Dzisiaj jest 10 sie 2025, 12:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2011, 11:53 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
Witam czy moge założyć tłok dwu pierścieniowy do stage6 sport pro? gdzie dostane taki tłok?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 12:50 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Na pewno możesz, zmniejszy to obroty ale poprawi dól. Napisz do Mielocha, na pewno Ci coś dobiorą.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 14:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Bez sensu. Do SportPro zakłada się dedykowane tłoki, nie ma co kombinować.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 15:02 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
no nie wiem czy bez sensu ponieważ na jednym pierscieniu zrobilem ostatnio 1000 km.. i kompresja 6.. wiec mysle ze jak beda dwa to tak szybko nie beda sie zużywały i bedzie lepsza kompresja:)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Widocznie coś jest nie tak. Może zbyt uboga mieszanka przez źle wyregulowany gaźnik, albo zła proporcja oleju w paliwie.
Przy ostrej jeździe pierścień na tłoku wystarcza na cały sezon.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 22:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Arnold1994 pisze:
zmniejszy to obroty ale poprawi dól

Co za teoria !

Najlepiej kup oryginalny i daj mu więcej/lepszej mieszanki




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2011, 23:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
Jestem za stróżami forum.

bo napewno lejesz tyle oleju co do seri, zawsze do 70 leje sie 20ml wiecej do kazdej 5L beny czyli 120ml oleju na 5l benzyny.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 0:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 cze 2010, 19:01
Posty: 410
Lokalizacja: Koronowo (CBY)
Pojazd:
Pyle, ale pamietaj że za dużo oleju też nie zdrowo, i uwierz mi 1:50 starcza kumpel robi tak w sendzie na airsalu 80ccm, i jest git, chodzi jak powinna,




_________________

Obrazek
Ku pamięci[*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 0:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2011, 13:54
Posty: 2646
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Pojazd: Audi A3 1.8T
no ale jesli ktos ciagle piluje to wiesz.

od 20ml chyba skuter sie nie upije ;p.




_________________

Obrazek
~Kliknij~ :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 8:23 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
oleju to raczej nie jest wina bo zawsze lałem więcej i na pierwszym pierscieniu zrobilem sporo km. tak myśle a może wał jest krzywy? bo pierścionek ściera mi sie tylko jedną strona...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 9:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Najprawdopodobniej to wina filtra powietrza, kurz dostaje się do cylindra i niszczy pierścień, a jaki to silnik ??




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 14:00 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
silnik keewaya podróbka minarelli;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 14:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Musisz coś zrobić z filtrem powietrza (wymienić, naoliwić) i nie będzie się tak szybko niszczył pierścień.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 22:38 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Z której strony się ściera




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2011, 22:44 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2010, 13:57
Posty: 251
Lokalizacja: huta
Pojazd:
Pewnie przy oknie wydechowym, bo tam największa temp. Ale to by chyba wykluczało krzywy wał.




_________________

----------------------------------------------
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=84360 <- mój aerox ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sie 2011, 11:35 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 14:59
Posty: 26
Pojazd:
jak patrze na tłok od strony denka to z lewej strony i caly czas sie sciera z tej samej strony.. a moze jest nie równo dokręcony cylinder? tzn moze śruby są nie dokręcone o tej samej sile?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy