Dzisiaj jest 22 maja 2024, 0:34



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 14 kwie 2009, 19:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
Pomocy !!
Trzy dni temu jezdziłem na skuterze cały dzień , zrobiłem sobie przerwe. Przyjechałem do domu ,ustawiłem skuter na podwurku ... po jakiś 30minutach chciałem iść jezdzić... Ale własnie wtedy pojawił się problem o którym mowa... Skuter odpalał na luzie bez zadnych problemów... Ale gdy odpaliłem i usiadłem na nim i dodałem gazu zeby jechac... On Zgasł :| :| Próbowałem go ponowne odpalić (na wszystkie sposoby) ale sie nie dało... odkreciłem swiece okazało sie ze jest zalana w trzy dup*... Wysuszyłem ja , po czym wkreciłem ja ponownie i odpaliłem... chciałem juz jechać a on znowu zgasl przy dodaniu ga zu ... okazało sie ze swieca była znowu zalana... wiec juz byłem bezradny ... rozkreciłem cały tyl skutera i wylałem całe paliwo ze zbiornioka (poniewaz myslalem ze to wina paliwa) wlałem nowe.... po czym sprobowałem odpalic aby sprawdzic czy to cos zmieni.... niestety było tak jak było... :(:(:( po wymienie paliwa postanowiłem wymienic olej (wylałem go i wlałem nowy).... niestety ani paliwo ani olej nic nie dało.... Wykręciłem gaźnik i przeczysciłem go.... okazało sie ze był calkowicie zasyfiony.... po przeczyszczeniu skuter odpalił i chodził jak igiełka.... postanowiłem sie przejechac.... Skuter jezdził bardzo dobrze a nawet lepiej niz wczesniej... jezdziłem na nim przez 30 min i juz byłem zadowolony z tego ze udalo mi sie go naprawic po czym wrociłem do odmu i siedziałem w nim z 3godziny... po trzech godzinach mama poprosiła mnie zebym pojechał do sklepu i było znowu to samo tylko że tym razem gaznik jest czysciutki.... CO TO MOŻE BYĆ ????? PROSZE WAS O JAK NAJSZYBSZĄ POMOC... (jutro musze jakoś dojechać do szkoły 60km).... BŁAGAM!! POMOCY !!




_________________

Obrazek


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 gru 2008, 18:06
Posty: 395
Lokalizacja: Szydłowiec
Pojazd:
Wyczyśc filtr powietrza, gaźnik, wymień świece albo ją wypal nad ogniem. Jak nie pomorze to zobacz na przewody od paliwa, może się zapchały :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
A jak myślicie... czy to możliwe ze przez te 6 lat istnienia tego roxa ;] w zbiorniku paliwa zebrał sie taki "syf" na dnie.. i czy to mozliwe ze gaznik zaciąga sie tym "syfem
" ??




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 paź 2008, 11:46
Posty: 358
Lokalizacja: Olsztynek
Pojazd:
Wyczyściłeś gaźnik i może znowu poleciał syf ze zbiornika i go zapchało




_________________

"...jechałem szybko gdyż lubię zapie*dalaać"
Obrazek
Obrazek Obrazek
Obrazek


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 19:42 przez RoX'ik, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:44 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
A co sadzicie o tym żeby na tym wezyku od paliwa co łaczy zbiornik z gaznikiem załozyc filtry paliwa ?? przed zbiornikiem i przed gaźnikiem :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
Jak najbardziej możliwe, chociaż przy kraniku jest filterek/sitko to mogło w nim się porobić większe dziury, jest nieszczelny i nie zatrzymuje już syfu który później gromadzi się po gaźnikach, przewodach itd. Proponowałbym wyciągnąć cały bak - wiem że roboty nie mało ale dla świętego spokoju, wylać cało paliwo to jakiejś bańki, zbiornik wyczyścić z wszelkiego syfu a z powrotem paliwo wlać przez sitko (jakąś czystą, szmatkę - taka najlepiej zatrzymie nawet najmniejszy syf). Jeszcze przedmuchać przewody, sprawdzić profilaktycznie filtr powietrza i poskładać do kupy. Powinno być wtedy już OK.
Co do dodatkowego filtra - zawsze to dodatkowa filtracja i lepiej dla gaźnika bo będzie się mniej syfił, pod warunkiem że będzie to oczywiście dobry filtr oraz nie za małej przepustowości.


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 19:53 przez Pavlak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
Niestety... Paliwo wylałem... ten taki filterek oryginalny przedmuchałem przeczysciłem.... kabelki były czyste.... ta sieteczka od oryginalnego filtra tez... ratunku !!




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 19:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
A filtr powietrza czyściłeś?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 20:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
Jest czysciutki jak łza... Bo nowy....




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2009, 20:15 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lis 2008, 18:34
Posty: 235
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd: VFR 800FI - BTQT9
Imię: Paweł
2

Ostrzeżenia: 2
To już nie wiem, nic innego mi już do głowy nie przychodzi, skoro bak czysty, przewody i gaźnik też, i filtr w dodatku także to serio już nie wiem. Do głowy przychodzi mi jeszcze jedno, skoro nadal mimo że czyściłeś cały układ paliwowy + filtr powietrza świeca jest zalewana to może dostaje za dużo paliwa i go zalewa? Spróbuj lekko pobawić się w regulację gaźnika ale tak żeby ew. powrócić do poprzednich ustawień bo będzie kolejny temat na forum "Pomocy, muszę wyregulować gaźnik" :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 20:17 przez Pavlak, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 10:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
No od samego początku wiedziałem ,że chodzi o to ,że dostaje zadurzo paliwa.... Skoro go zalewa to chyba logiczne xDD Ale tnx za dobre chęci ;] Chyba pozostaje mi tylko oddanie go pod fachowe skrzydła mechanika xD A tak żeby nie robić nowego tematuuu.. to ... jak sie reguluje gaźnik ?? <joke> :wink: :wink: Ale tak szczerze to pomyślcie co by to mogło jeszcze być... prosze was... :ups: :ups: :ups: :ups: :roll: :roll: :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 11:10 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Zapchane filtry?, to prędzej by się dławił, a nie przelewał!. Wykręć gaźnik. odkręć pokrywę pływaka, zdejmij pływak, sprawdź, czy nie jest dziurawy(potrząśnij czy w środku nie ma paliwa). Odkręć znajdujący się nad pływakiem zaworek iglicowy i go wyczyść. Poskręcaj i zanim przykręcisz pokrywę pływaka , sprawdź szczelność zaworka. Przy opuszczonym pływaku, dmuchnij przez wężyk doprowadzający paliwo do gaźnika, następnie podnieś pływak do góry(zamykasz zaworek) i nie powinno Ci się udać wdmuchnąć powietrze.
Spróbuj to zrobić również zanim zdejmiesz pływak i odkręcisz zaworek




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 11:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Obczaj zawór membranowy..... Może tam tkwi przyczyna..... Odkręć gaźnik odkręć króciec i wyjmij zawór może ma jakaś dziurkę albo pękł gdzieś.... pozdro :roll:




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
Sprubuje zrobić to o czym mówicie... Dzisiaj okaże sie czy jestem w stanie coś zrobic czy nie... ale mam nadzieje ,że mi sie uda cos wykombinowac... Dam wam znać jeśli mi sie uda... jeżeli macie jakieś pomysly co to moze jeszcze być to pszcie ... To moze być nawet drobny szcfzegół.... :<


EDIT:

Koledzy nie załamujcie mnie :mrgreen: ... Wymyslcie coś jeszcze co może być przyczyna... :idea: :?: :ups:




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 15 kwie 2009, 13:41 przez Banan Rox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 13:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2006, 16:11
Posty: 160
Lokalizacja: Opalenica
Pojazd:
Weź najpierw sprawdź co ci powiedzieliśmy..... :|




_________________

Klunkry:
- Metrakit MK Series 50cc
- Top Racing Race STD
- Stage6 HQ Metal
- Tec (odblokowany)
- Pasek Dayco
- Yasuni R
- Malossi Multivar 2000
- Hebo Racing N
- Stage6 WingCooler
- Stage6 Double Layer




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 16:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lut 2009, 22:38
Posty: 30
Lokalizacja: Bolechowo Osiedle
Pojazd:
Dzięki koledzy za pomoc... Okazało się że wężyk od paliwa był brudny i świeca nie miała przebicia.... Kupiłem filtr paliwa i założyłem na wężyk .. Zaiwestowałem też w świece.... po tym ile mnie nerwów kosztowała naprawd tego skuta postanowiłem zainwestowaćw najlepszą świece jaka była w sklepie ;] <Temat do zamknięcia> THX ZA POMOC




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 kwie 2009, 17:03 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Nie można , szukać wszędzie, najpierw sprawdza się jedno, a jak to będzie sprawdzone i nie będzie poprawy, to będziemy szukać dalej.
To co masz sprawdzić to jest pierwsza czynność , którą się sprawdza, najczęściej pomaga :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy