Dzisiaj jest 10 sie 2025, 10:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lip 2011, 19:57 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Witam zbliża się u mnie zmiana wkładki filtra i tak myślałem żeby zakupić stożek. W Malaguti siedzi Tecnigas Next-R i roli 4,5g reszta seria , a moje pytanie brzmi czy opłaci się kupić jakiś stożek czy kupić wkładkę do filtra....???


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 20:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2010, 11:18
Posty: 99
Lokalizacja: Bytów
Pojazd:
wkładkę.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 20:15 
*

Rejestracja: 03 lip 2011, 10:06
Posty: 125
Lokalizacja: Lidzbark
Pojazd:
zależy jaki ten stożek jak gąbkowy to ja bym wziął stożek najlepiej airboxa albo revo s-type fajny dżwięk na tych filtrach jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 20:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Jeśli masz tylko wydech sportowy, to nie ma sensu kupować stożka.
Jakbyś miał choć gaźnik większy, to tak, ale w Twoim przypadku nie.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 20:19 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
a zmieniając gaźnik na 17,5 jakie zmiany są konieczne żeby ładnie chodził jak na serii gaziku.....

edit: Czy będą konieczne zmiany centralki i innych bajerów przy założeniu gaźnika 17,5mm przy Tecnigase Next-R ??


Używaj opcji "edit" !
Nie pisz posta pod postem.
/seku145


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011, 23:03 przez styczny19, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 21:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 13:03
Posty: 124
Pojazd:
po zmianie gaźnika nie bedziesz raczej musiał zmieniać centralki, a co do filtra pod serie wkładke tak jak pisał ktoś wyżej, a do 17,5 jakiś porzadny filtr gabkowy : )




_________________

SPRZEDAM !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2245568#2245568




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 21:50 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Czyli zakupując gaźnik 17,5mm do tego kupić filtr gąbkowy i regulacja gaźnika




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 22:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2010, 13:03
Posty: 124
Pojazd:
tak właśnie : )




_________________

SPRZEDAM !

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=2245568#2245568




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lip 2011, 23:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Nie koniecznie. Może być potrzebny stożek do 17,5 ale nie koniecznie.
Wszystko zależy jak silnik zareaguje na tą zmiane.




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 8:21 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
Czyli będzie opłacalny zakup gaźnika 17,5mm. A lepiej kupić nowy czy używkę




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 9:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Zakup większego gaźnika do 50cc to jest bardzo dobry pomysł.
Szukaj używki np. dellorto.
Masz tu artykuł o gaźniku 17,5 przy 50cc: http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=125922&start=0




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 9:48 
**

Rejestracja: 15 maja 2011, 11:15
Posty: 406
Pojazd:
A jeszcze jedno się spytam inni mi mówili żebym do gaźnika kupił inny wariator będzie lepiej chodził czy to prawda?? Czy sama wymiana gaźnika wystarczy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lip 2011, 9:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lis 2009, 18:52
Posty: 2610
Lokalizacja: Radomsko [ERA]
Pojazd: BMW E61
Przy zmianie gaźnika nie trzeba zmieniać wariatora. To do siebie nic nie ma.
Ale wariator na sportowy i tak warto wymienić :wink:




_________________

REGULAMIN FORUM ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy