Dzisiaj jest 21 maja 2024, 6:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 kwie 2009, 18:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:05
Posty: 185
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Siema.
Zmieniłem wydech na seryjny z nadzieją, że skuter będzie lepiej ciągnął z dołu. Może i jezdzi trochę lepiej, jednak ma strasznie słabe osiągi. Przyśpiesza mizernie, zwalnia/ czuć zmianę przełożenia. Vmax w granicach 60-65km/h. Elastyczność w zakresie 30-50 tragiczna. Początkowo w ogóle się nie wkręcał na obroty, jezdził jak chiński 4T. Potem poregulowałem gaźnik i mimo iż miał znacznieee wyższe obroty to jednak osiągi te same.
Czy ktoś wie co dolega temu biedakowi ? :cry:




_________________

Obrazek
Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 19:12 
Zbanowany

Rejestracja: 24 lut 2008, 20:18
Posty: 999
Pojazd:
To jest wina,tylko i wyłącznie napędu.Musisz wyregulować.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 kwie 2009, 19:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:05
Posty: 185
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
No ale co regulować. Zmieniałem sprężynę centralną, bawiłem się rolkami i sprężynkami sprzęgła i nie widać rezultatów.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 08 kwie 2009, 20:51 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
Silnik ma kompresje??Jakie są objawy?dusi się,pierdzi,silnik dobrze pracuje???




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 11:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:05
Posty: 185
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Już wszystko prawie dobrze. Założyłem seryjny wydech i nie będę się z tym paprał.
Ale jest jeszcze jedna sprawa. Mam założoną dyszę 95, co chyba w seryjnym skuterze jest nie bardzo na miejscu. Bynejmniej tak mi się zdaje. Zauważyłem, że skuter pali nieziemsko dużo paliwa, ok. 6-7l/100km. Jeszcze chciałem podkreślić, że przy starcie ma zamuła, w sensie, że nie wchodzi na wysokie obroty, potem zresztą też, ale czy to może być objaw za dużej dyszy?




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 12:22 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Co to za wydech? Może ma blokady homologacyjne?




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 12:39 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 wrz 2008, 13:47
Posty: 1480
Lokalizacja: Grodzisk Wlkp.
Pojazd: Suzuki Bandit 400
FatBoy tak do może być wina dyszy. Jeśli skuter dostaje zbyt dużo paliwa to nie może się wkręcić na obroty bo po prostu go zalewa. Daj mu mniejszą dyszę i zobacz czy to coś pomoże. Albo spróbuj jeszcze raz wyregulować gaźnik na tej dyszy co masz teraz.




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 09 kwie 2009, 12:39 przez faciu3, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 12:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Ta dysza go zalewa i dlatego skut muli. daj na początek dysze 80 i sprawdź jak jeździ.




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 19:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:05
Posty: 185
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Wyregulowałem gaźnik i założyłem dyszę 75. Niestety objawy takie same. Nawet przy vmax nie mam najwyższych obrotów. Poprostu pierdzi i jedzie 60km/h. Coś jakbym miał blokadę obrotów, albo bym jezdził na półgazie.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 09 kwie 2009, 20:20 
*

Rejestracja: 30 lip 2008, 20:59
Posty: 45
Pojazd:
W swojej Apce miałem tak samo,zmieniłem dysze bo miałem za dużą i zmieniłem króciec na nowy,bo był nie szczelny.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 kwie 2009, 21:20 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:05
Posty: 185
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Mam całkiem nowy króciec i dyszę seryjną, a dalej to samo.
Opiszę dokładnie. Ruszał, skuter łąpie średnie obroty, trochę warczy, ale nie za bardzo. Schodzi mi trochę z ruszeniem, potem znowu łapie wyższe obroty i tak jedzie przez ok. 2 sek. potem czuć zmianę przełożenia, skuter zwalnia i traci obroty.. i tak do końca.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 6:41 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
FatBoy pisze:
założyłem dyszę 75.
Trudno mi porównywać z moim gaźnikiem bo mam Takei-12.Miałem w nim dyszę 86 i jakoś szedł,ale brał paliwo.Po zmianie tłumika i innych elementów poprawiła się szybkość.Chciałem zmniejszyć spalanie i dałem dyszę 75.Był na niej mizerny i bez ssania tylko sie toczył,był problem ze startem.Powróciłem do 86 i po regulacji gaźnika skuter ma przyspieszenie i V-max=70.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 kwie 2009, 10:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 wrz 2008, 21:05
Posty: 185
Lokalizacja: Skarżysko
Pojazd:
Też miałem 86, regulowałem gaźnik na trylion sposobów, a jednak dalej to samo było.
Teraz możę trochę lepiej startuje, ale do momentu zmiany przełożeń jak już napisałem.
Potem czuć jak się zmieniają przełożenia, skuter hamuje i już nie ma takiego przyśpieszenia jak na starcie.




_________________

Obrazek
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2009, 10:39 
*

Rejestracja: 09 kwie 2008, 20:47
Posty: 9
Pojazd:
To nie jest wina dyszy.Jest to wina wariatora miałem to samo wariator jest już za bardzo
zjechany i po prostu pasek niewchodzi an samom gure.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy