Dzisiaj jest 22 lip 2025, 23:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 wrz 2011, 20:11 
*

Rejestracja: 14 lut 2011, 10:08
Posty: 3
Pojazd:
Ponad miesiąc temu założyłem do swojego aerox'a nowy wydech Tecnigas Trek, włożyłem również wtedy wariator Hebo NG. Od tamtego czasu zauważyłem, że gdy przekręcę do końca manetkę to wydech zaczyna mocno dymić. Po odpuszczeniu manetki prawie w ogóle nie kopci. Nawet jak się skuter rozgrzeje to nadal leci dym. Olej (orlenowski do 2T) leję do dozownika. Słyszałem, że to być może dozownik daje za dużo oleju. Czy to dozownik, kiepski olej, pierścienie (bo tak też słyszałem) czy jeszcze coś innego?
Proszę o pilną pomoc.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:13 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2011, 14:19
Posty: 331
Lokalizacja: Polska
Pojazd: Yamaha R6
Wydaje mi się że wata w końcówce do wymiany. Sam na takim oleju jeżdżę, jak zimny pokopci ale potem juz nie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:14 
*

Rejestracja: 21 lip 2010, 13:26
Posty: 131
Lokalizacja: Piechcin
Pojazd:
Spróbuj zmienić olej :D np. na castrola, elfa itd. (coś markowego) one coś tam ponoć w sobie mają że obniżają "dymienie" xD :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2011, 20:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2011, 11:47
Posty: 94
Lokalizacja: Siedlce
Pojazd:
Jak mocno dymi na biało nawet jak się rozgrzeje to może być wywalona uszczelka pod głowicą. W 2t normalne jest to, że sobie puszcza dymek nic się na to nie poradzi chyba, że będziesz jeździć bez oleju. Oczywiście też nie może dymić jak jakaś lokomotywa parowa, ale lekki dymek nie jest niczym złym nawet w rozgrzanym skuterze...




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 15:03 
*

Rejestracja: 14 lut 2011, 10:08
Posty: 3
Pojazd:
Czy to prawda, że gdybym wyjął całkowicie watę z tłumika to miałbym lepsze osiągi?
I czym skutkuje wyjęcie waty, np. uszkodzenie wydechu, głośniej działający wydech, itp.?




_________________

Setup:
-Tecnigas Trek
-Hebo NG
-sprężyna dociskowa Hebo (czarna)
-spręźynki sprzęgła Hebo (zielone)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 16:55 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2011, 17:54
Posty: 942
Lokalizacja: R-sko
Pojazd: AUDI A4 B8 2012R
tak prawda to jest jak bys wyjol wate bedziesz mial lepsze osiagi :)




_________________

Pitek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 wrz 2011, 17:05 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lip 2011, 11:21
Posty: 1100
Lokalizacja: Podkarpacie [Blizne]
Pojazd: Audi A4 B6 / Honda CBF 125
Imię: Piotrek
Ja bym Ci radził zostawic ta wate w spokoju.. Chyba ze bd tylko wymieniał.




_________________

Kiliknij i zobacz co u mojego Jeta!
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=272161




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy