Dzisiaj jest 11 lip 2025, 0:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 cze 2011, 12:09 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
Witam co moze być spowodowane że leje mi się paliwo filtrem powietrza. Dodam że stało to się po tym jak chciałem zmienic króciec na ten od keewaya ale jednak zostawiłem seryjny yamahy i od tego czasu zaczął mi przerywać i nie chcial jechac więcej niż 40.Wtedy zacząłem grzebać przy gaźniku i od tego czasu leje mi się wacha przez filtr i na początku zapali , chodzi na wolnych ale dam mu na chwile gaz wejdzie na obroty ale za chwile zgaśnie i potem juz nie chce zapalić bo jest cały zalany. Dopiero jak wsadze mu inną swiece to zapali ale dalej problem jest ten sam ze dam mu gaz a on pochodzi i gaśnie .


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:10 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Może kranik Ci padł :?: Albo gazior do regulacji :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:12 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
gazior regulowałem na wszystkie strony kręciłem tymu śrubkami we wszystkie strony i ciągle nic a powiedz mi jak sprawdzić ten kranik ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2009, 20:16
Posty: 389
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
prymas02 pisze:
mi jak sprawdzić ten kranik ?

Wyciągasz węzyk z gaźnika od podcisnienia i paliwa i jak leci to kranik do wyrzucenia a jak nie leci to dobry jak pociagniesz wezykiem od podcisnienia ma lecic a jak przestaniesz ciagnac to ma przestac.




_________________

Stage 6 Streetrace 70
Top Racing Evo ng
SKF HQ TEFLON
Hebo NG
Pasek Polini For Race
Yasuni r
Stage6 Black Edition 19mm
Tec Evo racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:22 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
Wiem od która śrubka jest od czego ... O moją regulacje się nie martw bo potrafie go wyregulować. Ale jak mi się lało i nie wiedziałem od czego to kręciłem już tak bez sensu ale to nic nie pomagało więc dałem sobie spokój i ustawiłem go tak jak był wcześniej...A te membrany jak można sprawdzić czy są dobre ??...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:25 
*

Rejestracja: 23 mar 2010, 19:10
Posty: 39
Pojazd:
Zobacz czy zaworek pływakowy dobrze działa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:28 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
Miał by może ktoś zdjęcie tych membran jak mają wyglądać jeśli prześwitują i normalnych które są sprawne ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 15:57 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
Więc tak sprawdziłęm podciśnienie i ono jest jak najbardziej dobre . Pływak również jest w porządku jedyne czego nie sprawdziłem to membran bo zeby je wyciągnąć to musze cały silnik wyciągnąc ;/ a narazie nie mam kluczy do tego... Może to być jeszcze coś innego oprócz tych membran i czy mogly ona tak paść z dnia na dzień ??.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 15:59 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Co ty gadasz. Ściągasz kibel w tym swoim Huraganku, wyciągasz gaźnik odkręcasz kruciec, i masz membrany. Po co wyciągać silnik. :?: :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:00 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
w skuterze wyciągnąłem wszystkie plastiki i tak jak mówisz kibel (siedzenie również) i nie da się odkręcic jednej śróbki i nie da rady wyciągnać krócca ;/.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:01 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Na pewno się da ale dobra wyciągaj silnik. Daj komuś innemu niech spróbuje to wykręcić :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:04 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
zrozum mnie naprawde nie da się tego wyciągnąć beż wyciągania silnika wiem bo mam już tego keewaya troche czasu więc się ze mną nie kłóć. Poza tym temat jest dlaczego mi się leje ta wacha przez filtr powietrza i skut nie chce działać a nie czy się da coś wyciągnąć czy nie .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:06 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
No to chyba Ci tłumaczę jak wyjąć membrany żeby sprawdzić ich stan :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:


Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 16:06 przez Maniek@@, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 16:08 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
Ale mi nie musisz tłumaczyć jak to wyjąć bo wiem jak lepiej jak byś mi powiedzial co może być oprócz membran bo narazie nie mam czym ich wyciągnąć. Co bym mógł sprawdzić bez wyciągania silnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 18:25 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
f5 może być coś jeszcze oprócz membran ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 18:42 
Zbanowany

Rejestracja: 16 kwie 2011, 18:46
Posty: 330
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Nie wal PPP sprawdź membrany a potem pytaj dalej...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 21:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 wrz 2009, 20:47
Posty: 1111
Lokalizacja: Warka
Pojazd: Ibiza II FL 110KM, CRM 125ccm
żadne membrany nie są przyczyną. Według mnie zmniejsz poziom paliwa w gaźniku. Po prostu podegnij trochę blaszkę od regulacji pływaka. Z czasem tak jest że się odgina, odgina aż w końcu jest go za dużo i skuter się zalewa a paliwo dodatkowo leci filtrem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 8:13 
*

Rejestracja: 01 lip 2010, 8:09
Posty: 87
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Yamaha Jog RR
Ja mam np dellorto 17,5 PHVA i nie da sie w nim regulowac stanu paliwa w komorze plywakowej, bo nie ma tam blaszki, tylko jest plastikowy plywak na osce metalowej.
I nic nie mozna tam wyregulowac, moze kolega ma podobnie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 18:03 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
no to ja mam to samo co Kerad, więc nie wiem jak to zmniejszyć;/... Poza tym wcześniej mi się benzyna lała węzykiem od komory pływakowej tym ktory pod nią jest i wtedy własnie ciut to podgiąlem ten plastik i przestało leciec a teraz to mi leci samym filterem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:42 
*

Rejestracja: 15 mar 2011, 18:18
Posty: 99
Lokalizacja: Pacanów/Busko-Zdrój
Pojazd:
Co do tych membran to sprawdziłem je dzisiaj i mają delikatne prześwity a jedna z membran jest tak jak by lekko przypalona czy coś takiego. Próbowałem zmieniać membrany mieszająć je np jedna z keewaya a dróga z yamahy ale prześwity są dalej więc powiedzcie mi czy te membrany mają nie miec ani mm prześwitu ?...Mają aż tak idealnie zasłaniac całe światło ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy