Dzisiaj jest 26 lip 2025, 2:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2011, 20:17 
*

Rejestracja: 01 wrz 2010, 10:49
Posty: 53
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
Witam elo przejdę od razu do konkretu... mam problem z regulacją tak mój setup:

- S6 streetrace 70ccm (świeca NGK)
- Wał Top Racing evo ng (łożyska SKF C4 teflon)
- Wydech Yasuni C16
- Wariator Hebo NG (rolki 3.7g)
- Wentylator wariatora Hebo
- Sprężyna centralna Hebo 90% i 50%
- Filtr Polini Air Box

Reszta to jest seria i gdy dotarłem wyregulowałem na dyszy 110 i powiem że chodził jak marzenie ale gdzieś po pewnym czasie stwierdziłem że troszkę dużo pali jak na dojazdy do szkoły no i strasznie mi wywalało mieszankę przez filtr więc wstawiłem dysze 90 wyregulowałem obroty miał bardzo mało palił miał bdb przyspieszenie ale jechał tylko 60 i to ciężko jest tak że od 0 do 60 ma takiego kopa że się trzeba trzymać a jak osiągnie 60 to gorzej od 4t sprawdzałem czy wariator się nie zacina no i nie chodzi gładko pomoże mi jakiś specjalista??? Jeśli to pomoże to postaram się nagrać filmik.

PROSZĘ O POMOC!!!




_________________

Moja maszyna ;)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 20:31 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
streetrace + c16 i gaznik 12 z dysza 90 ? nie dziw się ze to nie chce jechać . wkładaj wiekszy gaźnik i to rozwiąrze twój problem . ja na serii mialem dysze 92 i palil mi 3,5 bo byl bdb wyregulowany :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2011, 19:58 
*

Rejestracja: 01 wrz 2010, 10:49
Posty: 53
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
lukaszek5232, ale mnie nie rozumiesz było dobrze (i był wyregulowany) to czasu kiedy nie wymieniłem dyszy ale może i masz rację najpierw jeździłem na dyszy 110 i było git wyciągnąłem 115km/h i palił nie mało bo w granicach 5-6l/100km a gdy zmieniłem na 90 to się w tedy zaczęło... To mówisz że większy gaźnik i będzie git???




_________________

Moja maszyna ;)


Ostatnio zmieniony 25 maja 2011, 19:59 przez Mariusz_Xo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 13:09 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
mówię Ci że to wina jest gaźnika na pewno . 17,5 Ci wystarczy lecz ja bym dal 19 i ta dysze 90 bo masz mocny wydech .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 13:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 mar 2011, 14:57
Posty: 344
Lokalizacja: Dolnyśląsk
Pojazd:
taki setup i gaźnik seryjny??to nie ma prawa jechać...kup gaźnik 17,5 albo 19mm tak jak wyżej pisze lukaszek5232,




_________________

Obrazek
Człowiek szybko odchodzi ale wspomnienia o Nim zostają w naszych sercach do końca.
Malina niech Ci ziemia lekką będzie.[*] LWG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 15:41 
*

Rejestracja: 01 wrz 2010, 10:49
Posty: 53
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
Tak jeszcze jedno a zawór membranowy, czy też same membrany ma coś do gadania na temat osiągów i w ogóle??




_________________

Moja maszyna ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 15:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 mar 2011, 15:35
Posty: 122
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
możesz kupić inne (sportowe) bardziej się otwierają co doprowadza do podania większej dawki i może lepiej iść.. :D




_________________

Wał sportowy RMS
Polini Super Race
S. Dociskowa Hebo +50%
Sprzęło Tec Evo racing (czerwone s.)
Pokrywa Przełożeń Top Performances Nardo
Gaźnik 17,5
Fele Rox

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1686898#1686898




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 16:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 mar 2010, 19:18
Posty: 79
Lokalizacja:
Pojazd:
Mariusz_Xo, Tak jak koledzy wyżej Chłopie Większy Gaźnik !




_________________

Zapraszam Do Obejrzenia Mojego Projektu
F12<33
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=106240

Słuchaj Lakiernika to nic Nie Spierdoli**
Look !
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.p ... 08#1337308




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 17:48 
*

Rejestracja: 01 wrz 2010, 10:49
Posty: 53
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
To mówicie że za mały gaźnik skoro go zalewa i przez filtr mieszankę wywala (membrany nic z tym wspólnego nie mają)...? No i gaźnik 19 spokojnie wystarczy tak?




_________________

Moja maszyna ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 18:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2010, 11:18
Posty: 99
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
ta




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 cze 2011, 21:01 
**

Rejestracja: 12 maja 2010, 18:39
Posty: 264
Lokalizacja: Stopnica
Pojazd:
ja jak mialem przeswit na membranach to jak zdjalem filtr pow to mi beznyne stamtąd wywalało .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 cze 2011, 15:18 
*

Rejestracja: 01 wrz 2010, 10:49
Posty: 53
Lokalizacja: podlaskie
Pojazd:
Czyli do wymiany gaźnik i membrany dzięki za odpowiedzi...




_________________

Moja maszyna ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy