Dzisiaj jest 23 lip 2025, 13:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2011, 20:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Mam problem z neosem. Na zimnym silniku na starcie ma muła a potem idzie jak rakieta ale vmax 60km/h, a gdy już się rozgrzeje to się zaczyna problem... na starcie ma muła, nie może wejść na wysokie obroty i jedzie max 30km/h dopiero po jakimś czasie się rozpędzi do 60km/h ale to potrzeba z kilometr jechać by się do 60km/h rozpędził. Czego to może być wina? Yamaszka seryjna jedynie dysza 80, spręzyna zielona top racing, rolki 4g i tecnigas next-r.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 20:55 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Kolego miałem taki sam problem.
Wymieniłem cylek z tłokiem i mój neos chodzi jak nowy.
Więc radze ci sprawdzić kompresje.




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:00 
Virtual Tuner
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2011, 13:22
Posty: 220
Pojazd: BMW e46
Może tłok ci puchnie?




_________________

Live for the moment...
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:12 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
jutro zobacze w jakim stanie tłok i cylek, dodam że jak postoi całą noc to jak zajdę rano to odpala od pierwszego kopa.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 21:20 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Może coś z napędem..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 4:48 
*

Rejestracja: 19 wrz 2009, 16:04
Posty: 31
Lokalizacja: wawa
Pojazd:
chłodzony cieczą czy powietrzem ? jeżeli to ciecz to zobacz czy nie wysiadła ci pompa ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 6:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 lis 2010, 15:09
Posty: 15
Pojazd:
Ja miałem ten sam problem miałem mega mula na ciepłym silniku. A wszystko przez sprężynę Top Racinga te sprężyny nie sa zbyt dobre ponieważ tracą swoją sprężystość pod wpływem ciepła. Zmień sprężynę na na przykład Hebo + 50 albo +60 i będzie git. I masz problem z głowy. Chyba że tłok ci puchnie tego nie wykluczaj i zobacz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 21:16 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
Patrzyłem cylek i tłok, żadnych rys nie ma w bdb stanie są. Teraz pali elegancko od kopa. Zajrzałem pod pokrywę przekładni pasek ma grubość 15mm, wariator nie ma progów. Założyłem seryjną centralkę i teraz jest coś takiego że na starcie ma muła, potem ma tak jak by "odcinke" przez 2-3 sekundy i dalej ledwo co 30 idzie, jak sie znajdzie jakaś górka to poleci 60, ale pod górkę to nie ma siły jechać. Jak jadę pod górkę to praktycznie jak bym stał w miejscu.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 8:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:23
Posty: 605
Lokalizacja: Płońsk
Pojazd:
No i stało się, tłok był spuchnięty :/. Chciałem założyc nowe pierścienie a tu zonk stare cienkie jak żyletka, a nowe wcale nie chcą wejść w tłok, ledwo sworzeń wyjąłem bo był zapieczony. Na razie kupiłem tłok chiński za 16zł aby pojeździć parę tygodni. Ale żeby nie zakładać nowego tematu. Jaki cylinder 50cc polecacie? Najlepiej cena nie przekraczająca 280zł.




_________________

Colibrox:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=281403
Hrr:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=342383
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 9:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2011, 18:56
Posty: 52
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd:
tec hq.. kolega ma i chwali..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 cze 2011, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 kwie 2011, 17:28
Posty: 243
Lokalizacja: Kórnik
Pojazd: BMW E46
Ja mam TEC eco i nie narzekam a dałem 150zł u mielocha i taniej mi to wyszło niż zrobić szlif starego cylka + nowy tłok + uszczelki.




_________________

Jawa Mustang 68' ✔
Romet Ogar 205 87' ✔
BMW E46 Touring 02' lift ✔
Volkswagen Golf IV 99' ✖
Yamaha Neos 00' ✖
Peugeot Jet Force 09' ✖
Gilera Runner RST SP 08' ✖




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy