Dzisiaj jest 06 sie 2025, 17:16



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: lc vs ac
Post: 28 paź 2011, 19:38 
*

Rejestracja: 13 cze 2011, 20:47
Posty: 35
Pojazd:
siema.Mam pytanie.czy jest jakas roznica miedzy osiagami lc a ac? koledzy mowia ze ja swoim neosem lc nie wyciagne wiecej niz 80 na seri po regulacji a np skutery lc jezdza szybciej i sa bardziej podatne na tuning.prawda?mowia ze to wina przelozenia ze w lc podobno jest jakies lepsze.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 19:49 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
Przełożenia są te same, tylko ac w upalne dni jak już trochę jedziesz może osłabnąć. Wiadomo, że lepsze chłodzenie ma LC i silnik się tak nie będzie grzał przy tuningowanych częściach. Zawsze na pierwszym miejscu stoi LC, chyba że trenujesz stunt to wtedy AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 19:52 
*

Rejestracja: 13 cze 2011, 20:47
Posty: 35
Pojazd:
na stunt ac? czemu. no wlasnie koledzy mowili o tych przelozeniach,widocznie boty z nich:D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 20:14 
**

Rejestracja: 08 paź 2011, 14:53
Posty: 241
Lokalizacja: Trzebnica
Pojazd:
No ac na stunt, ponieważ LC przy małej prędkości ci się zagrzeje(to samo co z autem w korku), a AC ma wiatraczek który to wszystko chłodzi. Chyba logiczne. No ja jeszcze nie spotkałem się z wzmianką o tym ,że mają inne przełożenia, przecież mają porównywalne osiągi. Oczywiście osiągi w LC są trochę wyższe ponieważ producent nie obawia się o żywotność w tym przypadku


Ostatnio zmieniony 28 paź 2011, 20:16 przez mateusz12443, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 20:23 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
No mateusz12443 dobrze pisze Ac do stutnu a Lc do jazdy np na miasto czy gdzieś :cool:




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 21:45 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
mateusz12443 pisze:
Przełożenia są te same

Tu się mylisz
Aerox ma dłuższe przełożenia niż neos AC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 22:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 maja 2009, 19:27
Posty: 621
Pojazd:
mateusz12443, lc mają dłuzsze przełozenia i są szybsze o ok 10km/h.




_________________

Przerabianie gaźników PHBN dellorto 12 mm na 17,5. Tanio i profesinalnie.
GG 8211169




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2011, 23:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
capekpl1 pisze:
Aerox ma dłuższe przełożenia niż neos AC

Do tego większe koła. Ale za to cylindry LC są mocniejsze.




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2011, 11:34 
Zbanowany

Rejestracja: 20 wrz 2011, 13:49
Posty: 330
Pojazd:
Jak do lc założy się wentylator na chłodnicę to będzie do stuntu tak samo dory jak ac.




_________________

Mistrzunio10 napisał/a:
a co to sa rolki?!

gdzie jest filtr?

ha wiem tyulko gdzie jest lancuch! i gazniK!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy