Dzisiaj jest 23 maja 2025, 23:58



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 kwie 2009, 21:50 
*

Rejestracja: 24 kwie 2009, 21:27
Posty: 6
Pojazd:
To mój pierwszy post na tym forum więc: witam! Od razu zwracam się z prośbą o pomoc. Zakupiłem sobie MBK Boostera z 1996 roku, pojeździłem troche, aż w końcu skuter zgasł i nie moge go odpalić! Iskra jest, paliwo dochodzi, czasami się zalewa, biore pod uwagę rozregulowany gaźnik (to może być przyczyna?) . Drugi problem to gdy pojeżdżę jakieś 15 minut, skuter zaczyna kopcić jak lokomotywa parowa i strasznie sie grzeje, od początku jak go kupiłem ciężko zapalał na ciepłym silniku, proszę o pomoc!

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 6:55 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Tłumik chyba seria.Po tych 15 min jest chyba wrzący.Możliwe jest już zatkany i po nagrzaniu niespalony olej w nim zaczyna zmieniać się w kleista maź zatykająca wydech. Czeka go czyszczenie.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 12:22 
*

Rejestracja: 21 kwie 2009, 22:00
Posty: 34
Pojazd:
Witam. Ja również jestem posiadaczem MBK Booster z 96r. nie wiem tylko czy to ten sam model, ale silnik na pewno :)

Sprawdź moduł zapłonowy nie cewkę i kable miałem osobiście raz taką sytuację ze kabel się mi wypiął przy module. Kolejną rzeczą może być cylinder jak pęknie ci pierścionek to też może nie palić mówię po doświadczeniu to samo jak poluzowałaby ci się głowica brak kompresji brak palenia. Nic innego mi nie przychodzi do głowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 12:30 
*

Rejestracja: 24 kwie 2009, 21:27
Posty: 6
Pojazd:
Ok, więc... Wyjąłem tłumik, waży chyba z 10 kg, podejrzewam i jestem prawie pewny że jest w nim kilka dobrych kilogramów syfu (czyt. nie przepalonego oleju z którego zrobiły sie gluty). Wlałem tam środek typu krecik do czyszczenia rur ale to nic nie dało, wlałem i nie chciało wylecieć spowrotem, gdy dmucham sprężone powietrze w końcówkę (od cylindra) to niby jest przepływ ale bardzo mały. Co ciekawe, komin jest tak zawalony że gdy go zdejmę ,skuter odpala od pierwszego kopa! Gdy go założę nie odpala w ogóle. Tak więc chyba znalazłem powód, musze kupić nowy wydech albo wyczyścić jakoś ten. Dziękuje Mycen! :cool:


Ostatnio zmieniony 25 kwie 2009, 12:32 przez WhitePearl, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 16:53 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Jak masz gdzie i czym przetnij go na spawie i wypal potem.Później się zespawa i masz kilka lat spokój.Tylko cięcie płytko bo potniesz elementy w środku "!!"




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 kwie 2009, 17:38 
*

Rejestracja: 24 kwie 2009, 21:27
Posty: 6
Pojazd:
Właśnie zabieram się za cięcie. Nawet uciąłem tę małą końcówkę, wsadziłem wiertło i wywierciłem dziurę przez cały tłumik... Ale to nic nie dało, wiec i tak musze go rozciąć.

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy