w miarę git :) i jaka sprężyne centralna??? pomóżcie sezon sie zbliża i trzeba coś porzeźbić :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2009, 20:53 
*

Rejestracja: 28 wrz 2008, 7:10
Posty: 159
Lokalizacja: Sędziszów
Pojazd:
Hity pisze:
Z regulacja nie problem:P bo mój tata mechanik

Tylko co do tej regulacji to koszty będą mniejsze chyba że kupujesz zestawy do regulacji.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 21:43 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 16:05
Posty: 43
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
jasiu226 pisze:
Myślisz, że rolki i sprężyny dadzą Ci coś w pełnej serii? Mylisz się

Rolki(lżejsze), przyśpieszenie Mu dadzą :razz:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sty 2009, 22:46 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lis 2008, 11:54
Posty: 414
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Proceder15, już na forum pisali wieeeeele razy... " Skuter przed opuszczeniem fabryki jest regulowany przez producenta w jak najlepszy sposób. Jest w tuningu pewna kolejność której niestety trzeba się trzymać żeby osiągnąć jakieś wyniki. Jeżeli w skuterze seryjnym bez żadnych zmian tj. sportowy tłumik, wariator, sprzęgło itp. pozmieniasz np. wagę rolek tak jak Ty napisałeś to tylko pogorszysz tym sytuacje. Poczytaj trochę forum. A i jeszcze jedno, przeczytaj sobie ten post Rolki wariatora
Pozdrawiam




_________________

Custom Project NRG - MHR Edition
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=14737&postdays=0&postorder=asc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...