Dzisiaj jest 21 lip 2025, 17:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 cze 2011, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 23:13
Posty: 41
Pojazd:
Czy tłumki Top Performances NARDO Replica podejdzie pod seryjnego aeroxa?? Czy to jest wydech wysoko czy niskoobrotowy??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:19 
*

Rejestracja: 16 maja 2011, 15:04
Posty: 102
Lokalizacja: Wieluń
Pojazd:
Wydech NARDO Replica renomowanej włoskiej firmy TOP PERFORMANCES to brat wydechu wyścigowego NARDO posiadający homologacje dopuszczającą do ruchu na drogach EC (wybrane modele). Zastosowanie tego wydechu pozwala na znaczną poprawę osiągów Twojego skutera, w tym także wpływa na zwiększenie szybkości maksymalnej. Aby jednak w pełni poczuć możliwości tego wydechu należy zapewnić mu optymalne warunki pracy- zastosować sportowy cylinder 70 cm. Produkt znacznie przewyższający podstawowe wydechy LV i Tecnigasa oraz Yasuni- wart swej ceny.

Zamieszczone z RacingPlanet ;]

Wniosek z tego że do oryginalnej 50 ccm się nie nadaje




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 21 cze 2011, 19:20 przez user1995, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 23:13
Posty: 41
Pojazd:
Jak bym zmienil cylek to pewnie tez bym musial zmieniac jakies inncze czesci czy nie??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
Komiaz, wał byś musiał zmienić, chyba że ten masz jeszcze w bardzo dobrym stanie to tylko łożyska na wale i śmigasz :) . Pozdr




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Komiaz pisze:
Jak bym zmienil cylek to pewnie tez bym musial zmieniac jakies inncze czesci czy nie??


Zależy jakiej klasy cylinder. Gaźnik obowiązkowo. Nawet przy 50cc warto zmienić na 17.5




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
seku145, dlaczego gaźnik obowiązkowo? Mój kolega lata taką vivką jak ja mam, ma malossi 70 i nie zmieniał gaźnika i ładnie mu lata :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:34 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Młody328i pisze:
seku145, dlaczego gaźnik obowiązkowo? Mój kolega lata taką vivką jak ja mam, ma malossi 70 i nie zmieniał gaźnika i ładnie mu lata :)


Załóż najlepiej 19mm albo choć 17,5 zobaczysz różnice ...


Do 50cc nawet warto dać gaźnik 17,5. A do 70cc to już obowiązek.
Silnikowi jest lżej..
Zresztą, masz o tym artykuł (gaźnik 17,5 przy 50cc): http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=125922&start=0




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 8:48
Posty: 521
Lokalizacja: ok. Kolna
Pojazd:
l seku145, teraz wiem już o co b ale to nie ja mam 70 tylko mój kumpel :D . Pomyliło ci się :)




_________________

Malina pamiętamy[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 19:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Młody328i pisze:
l seku145, teraz wiem już o co b ale to nie ja mam 70 tylko mój kumpel :D . Pomyliło ci się :)


No dobra, ale mówie ogólnie..




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 20:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 23:13
Posty: 41
Pojazd:
Czyli gaznik, cylek i wal albo lozyska. A jakie proponujecie czesci i ile kosztuja??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2010, 11:18
Posty: 99
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
gaźniczek wyrwiesz za ponad 100wke, dellorciaka
cylek s6 sport pro polecam Ci [alu], a jak nie to s6 streetrace [żeliwo]
łożysko korbowodu tylko zmień na s6, [50zł], no możesz łożyska na wale jak chcesz, wału nie musisz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Komiaz pisze:
Czyli gaznik, cylek i wal albo lozyska. A jakie proponujecie czesci i ile kosztuja??


Najpierw się określ ile masz kasy do wydania.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 21:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 23:13
Posty: 41
Pojazd:
Najlepiej to cos nie drogiego.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 cze 2011, 22:03 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 lip 2009, 10:49
Posty: 400
Lokalizacja: W-wa
Pojazd:
nie to zeby sie czepial ,ale dla jednego 500 zł to malo dla drugiego 2 tysiace :wink:




_________________

Metrakit SP Series II ,Stage6 HPC ,Dell'orto 21mm , Reverse X-Treme ,Polini Air Box ,Stage6 VForce3 ,Malossi Multivar ,Stage6 Racing Torque Control ,Stage6 WingCooler Team , CDI Malossi ...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 cze 2011, 15:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2011, 23:13
Posty: 41
Pojazd:
500




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy