Dzisiaj jest 09 cze 2025, 7:09



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2011, 12:29 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 17:56
Posty: 35
Pojazd:
Witam.
Wczoraj wracając do domu. przygasał mi skuter. Zjechałem na pobocze, zgasł, po czym postawiłem go na nóżkę i odpalił.
I tak było jeszcze raz. Ok 1km dalej.
No ale za 3 razem już nie chciał odpalić.
Pomyślałem sobie że możliwe że paliwo.
No więc zadzwoniłem po starszego i przywiózł mi paliwo.
No więc zalałem i próbuje odpalić z kopa(bo aku padł) Ale nic nie idzie.
Odkręciłem święcę wyczyściłem strzykawką pod cylinder trochę paliwa strzyknąłem i wkręciłem. Lecz i tak nie chciał odpalić. Więc jeszcze raz odkręciłem święcę i chciałem wkręcić lecz nie mogłem nie chciała się wkręcić. Przy którejś próbie odpalenia kopniak się zaciął i wgl nie odbija ani co. Co to może być??


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 12:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Oj jak kopniak nie odbija i takie oznaki to możliwe, że już koniec pracy tego cylindra . Zdejmij cylek i zobacz stan .




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 12:42 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2010, 9:52
Posty: 261
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
też sądze ze sie zatarł miałem tak samo jechałem zgasł ale odpalił przejechałem znowu troche zgasł i już nie odpalił i sie okazało że zatarty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 17:54 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
a może porostu nasmaruj sobie kopkę i sprawdzi czy masz iskrę ! a nie od razu rozbieraj silnik na czynniki pierwsze ! :|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 19:37 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 17:56
Posty: 35
Pojazd:
A powiedźcie mi jedno co może oznaczać. Że jak kręce przeciwtależem w kierunku pracy paska, to jest ok. A w drugą stronę powinno czy nie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 20:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 lip 2011, 16:07
Posty: 96
Lokalizacja: Piaseczno
Pojazd:
Zatarłeś go lub przytarłeś. Sprawdź




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 21:25 
*

Rejestracja: 24 paź 2011, 14:59
Posty: 52
Lokalizacja: Grabow nad Prosną
Pojazd:
cylinder do wywalenia




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 7:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lip 2011, 8:02
Posty: 527
Lokalizacja: Zamość
Pojazd:
Pasek powinien się w obie strony spoko kręcić, nie rozbieraj na razie cylindra jak "super"mechanicy piszą tylko sprawdź kompresje i tak jak zwierzak powiedział sprawdź iskrę, i zdejmij pokrywę i odblokuj ten kopniak bo gdyby tłok stanął to kopniak powinien się wracać.




_________________

Wybaczcie ale mam dysleksje, za błędy z góry przepraszam.
Sprzedam przekładnię 13/52 12/44 (na sile, stunt, 15 obrotów sprzęgła na 1 obrót kola) do minarelli horizontal i tecnigas next r chrom w bardzo dobrym stanie za 250zl, gg/arnold14-15@o2.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 8:42 
*

Rejestracja: 17 wrz 2011, 17:56
Posty: 35
Pojazd:
może troche głupie pytanie ale jak tą kompresję sprawdzić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 8:46 
*

Rejestracja: 22 kwie 2011, 21:52
Posty: 174
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
taki przyżąd jest do tego- manometr jak nie masz to musisz od kogoś pożyczyć.

Albo zdejmij glowice i zobacz jak tam to wygląda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2011, 9:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 gru 2009, 15:50
Posty: 369
Lokalizacja: Międzychód - Wlkp.
Pojazd:
nie ma co sie bawić w wróżki i szukać jakiś przyczyn ja ci daje pewność że cylinder zatarty tak jest w 90% przypadkach zatarcia a innego wytłumaczenia na to nie ma.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy