Dzisiaj jest 30 lip 2025, 18:28



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 lis 2011, 19:52 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
Witam wszystkich!
Mam Boostera oczywiście Ac :wink:
Zastanawiam się nad tymi dwoma cylindrami.
-stage6 sport pro 70
-malossi sport 70
Malossi to żeliwo więc gdy zarysuje się gładź szlif new tłok i jadę dalej (oby nigdy się to nie stało!) Lecz gorzej oddaje ciepło i moim zdaniem przy sportowym wydechu mógł by się grzać...

Stage6 większa moc, nie zrobię szlifu ale za to lepiej oddaje ciepło.

wypowiedzcie się Wy na ten temat bo ja już nie wiem co mam brać

No i jakie wydechy pod te cylindry by było dobre? Stage6 PRO? czy może yasuni C16?

Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 19:54 
**

Rejestracja: 11 paź 2011, 14:32
Posty: 288
Lokalizacja: Niemiec
Pojazd: Nissan 350Z,Yamaha R6
Stage6 Sport pro :D




_________________

"Żyje by jeździć jeżdżę po to by żyć"
"Motocykle To Moja Pasja " ;*




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 20:18 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Wiele ludzi odmówi ci cylka alu bo kazdy boi sie ze sie zaraz zatrze. Stage6 sport pro ma bardzo twardy nicasil, znam to z własnego przeżycia wypadło mi zabespieczenie sworznia tłoka i wyrysowało rysy na tłoku a na cylku nic ani nic nie było widac nawet pod swiatłem. Wymieniłem tłok i kompresja 11bar wiec tyle co ma nowy. Mi z czasciami tak jak nizej leci 120km/h




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2010, 10:24
Posty: 206
Lokalizacja: Lubelskie/Charlejów
Pojazd:
To ładnie lata a jakie spalanie?
Ja miałem kiedyś Airsala Sport 50 i to było jakieś nie porozumienie tłok(pierścienie) padał co 500-700km ale gładzi cylindra nic się nie działo. Lecz po jakichś 2000km cylinder miał już znacznie ubytki w nicasilu tzn strasznie był starty, no i od tamtej pory nie mam zaufania do cylindrów alu.
Chce je jakoś naprawić bo wiem że mają dużą moc no i to nie będzie Airsal tylko Stage6 jak by co :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2010, 15:57
Posty: 283
Lokalizacja: Los Angeles
Pojazd:
Cylindra Stage6 nie miałem, ale miałem Malossi Sporta 70 w Boosterku jak i w Aeroxie, spisywały się świetnie, wiadomo że nie ma takiej pary jak przy mocniejszych cylkach ale i tak było elegancko, bdb pod każdym względem także polecam :wink:

Na boosterku jeździłem w pogodne dni, przy ciepłych upałach i nie było żadnych problemów z chłodzeniem




_________________

Black Project Aerox 2011r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=320099
Cytrynka 1998r
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=192232


Ostatnio zmieniony 05 lis 2011, 21:08 przez MagisterMasiu-, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 8:53 
**

Rejestracja: 27 lis 2010, 20:49
Posty: 442
Lokalizacja: Goniądz
Pojazd: Aprilia SR/MZ ETZ 250
Magillax, Spalanie około 6litry na 100km ale smigam tylko po mieście. Tez słyszałem o airsalu cos ze sie tłoki rozwalają i nicasil. Masz Ac wiec aluminiowy cylinder bedzie miał lepsze chłodzenie. Ja mam Alu w Lc i wcale nie boje sie zatarcia, lejesz dobry olej i latasz.




_________________

Moje maszyny:

Aprilia SR50/70 99r
viewtopic.php?p=1536447#1536447

MZ ETZ 250 84r
mz-etz-250-reanimacja-do-lat-80-t376099.html

Zapraszam !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 12:12 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2010, 10:19
Posty: 482
Lokalizacja: Jabłonowo Pomorskie
Pojazd:
miałem stage6 sport pro przy boosterze to sie przegrzał na krótkiej trasie, no ale mu dawałem równo. malossi sport 70 to jest chyba najmniej awaryjny cylek na sporciei moc ma dużą. a jakbyc chciał cos mocnego i na zeliwie to polecam polini for race corsa. teraz ją kupilem.




_________________

Old SR
Stage6 Streetrace ported by redus
Yasuni C16 Carbon Black Edition
Malossi MHR Overrange KIT
Stage6 21 Black Edition
Stage6 Torque Control MKII
ITP




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 12:35 
*

Rejestracja: 27 lip 2010, 13:45
Posty: 158
Pojazd:
Noo malossi najmniej awaryjny cylek :) 8km bez przerw i nawet się nie przegrzał, cylinder godny polecenia i cena umiarkowana :D ponad 100 przy dobrym setupie wyciśniesz :)




_________________

Moja Senda 77 Racing!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy