Dzisiaj jest 05 cze 2025, 7:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 cze 2011, 16:37 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 16:29
Posty: 2
Lokalizacja: legnica
Pojazd:
Witam
Mam problem z tylnym hamulcem w aeroxie. Pewnego dnia przestał mi działać więc go rozebrałem i zobaczyłem że juz wgl nie ma klocków. wymieniłem je założyłem zacisk "odpowietrzyłem" i nie działa.. klamka jest miękka hamulec wgl nie reaguje. wymieniałem już pąpke cały zacisk tłoczki i dalej nic. Wiecie moze w czym moze tkwić problem? Może źle odpowietrzam? Odpowietrzałem tak: odkręcałem odpowietrznik naciskałem klamke zakręcałem i puszczałem klamke i tak wkółko i nic. druga metoda to przez jakiś czas pąpowałem klamką przytrzymywałem, odkręcałem odpowietrznik, zakręcałem puszczałem klamke i dalej pąpowałem i dalej nic. próbowałem również metody ze strzykawką, że od strony odpowietrznika zakłada się węzyk ze strzykawką i wtłacza się płyn aż do końca lecz to też nie podziałało.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Problem tkwi w twoim złym odpowietrzaniu.

W skrócie robi się to tak:
:arrow: Naciskasz hamulec
:arrow: Odkręcasz na chwilę odpowietrznik, aby wyleciało trochę płynu z powietrzem
:arrow: Zamykasz odpowietrznik
:arrow: Dopiero puszczasz klamkę
I tak w kółko aż do uzyskania efektu.

Problem może tkwić jeszcze w nieszczelności układu.
Przewód hamulcowy powinien przykręcony być do pompki i zacisku wraz z dwoma miedzianymi podkładkami. Podkładki najpierw rozgrzewa się do czerwoności palnikiem, następnie zanurza w wodzie i szybko zakłada. Dzięki temu miedź jest miękka i dobrze przylega i uszczelnia.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 21:42 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 17:09
Posty: 154
Pojazd:
najlepiej odkręć pudełko z płynem . później nacisnij i 3maj hamulec , wez odpowietrznik odkręć troche , zacznij pompować tak z 6 razy do konca, później zakręć i tak w kółko , jeżeli będzie mocny już to zakręć pokrywe z płynem hamulcowym przy kierownicy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 21:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
Niuchacz5 pisze:
wez odpowietrznik odkręć troche , zacznij pompować tak z 6 razy do konca pozniej zakrec
takim sposobem zapowietrzamy układ ...

Jeśli odpowietrznik jest otwarty a my w tym czasie puszczamy klamkę, to zasysa on powietrze przez odpowietrznik.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 28 cze 2011, 21:44 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil GG  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 21:51 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:13
Posty: 89
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
faciu3 masz racje trzeba na nacisnietej klamce odkrecac odpowietrznik jak cisnienie zejdzie to zakrecamy odpowietrznik i pompujemy znow odkrecamy na nacisnietej i tak az bedzie twardy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 17:09
Posty: 154
Pojazd:
tak ale jak płyn jest to jak ma się zapowietrzyć ? pomyśł.. może coś źle napisałem sry; p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2011, 22:01 
*

Rejestracja: 28 cze 2011, 17:09
Posty: 154
Pojazd:
ale dobrze napisalem zakrec odpowietrznik i tak w kółko ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 cze 2011, 21:32 
*

Rejestracja: 14 maja 2011, 8:13
Posty: 89
Lokalizacja: Gdańsk
Pojazd:
oczywiscie ze jak jest plyn to sie zapowietrzy przez pompowanie na otwartyum odpowietrzniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 1:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 gru 2010, 23:34
Posty: 9
Lokalizacja: Łobżenica/Piła
Pojazd:
ja mam taką metode zakręcam tylny odpowietrznik i odkręcam pokrywke od pompki zdejmuje tą gumke i pompuje caly czas klamką jeśli idą bombelki to dobrze to uciążliwe może trwać nawet ok 10min ale działa na 100% robiłem już tak 5razy i zawsze mi wychodziło:)




_________________

Setupik:

- Cylek Stage6 MK II 70ccm
- Wał Hebo Sport
- Gaźnik 21mm BE
- Stożek Polini AirBox
- Zawór+Króciec Ssący Stage6
- vario Stage6 R/T
- sprzęgło Stage6 MK II
- Pasek Malossi
- Dzwon Stage6 WingCooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2011, 8:00 
Last Chance
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:22
Posty: 963
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
faciu3 pisze:
W skrócie robi się to tak:
:arrow: Naciskasz hamulec
:arrow: Odkręcasz na chwilę odpowietrznik, aby wyleciało trochę płynu z powietrzem
:arrow: Zamykasz odpowietrznik
:arrow: Dopiero puszczasz klamkę
I tak w kółko aż do uzyskania efektu.
Najlepsza jest ta metoda!




_________________

Sprzedam dużo częsci silnikowych do Yamahy Bws,naprawdę tanio! Sprzątanie garażu.
Malossi sport 70cc 50zł do szlifu!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=171672
Gg. 8308088


Ostatnio zmieniony 01 lip 2011, 8:00 przez starkbws, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...