Dzisiaj jest 15 sie 2025, 8:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 wrz 2011, 13:22 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 mar 2011, 22:21
Posty: 1290
Lokalizacja: Łuków
Pojazd: Gp1 Racing, TZR 125
Witam. Gdy czyściłem gaźnik zerwał mi się jeden z czterech gwintów trzymających pokrywę pływakową. Z problemem się uporałem dając uszczelkę i gwint naprawiając poxipolem. Gdy wszystko poskładałem podłączyłem przewody i odpaliłem skuter to spadał szybko z obrotów i gasł. Żeby ruszyć musiałem kręcić manetką i wbić go na obroty żeby ruszył. Pewnie to regulacja gaźnika. Zostawiłem to na jutro bo było już późno ale gdy na drugi dzień przyszedłem do garażu pod skuterem było pełno benzyny. Przeciek był nie w miejscu gdzie był zerwany gwint .

Benzyna cieknie z miejsc zaznaczonych na obrazku
1,2,3 - tędy ucieka benzyna

w miejscu 4 został zerwany gwint

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22d ... 2ee27.html


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2011, 13:23 przez skolsik13, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Problem tkwi w zaworku pływakowym, po prostu nie odcina paliwa i cały czas wali ono do gaźnika.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 15:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sie 2010, 14:26
Posty: 156
Lokalizacja: Zgierz
Pojazd:
Albo odwrotnie założyłeś zaworek iglicowy :)




_________________

Była-Malaguti F10 Drag :*
Jest-Maver Action P/G SWAP 70ccm ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2011, 18:48 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
Panowie zaworek to tylko połowa układu napełniania gaźnika ,druga połowa to nietrzymający kranik ,jak on leje cały czas (NA WYŁĄCZONYM SILNIKU)to zaworek ma prawo troche przepuścic (przez noc moze to być 100-200 wachy),ale plama bedzie .Czasami jak kranik tylko sie zawiesi wystarczy ustami,strzykawką dmuchnąc w wezyk podcisnienia (nie ten z benzyną) i nieraz to wystarczy ,a jak nie to nowy najlepiej firmowy

zdarzało mi się juz że przy czyszczeniu ,regulacji jakos podginał sie pływak i minimalnie zawadzał o scianke komory ,lub powodował ze gaznik przelewał,tak jak koledzy piszą sprawdz wszystko po kolei i napisz jak dojdziesz do jakichs wniosków. mamy quady z synem i tam czesto sie zdarza przelewanie gaznika (po jezdzie w terenie ) ale zazwyczaj wystarcza wtedy opłukanie gaznika i zaworek zamyka (yamaha 200 blaster ,yamaha banshee 350 ,yamaha wolwerine 450 )a nie to chinczyki z których leci ciągle.


Nie pisz posta pod postem :)


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 0:56 przez czarekff, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 0:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
czarekff pisze:
nietrzymający kranik ,jak on leje cały czas (NA WYŁONCZONYM SILNIKU)to zaworek ma prawo troche przepuscic

Sprawny nie ma prawa nic przepuścic.... niektóre silniki nie mają w ogóle kranika tylko sam wąż i jakoś nie cieknie paliwo. Co Ty na to ? ? Przykład NP pilarki spalinowej czy kosiarki ze zwykłym gaźnikiem pływakowym jaki występuje w naszych skuterkach 2T i nie tylko.

Samo nie powinno sie nic dziać. Ja mam skuterka około 5 lat i tylko raz zdarzylo mi sie ze zaworek przepuszczał. Pomogło wydmuchanie itp.

skolsik13, przepłucz gaznik na wyjętym zaworku




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 21:06 
**

Rejestracja: 16 wrz 2011, 19:48
Posty: 278
Lokalizacja: ciemne(radzymin)
Pojazd:
pilarki i kosiarki nie maja kranikow podcisnieniowych (zasada działania kranika w skuterze polega na tym ze on otwiera paliwo dopiero kiedy w gazniku wytworzy się podcisnienie ,czyli jak odepniesz weze z gaznika to paliwo niepowinno leciec .A o tym ze kraniki sie psuja swiadczy moja kolekcja 6 sztuk ,ktore nietrzymają.

przez ostatnie 5 lat miałem 8 skuterów -dwa chinskie a reszta firmowe(booster ,fox,slider,gilera ice,beta ark ,aerox)


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 23:12 przez czarekff, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 wrz 2011, 23:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Chodziło o to że np pilarka nie ma kranika więc paliwo cały czas leci gdy zrobi sie cisnienie w zbiorniku. A gaźnik mimo to trzyma i nic nie przepuści. Nie może przepuścić..
Mój kranik nie padł jeszcze a pewnie jest od nowości.... bws 1992r.


Aha Czarku nie pisz prosze posta pod postem, nie chciałbym Ci dawać ostrzeżenia.

Ostatnie słowne ostrzeżenie :)




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3


Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 23:13 przez slawek5t, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy