Dzisiaj jest 27 lip 2025, 23:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 cze 2011, 18:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 19:27
Posty: 10
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Witam. Muszę wyregulować gaźnik w moim 2t, bo za dużo pali. Ok 5-6l na 100KM. Tu moje pytanie, którymi śrubami kręcić/co ustawiać ? Z góry wielkie dzięki.

Zdjęcia:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Liczę na was !


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 19:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 maja 2011, 16:06
Posty: 237
Pojazd:
http://zapodaj.net/fe8983241433.png.html proszę mam nadzieje za pomogłem ;p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 20:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2011, 16:16
Posty: 65
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
Srubka blizej filtra jest od powietrza , Srubka dalej na lewo to mieszanka paliwa.




_________________

WWW.MOTO-BIALYSTOK.CBA.PL

chUdy pisze:
Scythe, Dzięki za pomoc ale poprawię wieczorem bo muszę już do pracy wychodzić.

chUdy
**
Pojazd: MBK Booster
Wiek: 14




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2011, 20:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 17:45
Posty: 468
Lokalizacja: B-stok
Pojazd:
Masz instrukcje do regulacji:
1. Rozgrzej silnik
2. Dokręć śrubkę mieszanki do końca i wykręć o 1 pełny obrót
3. Śrubką od obrotów obniż je do 1000rmp
4. Wykręcaj śrubkę mieszanki o 1/4 obrotu
5. Śrubką obrotów zmniejsz je znowu do 1000rmp.
6. Powtarzaj ta czynność do momentu, aż śrubka mieszanki nie będzie zwiększać obrotów.

UWAGA!!! Po każdej zmianie przegazuj skuter.
Po skończonej regulacji przejedź się z 1-2km na średnich i wysokich obrotach.
Sprawdź świece. Kawa z mlekiem oznacza dobrą regulacje :)




_________________

[center]Obrazek[/center]


Ostatnio zmieniony 25 cze 2011, 20:12 przez BiałyPiorun, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2011, 22:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 19:27
Posty: 10
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Cytuj:
5. Śrubką obrotów zmniejsz je znowu do 1000rmp.

Jak to sprawdzić, gdy nie mam obrotomierza ?




_________________

[center]Obrazek
Wejdź i oceń mój projekt !
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2011, 1:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2011, 16:16
Posty: 65
Lokalizacja: Bialystok
Pojazd:
Pewnie jeszcze nie wyregulowales wiec ci odpowiem xD. Ustaw tak zeby mial w miare niskie obroty ale zeby nie gasl i zeby nie wkrecal kilkanascie sekund. ^^ Uff musiales czekac :D

A tysiac obrotow to bedzie cos w stylu prumprum prum prum prum :D xDD




_________________

WWW.MOTO-BIALYSTOK.CBA.PL

chUdy pisze:
Scythe, Dzięki za pomoc ale poprawię wieczorem bo muszę już do pracy wychodzić.

chUdy
**
Pojazd: MBK Booster
Wiek: 14


Ostatnio zmieniony 12 lip 2011, 1:37 przez Pablito701, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 lip 2011, 11:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2011, 19:27
Posty: 10
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Wyregulowany już dawno, ale dzięki za pomoc. Temat można zamknąć.




_________________

[center]Obrazek
Wejdź i oceń mój projekt !
[/center]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy