Dzisiaj jest 18 lip 2025, 10:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lip 2011, 19:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 maja 2010, 13:08
Posty: 60
Lokalizacja: Kraków NH
Pojazd:
Czesc
mam yamahe neos z 2002 Wszystko seria oprucz tlumika gianelli next . ostatnio zalalem za 20 zl i zrobilem 50 km ... Gaźnik regulowany dysza 72 iglica na srodkowym zabku .




_________________

.:Yamaha Neos 2002 r:.
wydech Gianelli Next


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 19:02 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8337
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Co się dziwisz,przy tych cenach paliwa to normalne :lol: A teraz na poważnie.Od kiedy zauważyłeś to? Nigdzie Ci przypadkiem nie leci paliwo? Gaźnik regulowałeś?




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 19:10 
***

Rejestracja: 17 wrz 2010, 15:03
Posty: 564
Lokalizacja: Podkarpacie
Pojazd:
Może membramki są zepsute.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 19:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 6:25
Posty: 118
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
zobacz czy masz filtr powietrza paliwem ulamy jak tak to są membranki nieszczelne przez to może tak dużo palić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lip 2011, 22:24 
*

Rejestracja: 13 lut 2010, 22:48
Posty: 119
Pojazd:
Zawór membranowy do wymiany. :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lip 2011, 8:00 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Eh, znowu "znafcy" z kulą wróżbiarską przy stole. Pierwsze sprawdź szczelność układu: Filtr powietrza>gaźnik>króciec>zawór membranowy. Jak np. zobaczysz popękany króciec, to może być przyczyną, ale nie musi. Jeśli jest szczelny to można iść dalej. Wtedy sprawdź prześwity na płytkach membrany, jeśli będzie dalej wszystko ok, to albo bardzo rozregulowany gaźnik, albo cylinder jest na wykończeniu, albo przynajmniej tłok ma takie przedmuchy że mieszanka potrafi wrócić do komory korbowej, zwiększając przy okazji znacznie ciśnienie w niej, co destruktywnie działa na membrane.

Pozdrawiam




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy