Dzisiaj jest 14 cze 2025, 14:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: pomocy
Post: 21 mar 2009, 10:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2009, 15:08
Posty: 6
Lokalizacja: Boxtel Nl
Pojazd:
witam :smile: mam mały problem z moją YAMAHA NEOS Z 2002 roku strasznie muli,najwięcej wyciągła 60km/h.jaki może być tego powód :?: proszę pomóżcie :!:

Radzę przeczytać regulamin!
Kąkol




_________________

ANA


Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 15:19 przez anna kogus, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 10:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Odblokowany? (stawiam na to ;))
Wyregulowany?
Sprawdź stan rolek.


Ps.: Z niderlandów jesteś? :P




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 21 mar 2009, 10:34 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 12:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2009, 15:08
Posty: 6
Lokalizacja: Boxtel Nl
Pojazd:
dzięki za odpowiedz :wink: niby kolega go regulował ale on sie nie za bardzo zna na skuterach.jezdzi ścigaczem wiec to co innego.jeżeli możesz to napisz gdzie znajdują się blokady :?: obecnie mieszkam w Holandii a tutaj warsztaty są kosmicznie drogie za sam wjazd do niego muszę dać co najmniej 50euro




_________________

ANA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 mar 2009, 12:26 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
Blokady :

-Wariator(Pierścień)
-Tłumik
-Gaźnik(mniejsza dysza)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 9:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2006, 22:21
Posty: 64
Lokalizacja: Kożuchów
Pojazd:
W Neosie masz blokowany wariator,tłumik i w małym stopniu króciec ssący.. Ale króciec ro lepiej do większego cylindra wymienic.Dysza nie jest blokowana.A jeżeli chodzi o muła to co masz na myśli?Opisz jakoś dokładniej..




_________________

Yamaha Neo's 70ccm by POLINI
Tecnigas TEC


Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 9:04 przez mateusz1528, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 15:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2009, 15:08
Posty: 6
Lokalizacja: Boxtel Nl
Pojazd:
jeżeli możecie to proszę napiszcie gdzie znajduje się ten wariator? bo kolega jest całkiem zielony co do skuterów :roll: .i jak zlokalizować tą blokadę jeżeli tam jest.bo nie wiem jak się za to zabrać.gdybym miała go w Polsce pewnie nie było by tylu problemów.




_________________

ANA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 16:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2009, 15:08
Posty: 6
Lokalizacja: Boxtel Nl
Pojazd:
jest jeszcze jeden problem :( rozrusznik nie działa.nie dochodzi do niego prąd,starter jest dobry,próba odpalania na krótko też się nie powiodła.elektryka sprawdzona nic się nie znalazło.w czym może być problem:?: :?: :?:




_________________

ANA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 16:45 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
A może akumulator trzeba naładować? Wyczyścić klemy i przewody przy aku




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 16:45 
*

Rejestracja: 06 sie 2008, 12:46
Posty: 3
Pojazd:
Należy odkręcić pokrywe od przekładni. Gdy już to zrobisz to poprawej stronie znajduje sie dzwon sprzęgła a następnie sprzęgło a po lewej właśnie wariator. Najlepiej odkręcić go pneumatem. Potem zdejmij go. W środku znajduje sie pierścień którego trzeba się pozbyć.




_________________

Yamaha Neo's 2008

Tecnigas RSII
Stage 6 Sport Pro
Stage 6 Wingcooler




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 19:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Mam nadzieję, że pomogę:

Blokada:
http://www.youtube.com/watch?v=tgxC4d-UcaE&feature=related


Zdjęcie wariatora w Mina (czyli neosik :))
http://www.youtube.com/watch?v=wzMV4bpkyck&feature=related


Ps.: W jakiej części Holandii jesteś?
Z tym, że drogo to się zgadza :P Tam się nie bawią w naprawy :) Większość stać na kupno nowego po rozregulowaniu się gaźnika :D

Dodam tylko, że ten filmik ze zdjęciem waria to już jest po zdjęciu pokrywy. Pokrywa trzyma się na kilku śrubach, które są widoczne gołym okiem. Odkręcasz je (czasem jest jeszcze łapak linki- to też odkręć, następnie zdejmujesz pokrywę.)


Pozdrawiam.




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 24 mar 2009, 19:13 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 mar 2009, 15:08
Posty: 6
Lokalizacja: Boxtel Nl
Pojazd:
dzięki za pomoc :wink: wszystko po trochę się przydaje.

*na pewno to nie jest wina akumulatora

* jest nowy i sprawdzony.ale dziękuję za wszelką pomoc.



Ps.mieszkam w Boxtel Nord brabant (koło Eindhowen)




_________________

ANA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 mar 2009, 22:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2006, 22:21
Posty: 64
Lokalizacja: Kożuchów
Pojazd:
A co do blokady na variatorze to jak na drugim filmiku odkręca wariator i jest ten pierwszy talerz taki z łapkami to od razu za nim powinna być taka mała podkładka.To jest właśnie blokada.Należy ją wyciągnąć i założyć talerz spowrotem.Nawet nie trzeba wyciągać koszyka z rolkami bo blokada jest tuż za pierwszym talerzem. :)




_________________

Yamaha Neo's 70ccm by POLINI
Tecnigas TEC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2009, 13:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lis 2008, 18:03
Posty: 433
Pojazd:
Oprócz tego wariatora nieszczęsnego, najważniejsza jest blokada wydechu. To ona najwięcej daje na v-max'ie oraz przyspieszeniu. Aby ją zdjąć należy zdjąć wydech i tam przy ujściu do cylka powinna być zwężka.. Zwężki są różne, na spawach albo tak jakby nabite. Z tymi na spawach jest łatwiej, bo zjedziesz spaw i wyjmiesz- gorzej z tymi nabitymi (Ja taką w sf miałem), bo w moim przypadku musiałem ją po prostu wbić do środka, bo inaczej musiałbym uciąć zaraz na początku, wybić blokadę i przyspawać, a to za dużo roboty jak dla mnie.

Tak więc wyjmij sobie najpierw tą zwężkę z wydechu, zdejmij sobie blokadę z wario i już powinien ładnie śmigać. W temacie napisane jest muł.. Wiesz co Ci polecę? Mieszkasz w Holandii, na pewno tam zbyt słabo nie zarabiasz, zainwestuj 50 euro w wydeszek. Najwięcej części jest właśnie w noord-brabant, więc wejdź sobie na marktplaats, poszukaj po noord brabant i kup jakiegoś np. Yasuni Z i ciesz się z jazdy :)

Bo tak rzeczywiście nie ma sensu jeździć po zakładach, bo koszta przerastają wartość skutera.

Ps.: Im Amsterdam ^^




_________________

[center]~~~~~~Speedfight II LC~~~~~~

> LeoVince 70 Titanum HM.
> Stage6 Sport Pro Vario
> Stage6 Pro Pas
> Stage6 Double Layer
> Stage6 Hard
> Zaw. tył: Sebac High Performance
[/center]


Ostatnio zmieniony 25 mar 2009, 13:10 przez ToMiX156, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy