Dzisiaj jest 02 sie 2025, 17:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 16 sie 2011, 16:23 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
http://www.youtube.com/watch?v=fpEgCOrG ... ideo_title


Tak jak wyżej filmik.

Mam 3 problemy i nie wiem jak rozwiazać.

1. to jakies trhyrhyr jak sie wkreci

2. Muł

3. Obrotomierz


Ratujcie pomocy ;(.


oczywiscie silnik minarelli hori lc ;p




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 16:25 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 cze 2011, 11:34
Posty: 320
Lokalizacja: Z klawiatury
Pojazd:
Regulacja gaźnika ;p Też to miałęm ostatnio.




_________________

Wybaczcie za orty i brak polskich znaków bo jestem leniwy jak pisze z telefonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 16:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale co kurde bawilem sie iglicą i gowno dało, dalem na max spalanie i nic na minimalne też nic.

dysza 62.5 ;/,




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2011, 6:25
Posty: 118
Lokalizacja: Łódzkie
Pojazd:
może masz coś z iskrownikiem walniete lub z kablami bo wygląda to na odcięcie zapłonu na wyższych obrotach i jak się wkręca i obrotomierz też nie dostaje sygnału




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 17:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 paź 2009, 13:17
Posty: 1072
Lokalizacja: Śląsk
Pojazd: Aprilia SR Audi A4
To przez gaźnik :| Gdy zrobiłem swapa miałem to samo , za dużo paliwa dostawał i go zalewało :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 21:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
tak myslisz to co mam mu dac na maxa iglice w dół? bo teraz jest na przedostatnim ząbku od góry, Dysza 62.5 wiec co mam zrobic? pomocy.


rafal_247 pisze:
może masz coś z iskrownikiem walniete lub z kablami bo wygląda to na odcięcie zapłonu na wyższych obrotach i jak się wkręca i obrotomierz też nie dostaje sygnału


ale sygnał chyba dostaje od cewki wn a nie od iskrownika.

iskrownik jest git itp bo przeciesz na wyzyszcych obrotach jedzie czyli 9tys+ bo wiecej nie wiem ile ma bo przy 9tys wylacza mi obrotomierz ale czuje ze wiecej wykreca ;p wiec na starcie to ile on moze miec z 8.5tys max jak sie wkreci to nie wiec to nie wina iskrownika.

a ze obrotomierz to nie wiem czemu on tak reaguje ;/

a ktos wie moze czemu mam muła? moze to byc przez stary pasek?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 21:17 przez Pyle, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2011, 22:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
sorki za ppp, ale przypomnialo mi sie ze kiedys w keewayu na tamtym silniku jak bylo ssanie wlaczone to mi tez robil tryhryhry, wiec zalewa go, to co robic? bo teraz jak iglice dałem na sam dól czyli zapinka na samą góre i dalej te ttryhryhr robil? dysza mniejsza mnie ratuje?

bo teraz siedzi 62.5.

no ale jedno mi nie daje spokoju jak by go zalewalo to przeciesz by swieca byla by czarna i mokra, a jest kawa z mlekiem czyli idealna ;/. tylko ten start mnie denerwuje te trhyyhr.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:


Ostatnio zmieniony 16 sie 2011, 22:34 przez Pyle, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 sie 2011, 1:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
sorki za PPP ale mam nowe informacje.

podobno mowią mi ze to nie gaźnik jest przyczyną tych takich przerywań tylko moduł.

i mi koles na youtubie kazał kupic moduł od yamahy, tylko jaki to nie wiem juz wiecej mi nie odpowiedział.

jak myslisice o jaki mu moduł chodzilo yamahy ? aerox? czy on bedzie pasował do mojej wtyczki?

aha i co o tym sądzicie to moduł?




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy