Dzisiaj jest 01 sie 2025, 17:42



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: tłok na szlif
Post: 20 wrz 2011, 20:17 
**

Rejestracja: 11 cze 2011, 8:54
Posty: 438
Pojazd:
Witam, chcialbym kupic tłok na szlif do mojego polini for race...
pytanie jest tego typu... mam w nim tlok jednopierscieniowy, ale nie moge znalesc takowego tloka i sa tylko 2 pierscieniowe...
i pytanie jest czy gorzej bedzie przez to chodzil?

czym to sie wql rozni?


Ostatnio zmieniony 20 wrz 2011, 20:21 przez aerox23, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 wrz 2011, 22:06 
**

Rejestracja: 09 mar 2010, 21:45
Posty: 351
Lokalizacja: Szprotawa
Pojazd:
Tłok 2 pierścieniowy ma większe tarcie, co za tym idzie większa kompresja, jak i wytrzymałość, lecz jak był tłok 1 pierścieniowy, to polecam taki kupić :)




_________________

USŁUGI Z ZAKRESU PRZEWOZU NA LAWECIE SAMOCHODÓW, MOTOCYKLI, SKUTERÓW CAŁE, ORAZ POWYPADKOWE KONKURENCYJNE CENY !

SKUP SKUTERÓW POWYPADKOWYCH, ORAZ CZĘŚCI SPORTOWYCH INFO PW.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 wrz 2011, 20:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2010, 16:46
Posty: 54
Lokalizacja: Sokołów Podlaski
Pojazd:
Masz ten tłok od nowości ? czy ktoś taki wsadził? Bo z tego co się orientuje to powinien tu być dwu pierścieniowy tłok bo to żeliwo...
na Mielochu masz części zamienne do tego cylindra, na pewno Ci dobiorą odpowiedni... Pozdro




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy